Gå til innhold

Faren min er mangemillionær!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alkoholiker, ble barnevernssak så hun mistet omsorgen for oss en periode. Da det "ordnet" seg og vi skulle få dra til henne igjen, turte vi ikke være der annet enn på besøk noen timer. Aldri overnatting. 

Anonymkode: c9c98...4ae

Herregud, stakkars små 😢❤️

Dere ble sviktet dobbelt opp. 

 

Anonymkode: 88a26...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre finnes slike mennesker. Min eks var slik, han tjente endel kr i året, han pleide å skryte av å tjene 140 000,- i uken (han driver eget firma). Så han skjulte det ikke, men han hatet å bruke penger! Det skulle være det billigste alternativet uansett, aldri nye ting eller turer. Den gang hadde jeg lav inntekt, betalte endel for å bo med han, og sto for all innkjøp og den slags. Så det endte opp med at jeg alltid var blakk og måtte be foreldrene mine om hjelp..Jeg hadde et lite barn fra før så jeg ble litt låst på alle måter, og det må sies at det var mer enn det økonomiske som var "feil" med han, men han var så utrolig gjerrig og egoistisk og jeg forstår det fremdeles ikke. Det viktigste for han var penger, og det kommer alltid til å være hans 1.pri. 

Anonymkode: 630a6...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hva han har tenkt å bruke alle pengene på, om det er noe spesielt han sparer til?

Eller spør om dere kan få forskudd på arv... 😉

Anonymkode: feff5...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...