Gå til innhold

Hvor tidlig er det lov å sende julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er flere nabohus overlesset med allslags juletys allerede. De tok dem opp forrige onsdag. 

Jeg skal ta bilder til julekort i dag (wish me good luck) og deler de ut tidligst 1. des. Kunne delt ut på mandag som kommer, men synes ikke noe om det før desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har visst sendt allerede. Vet ikke helt hva jeg tenkte med, tror ammetåka+sorg tok overhånd i år for nå skal jeg ut å montere julelysene (mistet pappa for to uker siden). De som ikke skal i posten venter jeg litt med altså, jeg har kommet til fornuft nå. 

Skrevet
27 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg har visst sendt allerede. Vet ikke helt hva jeg tenkte med, tror ammetåka+sorg tok overhånd i år for nå skal jeg ut å montere julelysene (mistet pappa for to uker siden). De som ikke skal i posten venter jeg litt med altså, jeg har kommet til fornuft nå. 

Kondolerer og en klem til deg. Det er unntakstilstand for deg, du kan gjøre alt som får deg gjennom denne tida.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Kondolerer og en klem til deg. Det er unntakstilstand for deg, du kan gjøre alt som får deg gjennom denne tida.

Takk for det. Her blir alt gjort i den rekkefølgen som føles overkommelig. Jul må det jo bli! 

Skal sies at jeg irriterer meg grønn over de som alt har satt på julelys og adventsstaker. 

Skrevet
18 minutter siden, Optatium skrev:

Takk for det. Her blir alt gjort i den rekkefølgen som føles overkommelig. Jul må det jo bli! 

Skal sies at jeg irriterer meg grønn over de som alt har satt på julelys og adventsstaker. 

Lys eller forbanne mørket? Enkelt valg. Ikke adventslys eller stjerne altså, men utelenker. 

Skrevet

Send en epost eller melding.

Anonymkode: 12187...3ad

Skrevet

Mine ligger klar til sending, men ingen sendes før etter 1 desember. Her kommer det opp staker og adventsting opp første søndag i advent. Bytter til julepynt 23 desember 😊🎅

Anonymkode: f5c97...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...