Fru Banderas Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Er første desember kun for særinger, eller er det lov?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 1.des er vel første mulige dato vik jeg si. Anonymkode: b2680...5c9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Etter sommerferien er innafor. Dessuten tar posten så lang tid at man må sende kortene før 1. Desember for at de skal rekke frem i tide om de ikke sendes som A-post Anonymkode: f4594...c63
frk Nilsen Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Holder meg til 1. Desember. Ikke lov med julebrus før den tid heller!
☆☆☆ Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Synes det er dårleg gjort å begynne med sending av julekort før vi andre stakkarar har pønska ut kva vi skal bestikke ungane med for å få tatt bilete. 10. Desember ca synes eg er første anatendige høve..
Fru Banderas Skrevet 19. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, frk Nilsen skrev: Holder meg til 1. Desember. Ikke lov med julebrus før den tid heller! Men du sender faktisk første desember?
sug lut Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, frk Nilsen skrev: Holder meg til 1. Desember. Ikke lov med julebrus før den tid heller! Eller Jussi Björling eller Fairytale of New York. Gud, som jeg gleder meg til 1. desember!
sug lut Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, Fru Banderas skrev: Men du sender faktisk første desember? Med Postens tempo om dagen kan det være greit... Før har jeg sendt rundt 10., men det var før, det.
Fru Banderas Skrevet 19. november 2018 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Eller Jussi Björling eller Fairytale of New York. Gud, som jeg gleder meg til 1. desember! Jeg har vært inne og SETT på Fairytale of New York. Ikke avspilt, ikke engang streifet play, men bare sett på at den finnes der, på spillelista. Og det er den, klar til lørdag neste uke!!
frk Nilsen Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 10 minutter siden, Fru Banderas skrev: Men du sender faktisk første desember? ...som regel en plass mellom 10-17 desember 😂 I år er det første gangen jeg faktisk har bestilt julekort som er ferdige til 1. Desember....
frk Nilsen Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 16 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Synes det er dårleg gjort å begynne med sending av julekort før vi andre stakkarar har pønska ut kva vi skal bestikke ungane med for å få tatt bilete. 10. Desember ca synes eg er første anatendige høve.. Noen av oss klarte å få et nogen lunde anstendig bilde av hele familien i sommer...
☆☆☆ Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: Noen av oss klarte å få et nogen lunde anstendig bilde av hele familien i sommer... Ein må gratulere! Om ca ei veke gir eg opp og køyrer collage i år igjen..
frk Nilsen Skrevet 19. november 2018 #13 Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, ☆☆☆ skrev: Ein må gratulere! Om ca ei veke gir eg opp og køyrer collage i år igjen.. Det er det jeg har gjort tidligere, collage er supert!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #14 Skrevet 19. november 2018 Når jeg er tidlig ute får jeg sendt dem ca 20. desember... Men jeg tar gjerne imot julekort etter 1. desember. Da tar jeg med de fra i fjor og henger opp de nye etterhvert som de kommer. Anonymkode: bee12...e34
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #15 Skrevet 19. november 2018 Pleier alltid å sende julekortene 17.-18. desember. Blir sikkert slik i år også, men nå er ungene så store at de nekter å julekortfotograferes. Hva gjør man da?? Anonymkode: a4c61...f4c
sug lut Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pleier alltid å sende julekortene 17.-18. desember. Blir sikkert slik i år også, men nå er ungene så store at de nekter å julekortfotograferes. Hva gjør man da?? Anonymkode: a4c61...f4c https://www.casparionline.com/stationery/boxed-christmas-cards.html
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #17 Skrevet 20. november 2018 bruker og sende den 10 hver år Anonymkode: 9c8d0...375
Fru Banderas Skrevet 20. november 2018 Forfatter #18 Skrevet 20. november 2018 Hvis jeg sender kortene den 1., rekker alle de som mottar å tenke over om de kanskje burde sende til meg og.
sug lut Skrevet 20. november 2018 #19 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, Fru Banderas skrev: Hvis jeg sender kortene den 1., rekker alle de som mottar å tenke over om de kanskje burde sende til meg og. Så egentlig gjør du faktisk folk en tjeneste for da kan de slippe å få dårlig samvittighet!
Fru Banderas Skrevet 20. november 2018 Forfatter #20 Skrevet 20. november 2018 6 minutter siden, sug lut skrev: Så egentlig gjør du faktisk folk en tjeneste for da kan de slippe å få dårlig samvittighet! Det er faktisk nesten veldedighet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #21 Skrevet 20. november 2018 I år begynner vist jula veldig tidlig, de viser julefilmer på tv hver da alt. Jeg mener jul begynner 1des eller først søndag i advent. Jeg kjøper julegaver hele året, men pynte til jul gjøres ikke før det er desember. Sitter faktisk å ser på at naboen har pyntet juletreet i stua, for meg er det bare helt feil. Anonymkode: cce45...23a
frk Nilsen Skrevet 20. november 2018 #22 Skrevet 20. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: I år begynner vist jula veldig tidlig, de viser julefilmer på tv hver da alt. Jeg mener jul begynner 1des eller først søndag i advent. Jeg kjøper julegaver hele året, men pynte til jul gjøres ikke før det er desember. Sitter faktisk å ser på at naboen har pyntet juletreet i stua, for meg er det bare helt feil. Anonymkode: cce45...23a Selv om julekortene er bestilt så er det ingenting som kommer opp før første søndag i advent. Treet kjøpes rundt 21/22 desember og pyntes lille julaften. Ser flere i nabolaget som har satt opp adventsstaken i vinduet allerede...
Fru Banderas Skrevet 20. november 2018 Forfatter #23 Skrevet 20. november 2018 6 minutter siden, frk Nilsen skrev: Selv om julekortene er bestilt så er det ingenting som kommer opp før første søndag i advent. Treet kjøpes rundt 21/22 desember og pyntes lille julaften. Ser flere i nabolaget som har satt opp adventsstaken i vinduet allerede... Det burde faktisk vært straffbart. Jeg har begynt å skrive julekort, fordi jeg ikke orker å sitte med det i desember, men ingen blir sendt før første uka i desember.
frk Nilsen Skrevet 20. november 2018 #24 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, Fru Banderas skrev: Det burde faktisk vært straffbart. Jeg har begynt å skrive julekort, fordi jeg ikke orker å sitte med det i desember, men ingen blir sendt før første uka i desember. Det er ingen av disse naboene jeg snakker noe særlig med, de blir nok ikke invitert på vin med det første....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #25 Skrevet 24. november 2018 Foreldrene mine fikk et julekort denne uken 😱. Første barnet til kusinen min, så de var vel ivrige til å sende... Det er vel ingen som pynter til jul før første søndag i advent!?!?!? Jeg er oppvokst med ingen julepynt før lille julaften. Det har jeg slækket på, men juletreet pyntes da. Julekort sender jeg rundt 10. desember, men får de fleste senere enn det. De første julekortene er ALLTID fra de jeg tenkte å kutte ut det året fordi vi aldri har kontakt... 🙄 Anonymkode: e93c6...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå