Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #26 Skrevet 19. november 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du verden for en laaaaang og omstendelig historie om et ikke-problem? Hva har når du ble invitert, at du måtte ligge på hytta, at venninnen holdt tale og at vertskapet er rause med det egentlige spørsmålet ditt å gjøre? Jeg hadde spurt 'venninnen' hvorfor hun svarte han slik. Anonymkode: 92a7e...62a Du minner meg om ei som senest igår ble kalt for verdensmesteren! Hun har et fosterbarn og har lest seg til barneoppdragelse! Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #27 Skrevet 19. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er egentlig mest opptatt av at dere har "hatt litt kaniner sammen". Utover det tenker jeg at du skal slutte å tenke så mye. Anonymkode: b11e6...adf Forstår at det ikke er verdens skarpeste kniver som ligger og gnisser mot hverandre på dette forumet. Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #28 Skrevet 19. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forstår at det ikke er verdens skarpeste kniver som ligger og gnisser mot hverandre på dette forumet. Anonymkode: 265cd...ddf Du legger et bra grunnlag for å få skikkelige svar ser jeg 🤣 Anonymkode: 08871...3e8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #29 Skrevet 19. november 2018 3 timer siden, Marihønne skrev: Kan det hende hun spøkte.. har venninner som godt kunne funnet på å sagt akkurat det samme uten at det var vondt ment.. for meg virker det som du overreagerer Jeg ville såklart ha tolket det som en spøk dersom hun hadde involvert meg i dialogen. Det gjorde hun ikke og hun nevnte det heller ikke etterpå, selv om jeg spurte hvordan det gikk å prate med ham. Kall det gjerne for å overreagere men for meg, virket det smårart. Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #30 Skrevet 19. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, nå har det seg slik at dersom noen skryter av noen jeg kjenner, så pleier jeg å videreformidle dette til den personen som blir omtalt. Det er fordi jeg mener at det er hyggelig å kunne gi komplimenter til andre personer, deriblant denne venninnen min. Jeg er av den oppfatning at man må bygge hverandre opp, ikke motsatt. Selv om enkelte her inne vil påstå at det var skikkelig dårlig gjort av meg å spørre om vi kunne få bli med, på så kort varsel. Vertskapet hadde selv forståelse for hvorfor tidsklemma denne helgen plutselig løste seg for meg, så jeg følte på ingen måte at de ble fornærmet over dette og jeg har jo heller ikke nevnt det som et tema i mitt hovedinnlegg. Anonymkode: 265cd...ddf Du nevner det jo som tema, når du velger å skrive om det? Anonymkode: 0bf95...2c6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #31 Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville såklart ha tolket det som en spøk dersom hun hadde involvert meg i dialogen. Det gjorde hun ikke og hun nevnte det heller ikke etterpå, selv om jeg spurte hvordan det gikk å prate med ham. Kall det gjerne for å overreagere men for meg, virket det smårart. Anonymkode: 265cd...ddf Hvordan kan hun involvere deg i dialogen, når du ikke var der (såvidt hun visste)? Du overreagerer. Og med tanke på hvor sart og håpløs du fremstår, så er det kanskje noe sannhet i det hun sa. Kjenn litt etter på det Anonymkode: 0bf95...2c6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #32 Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du nevner det jo som tema, når du velger å skrive om det? Anonymkode: 0bf95...2c6 Kverulant Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #33 Skrevet 19. november 2018 Hva betyr det å ha kaniner sammen?? Anonymkode: b7bd0...10b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #34 Skrevet 19. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville såklart ha tolket det som en spøk dersom hun hadde involvert meg i dialogen. Det gjorde hun ikke og hun nevnte det heller ikke etterpå, selv om jeg spurte hvordan det gikk å prate med ham. Kall det gjerne for å overreagere men for meg, virket det smårart. Anonymkode: 265cd...ddf Jeg synes du virker smårar. Anonymkode: b11e6...adf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #35 Skrevet 19. november 2018 Å ha kaniner sammen er mitt nye favorittutrykk. Helt uforståelig, men hva gjør nå det Anonymkode: be6b8...e13
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #36 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes du virker smårar. Anonymkode: b11e6...adf Har du ikke egne ord? Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #37 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å ha kaniner sammen er mitt nye favorittutrykk. Helt uforståelig, men hva gjør nå det Anonymkode: be6b8...e13 Du får begynne å benytte deg av det da. Trodde alle visste hva det betydde. Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #38 Skrevet 19. november 2018 Fikk lyst til å ha kaniner sammen med noen jeg også... Hmm, men jeg er gift så da passer det seg ikke å ha kaniner med - si en nabo?!? Er 44 år og muligens for gammel til å ha hørt uttrykket før. Anonymkode: c23d8...2b2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #39 Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fikk lyst til å ha kaniner sammen med noen jeg også... Hmm, men jeg er gift så da passer det seg ikke å ha kaniner med - si en nabo?!? Er 44 år og muligens for gammel til å ha hørt uttrykket før. Anonymkode: c23d8...2b2 Jeg er eldre enn deg, så ikke vet jeg. Anonymkode: 265cd...ddf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #40 Skrevet 19. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får begynne å benytte deg av det da. Trodde alle visste hva det betydde. Anonymkode: 265cd...ddf Er du alltid så angstbitersk? Du glefser jo i alle retninger. Anonymkode: b11e6...adf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #41 Skrevet 19. november 2018 Kjenner meg overhodet ikke igjen i din påstand men jeg legger merke til at jeg får lite svar på det jeg har spurt om. Sender en god klem til dere som har besvart og en Nå går jeg ut av tråden. HI Anonymkode: 265cd...ddf
gale damen Skrevet 20. november 2018 #42 Skrevet 20. november 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Forstår at det ikke er verdens skarpeste kniver som ligger og gnisser mot hverandre på dette forumet. Anonymkode: 265cd...ddf *ler høyt* Dette er da praktfullt!! Sammen med kaninene, selvsagt.
sug lut Skrevet 20. november 2018 #43 Skrevet 20. november 2018 13 minutter siden, gale damen skrev: *ler høyt* Dette er da praktfullt!! Sammen med kaninene, selvsagt. Hahahahahar du ikke kaniner med noen, du? Og ikke fanden om HI vil forklare! 😂
gale damen Skrevet 20. november 2018 #44 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, sug lut skrev: Hahahahahar du ikke kaniner med noen, du? Og ikke fanden om HI vil forklare! 😂 Jeg er litt usikker på dette med kaninene.. Jeg har en katt sammen med mannen, teller det?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #45 Skrevet 20. november 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke egne ord? Anonymkode: 265cd...ddf Atte hæ? 😂 Anonymkode: 08871...3e8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #46 Skrevet 20. november 2018 Høres ikke ut som en god venninne faktisk. Og du klarer ikke sette grenser, hun høres ut som en brautende plagsom kjærring Anonymkode: dfad1...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå