Gå til innhold

Juli 2019💚


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Babyloveee skrev:

Jaaa! Det ble helt forverret i uke 9, enda verre uke 10, nå i uke 11 like ille... kaster opp og brekker meg av ingenting. Lukter er helt grusomt. Grusomt å ikke kunne åpne kjøleskapet, eller gå på offentlig toalett som bare lukter såpe 😅 og midt i julegaveshoppinga, er det jo ekstra fælt. Haha!

Ååh stakkars, hatt det lenge du da!😫 Har bare hatt det en liten uke, og kvalme er virkelig ikke noe for meg, jeg syter fælt 😂 glad jeg er veldig fungerende på dagtid, men ettermiddagene og kveldene ligger jeg å vrir meg på sofa og holder pusten å ugler meg når samboer skal spise 😆 haha, håper drt snart går over 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, MammaentilMini skrev:

Ååh stakkars, hatt det lenge du da!😫 Har bare hatt det en liten uke, og kvalme er virkelig ikke noe for meg, jeg syter fælt 😂 glad jeg er veldig fungerende på dagtid, men ettermiddagene og kveldene ligger jeg å vrir meg på sofa og holder pusten å ugler meg når samboer skal spise 😆 haha, håper drt snart går over 😅

Jeg uffer meg, ikke ugler meg 😂😂😂 hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, MammaentilMini skrev:

Jeg uffer meg, ikke ugler meg 😂😂😂 hahah

Haha! Ja det er helt forferdelig. Uke 12 om en uke, så håper virkelig det går over før alle julemiddagene starter 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Babyloveee skrev:

Haha! Ja det er helt forferdelig. Uke 12 om en uke, så håper virkelig det går over før alle julemiddagene starter 😂 

Ja jeg håper det er noe forbigående, så det ikke har kommet så seint for å bli🤪

Det blir stas med jul, men det blir jammen litt godt å komme på nyåret og passere 12 uker🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammaentilMini skrev:

Ja jeg håper det er noe forbigående, så det ikke har kommet så seint for å bli🤪

Det blir stas med jul, men det blir jammen litt godt å komme på nyåret og passere 12 uker🤭

Helt enig 😅 Hvor langt er du nå? Jeg er i uke 11 nå, 10+1😅

Anonymkode: db84c...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig 😅 Hvor langt er du nå? Jeg er i uke 11 nå, 10+1😅

Anonymkode: db84c...336

Jeg er 10+2 i dag 😃 (i følge legene, ikke i følge kalkulatorer på nett). termin 15. Juli💛

når har du termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MammaentilMini skrev:

Jeg er 10+2 i dag 😃 (i følge legene, ikke i følge kalkulatorer på nett). termin 15. Juli💛

når har du termin? 

Har termin 20. Juli, fikk det på appene og hos legen 😅 Har litt noia, for er så mange som har skjønt at jeg er gravid, siden jeg brekker meg og kaster opp hele tiden.. er så redd for at det skal gå galt, og at man må si det til de som har skjønt det.. eller ja, er fælt nok i seg selv å miste. Men klarer ikke å si «nei, jeg er ikke gravid» når jeg står å brekker meg og noen spørr 😅 Huff. Skummelt.. får bare håpe det går bra. Vi er vel i uke 12 neste uke, siden vi er i gravid uke 11 nå, så da er det vel kanskje litt «trygt». Når tenkte du å si det? Har litt lyst til å si det til familien på juleaften:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babyloveee skrev:

Har termin 20. Juli, fikk det på appene og hos legen 😅 Har litt noia, for er så mange som har skjønt at jeg er gravid, siden jeg brekker meg og kaster opp hele tiden.. er så redd for at det skal gå galt, og at man må si det til de som har skjønt det.. eller ja, er fælt nok i seg selv å miste. Men klarer ikke å si «nei, jeg er ikke gravid» når jeg står å brekker meg og noen spørr 😅 Huff. Skummelt.. får bare håpe det går bra. Vi er vel i uke 12 neste uke, siden vi er i gravid uke 11 nå, så da er det vel kanskje litt «trygt». Når tenkte du å si det? Har litt lyst til å si det til familien på juleaften:) 

I følge appen er jeg 10+4 med termin 17 juli, men i følge min lege og syklusen min er jeg 10+2 med termin 15 juli - ikke lett å bli klok på😆 Tenker ikke så mye på termin før ordinær ultralyd, da blir den nok flyttet uansett, den ble det sist hvertfall. Og jeg skal ha planlagt keisersnitt så får uansett en dato før termin å forholde meg til☺️

jeg har sagt det til noen venninner og til pappa. Svigers får vite det på julaften. Må holde det litt tett til oss så ikke 4 åringen får vite, for da vet nok hele verden ila kort tid😅 jeg vil komme meg ut mot uke 13-14 før førstefødte og resten av kjente får vite ☺️

Mange skjønner nok, siden jeg er edru på alle lag som er nå og fremover. Men det er greit det, men bekreftelse får de ikke før over nyttår 🤪

men den kvalmen altså. Måtte den forsvinne 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som skal på tidlig ul i uke 12 nå? For å se nakkefold og kanskje kjønn?😃 

 

jeg skal 11 desember, i håp om å få se en frisk liten baby♥️ Og kanskje kjønn🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillens skrev:

Noen av dere som skal på tidlig ul i uke 12 nå? For å se nakkefold og kanskje kjønn?😃 

 

jeg skal 11 desember, i håp om å få se en frisk liten baby♥️ Og kanskje kjønn🙈

11bjanuar kanskje?😅

jeg skal på UL 27 desember, er bare 11+2 ca da, men regner med de kan sjekke om alt er friskt og i orden ☺️ Sist graviditet hadde jeg UL ved uke 13, da så de kjønn. Men det sies at det er lettere å se gutt enn jente, blir spennende! Jrg har skikkelig jentefølelse☺️

Vet ikke om vi har noe «rett til» å sjekke nakkefold jeg, hvis man ikke er over 38-år? Aner ikke, men jeg tenkte å spørre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammaentilMini skrev:

11bjanuar kanskje?😅

jeg skal på UL 27 desember, er bare 11+2 ca da, men regner med de kan sjekke om alt er friskt og i orden ☺️ Sist graviditet hadde jeg UL ved uke 13, da så de kjønn. Men det sies at det er lettere å se gutt enn jente, blir spennende! Jrg har skikkelig jentefølelse☺️

Vet ikke om vi har noe «rett til» å sjekke nakkefold jeg, hvis man ikke er over 38-år? Aner ikke, men jeg tenkte å spørre. 

 

Ja 11 januar🙄😂 

jordmor sa det gikk fint, hun anbefalte det vist🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MammaentilMini skrev:

11bjanuar kanskje?😅

jeg skal på UL 27 desember, er bare 11+2 ca da, men regner med de kan sjekke om alt er friskt og i orden ☺️ Sist graviditet hadde jeg UL ved uke 13, da så de kjønn. Men det sies at det er lettere å se gutt enn jente, blir spennende! Jrg har skikkelig jentefølelse☺️

Vet ikke om vi har noe «rett til» å sjekke nakkefold jeg, hvis man ikke er over 38-år? Aner ikke, men jeg tenkte å spørre. 

 

Jeg skal på tidlig UL i dag faktisk :) gleder meg! Er spent. Vil bare se at det er liv før juleferien og at ting er som det skal, så lenge jeg vet jeg blir avslørt i julen, siden jeg ikke drikker eller spiser bestemors spekemat i år 😅 Er 10+4 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Babyloveee skrev:

Jeg skal på tidlig UL i dag faktisk :) gleder meg! Er spent. Vil bare se at det er liv før juleferien og at ting er som det skal, så lenge jeg vet jeg blir avslørt i julen, siden jeg ikke drikker eller spiser bestemors spekemat i år 😅 Er 10+4 i dag :) 

Så spennende! Lykke til 😍

den spekematen er sårt savnet her 😫🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, MammaentilMini skrev:

Så spennende! Lykke til 😍

den spekematen er sårt savnet her 😫🤭 

Takk! Jaa, det er den her også 😞 har jo så lyst på salt mat. Også er jeg så glad i svartpølse på brødskiva😪 Men skal holde ut 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babyloveee skrev:

Takk! Jaa, det er den her også 😞 har jo så lyst på salt mat. Også er jeg så glad i svartpølse på brødskiva😪 Men skal holde ut 😅 

Jeg sikler etter fenalår 🤤 viktigste maten i jula- gleder meg allerede til neste år😂

gikk det fint på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammaentilMini skrev:

Jeg sikler etter fenalår 🤤 viktigste maten i jula- gleder meg allerede til neste år😂

gikk det fint på UL?

Haha, fort gjort :)

 

ja det gjorde det! Der var det en aktiv liten krabat 😍 Frisk og alt var som det skulle 😍 var veldig godt å se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babyloveee skrev:

Haha, fort gjort :)

 

ja det gjorde det! Der var det en aktiv liten krabat 😍 Frisk og alt var som det skulle 😍 var veldig godt å se! 

Ååh så herlig! Verdens beste følelse 🤩 ingen antydning på kjønn?🤭 Gleder meg veldig til UL neste uke! Målte de nakkefold når du spurte om det? Om du spurte.. lurer på om jeg også skal spørre om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, MammaentilMini skrev:

Ååh så herlig! Verdens beste følelse 🤩 ingen antydning på kjønn?🤭 Gleder meg veldig til UL neste uke! Målte de nakkefold når du spurte om det? Om du spurte.. lurer på om jeg også skal spørre om det..

Nei, spurte ikke. Men de gjorde det tror jeg 😅 var umulig å se kjønn nå☺️ Men var veldig fin følelse å høre hjertet og se at den har vokst seg frisk hittil😍 

41A25464-1F55-4D0B-8C26-2E89387D6658.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Babyloveee skrev:

Nei, spurte ikke. Men de gjorde det tror jeg 😅 var umulig å se kjønn nå☺️ Men var veldig fin følelse å høre hjertet og se at den har vokst seg frisk hittil😍 

41A25464-1F55-4D0B-8C26-2E89387D6658.jpeg

Åååå så herlig😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Babyloveee skrev:

Nei, spurte ikke. Men de gjorde det tror jeg 😅 var umulig å se kjønn nå☺️ Men var veldig fin følelse å høre hjertet og se at den har vokst seg frisk hittil😍 

41A25464-1F55-4D0B-8C26-2E89387D6658.jpeg

Så koselig å se 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noen av dere som sliter med å være trist? Blir så lei meg av ingenting... bare samboern skal på julefest med gutta i jula får meg jo til å tilte helt. Jeg har ikke sjangs til å være sosial i jula, er jo så dårlig.. så når han liksom skal ut og leva livet, mens jeg er hjemme alene synes jeg er kjempe trist. Bare han liket ett bilde av ei bekjent av oss begge, fikk meg til tårene. Veldig frustrerende. Det ødelegger så mye for svangerskapet. Jeg stoler jo 100% på han, så vet det bare er teit. Men klarer liksom ikke å styre de følelsene her 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Babyloveee skrev:

 Noen av dere som sliter med å være trist? Blir så lei meg av ingenting... bare samboern skal på julefest med gutta i jula får meg jo til å tilte helt. Jeg har ikke sjangs til å være sosial i jula, er jo så dårlig.. så når han liksom skal ut og leva livet, mens jeg er hjemme alene synes jeg er kjempe trist. Bare han liket ett bilde av ei bekjent av oss begge, fikk meg til tårene. Veldig frustrerende. Det ødelegger så mye for svangerskapet. Jeg stoler jo 100% på han, så vet det bare er teit. Men klarer liksom ikke å styre de følelsene her 😞 

Huff det er slitsomt for dere begge, får håpe det roer seg når hormonene stabiliserer seg. 💛 Blir vel godt når hverdagen kommer og festlighetene er over 🤭

Jeg har ingen slike følelser. Var dog veldig var og følsom med førstemann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Babyloveee skrev:

 Noen av dere som sliter med å være trist? Blir så lei meg av ingenting... bare samboern skal på julefest med gutta i jula får meg jo til å tilte helt. Jeg har ikke sjangs til å være sosial i jula, er jo så dårlig.. så når han liksom skal ut og leva livet, mens jeg er hjemme alene synes jeg er kjempe trist. Bare han liket ett bilde av ei bekjent av oss begge, fikk meg til tårene. Veldig frustrerende. Det ødelegger så mye for svangerskapet. Jeg stoler jo 100% på han, så vet det bare er teit. Men klarer liksom ikke å styre de følelsene her 😞 

Er blitt veeeldig følsom! På triste filmer så får eg vanligvis litt våte øyer, men nå tar det heeelt av🙈 griner skikkelig og hylker nesten 😱  kan ikke noe for det heller, sykt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Babyloveee skrev:

Hva slags symtomer har dere?:) Jeg er bare kvalm og trøtt nå, ellers er alt borte🤭

Sporadisk kvalm og trøtt 😴 merker at livmora er større og har fått litt mage. Svigermor tittet litt ekstra på julekjolen min i går 😂 Må vel tenke på å fortelle det snart..

Har dere fortalt mange? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...