Gå til innhold

Endre brukernavn? Fra Gale Damen til..?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, gale damen skrev:

1. desember, håper jeg.. Jeg skal finne frem julegenseren fra i fjor, og sette på meg julenicket mitt og begynne mine juleforberedelser 🙂

Og da hører jo også denne med

Forrige års høydepunkt i adventstida. Jeg veit ikke om hun har pensjonert seg og overlevert stafettpinnen til noen andre, men fjorårets dib-vinner var definitivt @the amazing spidermamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Forrige års høydepunkt i adventstida. Jeg veit ikke om hun har pensjonert seg og overlevert stafettpinnen til noen andre, men fjorårets dib-vinner var definitivt @the amazing spidermamma

Synes jeg kan huske at spidermamma nevnte julekalender for ikke så lenge siden, at det var på tide igjen snart. Eller var det en annen bruker tro. Til og med jeg som veldig sjelden skriver med nick hadde fått plass i julekalenderen i fjor :)

Anonymkode: 43ae6...882

Skrevet
20 minutter siden, sug lut skrev:

Det var hun så absoultt! Jeg håper på at hun har lyst i år igjen, men jeg har ikke villet spørre..

Det kalenderen var hysterisk morsom 🙂

Skrevet

Jeg skal prøve å få til noe. Men jeg er litt usikker på om jeg har skyts nok til 24 episoder... Selv om det jo burde være nok å ta av! 

Skrevet
15 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg skal prøve å få til noe. Men jeg er litt usikker på om jeg har skyts nok til 24 episoder... Selv om det jo burde være nok å ta av! 

Det er faktisk annerledes når så få bruker nick.

Skrevet
4 minutter siden, amandine skrev:

Det er faktisk annerledes når så få bruker nick.

Det blir det jo, men annie er da god for skyts for flere dager..

Skrevet
4 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Vel, du får starte, så får du alltids innspill underveis (den forrige ble jaggu 23 sider lang, hahaha!) :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...