gale damen Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Jeg tror kanskje jeg vil endre brukernavnet mitt, men jeg klarer ikke å finne noe som passer! Kunne kreative damer og herrer komme med noe passende? Brunkremreferanser frabes, ettersom ingen faktisk har forklart meg dette ennå, trass i at noen i fjorårets julekalender lovet å gjøre nettopp det. Gode forslag mottas med takk
frk Nilsen Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Liker gale damen jeg, du kan jo finne noe i samme stilen?
sug lut Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 Ut fra din normalmodus burde du ha som brukernavn "Nei, det er feil". Dessuten er det jo straks tid for julenick, du kan jo bytte til julenick med det samme - Gale ribbedamen, for eksempel .
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2018 (endret) 4 minutter siden, sug lut skrev: Ut fra din normalmodus burde du ha som brukernavn "Nei, det er feil". Dessuten er det jo straks tid for julenick, du kan jo bytte til julenick med det samme - Gale ribbedamen, for eksempel . Jeg føler kanskje at "Gale Ribbedamen - nei, det er feil" kanskje blir litt i lengste laget..? For øvrig kjenner jeg meg ikke helt igjen i normalmodus - du tar altså feil Endret 15. november 2018 av gale damen
sug lut Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, gale damen skrev: Jeg føler kanskje at "Gale Ribbedamen - nei, det er feil" kanskje blir litt i lengste laget..? Hva med Ribberæva? Kort og fengende! 😂😂
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Hva med Ribberæva? Kort og fengende! 😂😂 Fine Luten. Nå fikk jeg kaffe ut av nesa. Ribberæva skal vurderes som julenick!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #7 Skrevet 15. november 2018 Drittkjerringa? Kronisk uvitende? Hurpa? 😂😂😂 Anonymkode: c2179...b28
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Drittkjerringa? Kronisk uvitende? Hurpa? 😂😂😂 Anonymkode: c2179...b28 Nah.. Det passer best for anonyme som ikke klarer å si hvem de er med nick engang.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drittkjerringa? Kronisk uvitende? Hurpa? 😂😂😂 Anonymkode: c2179...b28 Pinlig å prøve så hardt, bare for å gå rett på trynet... Anonymkode: 43ae6...882
sug lut Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Jeg vurderer fortløpende brukernavnet Gud, men siden jeg ble overkikador sitter jeg inntil videre stille i båten. Det er dermed ledig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #11 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Pinlig å prøve så hardt, bare for å gå rett på trynet... Anonymkode: 43ae6...882 Prøve hardt med hva? Komme opp med passende brukernavn? Jeg har mange flere på lager, men det så ikke ut som det ble så godt mottatt Anonymkode: c2179...b28
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2018 7 minutter siden, sug lut skrev: Jeg vurderer fortløpende brukernavnet Gud, men siden jeg ble overkikador sitter jeg inntil videre stille i båten. Det er dermed ledig. Gud er jo både kort og fyndig, men ettersom jeg bare er skarve "varm i trøya", så vet jeg ikke helt om jeg tør å ta det. Jeg prøvde meg på "se, eders Gudinne befaler dere å vaske badet" etter at en av ungene hadde vært i badekaret, og det fungerte i grunnen bare sånn måtelig. Det hadde jo vært hysterisk morsomt å se reaksjonen til madammen med flis i sjela. Jeg må tenke på det.
sug lut Skrevet 15. november 2018 #13 Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, gale damen skrev: Gud er jo både kort og fyndig, men ettersom jeg bare er skarve "varm i trøya", så vet jeg ikke helt om jeg tør å ta det. Jeg prøvde meg på "se, eders Gudinne befaler dere å vaske badet" etter at en av ungene hadde vært i badekaret, og det fungerte i grunnen bare sånn måtelig. Det hadde jo vært hysterisk morsomt å se reaksjonen til madammen med flis i sjela. Jeg må tenke på det. Hun med flis i sjela, er det samme som har kosteskaft langt opp i rassen? Ja, det kan bli gøy.
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #14 Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, sug lut skrev: Hun med flis i sjela, er det samme som har kosteskaft langt opp i rassen? Ja, det kan bli gøy. Jeg mistenker at det er der flisen kommer fra, ja.
amandine Skrevet 15. november 2018 #15 Skrevet 15. november 2018 (endret) Nå knegger jeg godt til kaffen her, ladies! ( og toppen av kransekaken er anonyme som ikke heeeeelt er med🤣🤣) Endret 15. november 2018 av amandine
sug lut Skrevet 15. november 2018 #16 Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, gale damen skrev: Jeg mistenker at det er der flisen kommer fra, ja. Aj, bildene i hodet .
Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #17 Skrevet 15. november 2018 Trollmor Trellen Erkeengelen Anonymkode: 9f532...84b
gale damen Skrevet 15. november 2018 Forfatter #18 Skrevet 15. november 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trollmor Trellen Erkeengelen Anonymkode: 9f532...84b Både Trollmor og Trellen skal tas opp til vurdering 🙂
the amazing spidermamma Skrevet 15. november 2018 #19 Skrevet 15. november 2018 Beklager for brunkremen, jeg er stygt redd for at du var et tilfeldig offer...
Gjest Marihønne Skrevet 15. november 2018 #20 Skrevet 15. november 2018 Varm i ribba? Da hedrer du både julen og din nåværende status
Fru Banderas Skrevet 15. november 2018 #21 Skrevet 15. november 2018 10 timer siden, sug lut skrev: Ut fra din normalmodus burde du ha som brukernavn "Nei, det er feil". Dessuten er det jo straks tid for julenick, du kan jo bytte til julenick med det samme - Gale ribbedamen, for eksempel . Når er det forresten lov å bytte til julenicket? Det har jeg lurt på i noen dager.
sug lut Skrevet 15. november 2018 #22 Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, Fru Banderas skrev: Når er det forresten lov å bytte til julenicket? Det har jeg lurt på i noen dager. Alt er lov 1. desember 😁 - julenick og julekalender og julemusikk!
Fru Banderas Skrevet 15. november 2018 #23 Skrevet 15. november 2018 Gleder meg til The Pogues og Kirsty MacColl altså! Kun en halv måned igjen før det er lov å høre på dem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. november 2018 #24 Skrevet 15. november 2018 Synes ikke du skal bytte nick. Gale damen er flott. Og noe vi alle kan relatere til.
gale damen Skrevet 16. november 2018 Forfatter #25 Skrevet 16. november 2018 8 timer siden, Fru Banderas skrev: Når er det forresten lov å bytte til julenicket? Det har jeg lurt på i noen dager. 1. desember, håper jeg.. Jeg skal finne frem julegenseren fra i fjor, og sette på meg julenicket mitt og begynne mine juleforberedelser 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå