Gå til innhold

han er borte hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, MrGoodMan skrev:

Må jo si at jeg stusser litt over valg av barnefar. Er jo ikke sånn som du forteller det skal være. Jeg hadde fått så ørene flagra av kona om jeg hadde oppført meg sånn når guttungen var liten. Her må du stramme opp litt ;) Trengs litt god gammeldags oppdragelse skal det være noe håp for fremtiden deres. Er ihvertfall mitt synspunkt :)

Vi hadde vært sammen i et og et halvt år. Var ikke planlagt. Men håndterte det så godt vi kunne....

Anonymkode: 2bd65...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi hadde vært sammen i et og et halvt år. Var ikke planlagt. Men håndterte det så godt vi kunne....

Da får man satse på oppdragelse da.... ja av mannen :)

Skrevet
14 minutter siden, MrGoodMan skrev:

Må jo si at jeg stusser litt over valg av barnefar. Er jo ikke sånn som du forteller det skal være. Jeg hadde fått så ørene flagra av kona om jeg hadde oppført meg sånn når guttungen var liten. Her må du stramme opp litt ;) Trengs litt god gammeldags oppdragelse skal det være noe håp for fremtiden deres. Er ihvertfall mitt synspunkt :)

Liker deg :)

Anonymkode: b458d...769

Skrevet
2 minutter siden, bemi90 skrev:

ja jeg har forståelse for at han vil trene, men det har vært sånn nå siden vi kom hjem fra føden. Fikk nesten ikke kastet sakene inn døra her før han dro. Og i tillegg bare kaster alt som er for å reise hvis det skjer noe på jobb.  etterhvert mister man dessverre litt forståelsen , når man sitter alene med en baby og nye rutiner osv hver kveld og store deler av dagen . Når man gleder seg til å kose seg sammen alle og at det er et teamwork hvor man skal prøve så alle har det bra og nyter den nye tilværeslen. 

Ja jeg skjønner veldig godt. Hadde det akkurat på den måten du har det med mitt første barn. Barnefaren da trente ikke, men gamet, dro til kompiser. Egentlig alt annet enn å være hjemme med oss. Og d startet med det samme vi kom fra sykehuset. Ble aldri bedre desverre. Nå venter jeg barn med en som ikke er sånn i det hele tatt. Vi har hvert vårt barn boende sammen med oss.,de er 7-og 9 år gamle og klarer seg mye selv. Likevel spør han alltid om det er greit at han trener, er med venner osv. Han blir gla når jeg skal noe og blir gjerne hjemme med ungene

Skrevet

Kan du dra ham med deg til helsestasjonen? Han høres jo ut som om han er atten år? Jeg tror nok at en del menn ikke tar helt innover seg hvor mye jobb det er med en baby før de kommer til pappapermen og får alt ansvaret selv, men dette er virkelig noe av det verste jeg har hørt.

Her må du være mye strengere. Når babyen har fått mat, går du ut og lar ham ta ansvaret i de to timene til neste amming. Han får bruke ørepropper hvis han ikke takler lyden (det måtte forresten vi når vi skiftet bleie på nr 2 - vanvittig volum!). 

Kan du alliere deg med svigermor? Eller synes hun at det er greit at sønnen er en bortskjemt drittunge? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker deg :)

Samme her💕

Anonymkode: 5586a...24f

Skrevet
55 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Kan du dra ham med deg til helsestasjonen? Han høres jo ut som om han er atten år? Jeg tror nok at en del menn ikke tar helt innover seg hvor mye jobb det er med en baby før de kommer til pappapermen og får alt ansvaret selv, men dette er virkelig noe av det verste jeg har hørt.

Her må du være mye strengere. Når babyen har fått mat, går du ut og lar ham ta ansvaret i de to timene til neste amming. Han får bruke ørepropper hvis han ikke takler lyden (det måtte forresten vi når vi skiftet bleie på nr 2 - vanvittig volum!). 

Kan du alliere deg med svigermor? Eller synes hun at det er greit at sønnen er en bortskjemt drittunge? 

Han har vært med på helsestasjonen. Er akkurat samme greia der. Skyver meg nesten til sides og tar alt av bleieskift og på og avkledning og holder babyen. Fremstiller seg selv som en helgen og prøver nedverdige meg. Så jeg har nesten ikke lenger lyst til å reise dit. Han vil helst at jeg skal ta babyen med meg hvis jeg skal ut noe sted, i tilfelle han får muligheten til å reise på jobb om det skulle dukke opp noe. For det kan han ikke om hun er hjemme. Også mener han at jeg da får brukt så lang tid jeg vil uten å stresse...... 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har vært med på helsestasjonen. Er akkurat samme greia der. Skyver meg nesten til sides og tar alt av bleieskift og på og avkledning og holder babyen. Fremstiller seg selv som en helgen og prøver nedverdige meg. Så jeg har nesten ikke lenger lyst til å reise dit. Han vil helst at jeg skal ta babyen med meg hvis jeg skal ut noe sted, i tilfelle han får muligheten til å reise på jobb om det skulle dukke opp noe. For det kan han ikke om hun er hjemme. Også mener han at jeg da får brukt så lang tid jeg vil uten å stresse...... 

Han høres ikke god ut i det hele tatt. Han manipulerer deg for å få det som han vil, jeg tror ikke du har det noe bra sammen med han, og jeg tviler på at en sånn type vil endre seg.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

han sier at han har følsom hørsel. Vet ikke mer enn det. 

Da ber du han kjøpe ørepropper + neseklype eller gassmaske. Han kan ikke droppe de ubehagelige jobbene, men han kan gjøre noe for at det ikke skal være så ubehagelig.

Anonymkode: 07d4d...f4a

Skrevet

Dette er ikke normalt og du skal ikke finne deg i det! Ikke bare for din egen del men også for din datter sin skyld? Vil du at hun skal læres opp til at der er ok at hun brukes som dørmatte? At hennes lodd i livet er å være hushjelp og elskerinne? Hjelper ikke hva du forteller henne, hva du viser henne er viktigere, og du viser at dette er greit når du lar deg behandle slik.

Min mann var hjemme 14 dager med alle tre. Han avlaster meg med alt husarbeidet og babyen både natt og dag! Og når han var tilbake på jobb var familien selvsagt 1.prioriter. Aktiviteter hver for oss på kveldstid begynte vi begge med når ammingen og hverdagen var tilbake, når babyen var 1-3mnd.

Gubben får enten skjerpe seg eller flytte ut! Vis han tråden her! Jeg kommer gjerne og forteller han hvilke idiot han er dersom dere bor i nærheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...