Gå til innhold

Playstation til en snart 6åring til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller er han for ung ennå ? han prøvde fifa hos onkelen i går og likte det veldig godt :) og skal se på finn, kjøper ikke helt nytt

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

eller er han for ung ennå ? han prøvde fifa hos onkelen i går og likte det veldig godt :) og skal se på finn, kjøper ikke helt nytt

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Er det verdt å betale 2000 kr på å kjøpe den brukt til ett så lite barn da? Er sikkert mange andre ting han heller ville hatt til den høye prisen.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite utvalg for barn i den alderen på Playstation. Kan være greit å sjekke andre spillkonsoller. Disse har nok også Fifa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss han liker det og behersker det, hadde jeg kjøpt. Men følg med på black friday, kan få billigere nytt enn brukt da!

Anonymkode: 3d722...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de har mye gøy til 6-7 åringer jeg! Cars,paw patrol,sonic,crash bandicoot,ulikel legospill osv. Men ville nok ikke brukt flere tusen på en brukt spillkonsoll til en så liten unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Viss han liker det og behersker det, hadde jeg kjøpt. Men følg med på black friday, kan få billigere nytt enn brukt da!

Anonymkode: 3d722...be9

Hehe du var da voldsomt til optimist! Den billigste versjonen koster 2800 kr,å brukt får du kjøpt playstation 4 til ca 2000 kr. Ikke faen om at de setter ned playstation 4 helt ned til 2000 kr,DET skjer ikke rett før jul.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

Synes det er ekstremt vanskelig og finne på noe i år.

han hadde satt pris på en sprettball til 10 kr han, så er ikke det at han skal ha noe til 2000, men tenkte bare at det hadde vert noe,men kanskje vente et par år med det.

Han ønsket seg pad control bussen, så da kan han jo få den og litt klær i år, men føler det er litt kjedelig.

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp hadde nyåpning, og der fekk jeg kjøpt ps4 med spill som normalt koster ca 5000kr, til 2300kr! Så går fint ann å få tak i en ny som en vet virker, enn å kjøpe en brukt til samme pris og kanskje ikke er fint brukt. Bare følg med på nyåpninger og black friday

Anonymkode: 3d722...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Elkjøp hadde nyåpning, og der fekk jeg kjøpt ps4 med spill som normalt koster ca 5000kr, til 2300kr! Så går fint ann å få tak i en ny som en vet virker, enn å kjøpe en brukt til samme pris og kanskje ikke er fint brukt. Bare følg med på nyåpninger og black friday

Anonymkode: 3d722...be9

Men rett før jul så setter de neppe ned prisen noe særlig.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :)

Synes det er ekstremt vanskelig og finne på noe i år.

han hadde satt pris på en sprettball til 10 kr han, så er ikke det at han skal ha noe til 2000, men tenkte bare at det hadde vert noe,men kanskje vente et par år med det.

Han ønsket seg pad control bussen, så da kan han jo få den og litt klær i år, men føler det er litt kjedelig.

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Noen tips:

https://lekekassen.no/hape-brannstasjon-i-tre-13-tilbehor-5997?gclid=CjwKCAiAiarfBRASEiwAw1tYvzEjBmECa32JWwKnr99okkeVD2X3SXz9Zu03UkD6kTu0a3PoVzrTMxoCYEYQAvD_BwE

eller: https://lekekassen.no/paw-patrol-sea-patroller-6037846?gclid=CjwKCAiAiarfBRASEiwAw1tYv-XL1nBQm5J-XA2Tqs8jJXRZ4XtJVEseS8PDKEsLkQ-1DstIX457_hoCAmYQAvD_BwE

Det er hvertfall to ting som står på ønskelisten til min 7 åring.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

de var fine :) særlig den med paw patrol er noe for han :) kanskje kjøpe den og den bussen da + litt klær :)

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn fikk ps4 til jul når han var 5 år. Angrer ikke ena dag. Det er så mye kjekke og lærerike spill. Elsker å spille med han selv også. Nå har han vr briller også som vi koser oss med. Men nå er han syv. De fleste av kameratene hans spiller jo også så det er liksom sånn det har blitt. De spiller en del spill som de ikke er gamle nok til å spille, men som en foredragsholder om barn og gaming på skolen sa var helt innafor til barn på hans alder. Noen aldersgrenser er satt pga vanskelighetsgrad og ikke pga sex, vold eller ordbruk. Må legge til at min sønn elsker å leke ute og er gjerne den som ønsker å gjøre andre ting enn å spille når det er venner på besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Stinepetrine said:

Min sønn fikk ps4 til jul når han var 5 år. Angrer ikke ena dag. Det er så mye kjekke og lærerike spill. Elsker å spille med han selv også. Nå har han vr briller også som vi koser oss med. Men nå er han syv. De fleste av kameratene hans spiller jo også så det er liksom sånn det har blitt. De spiller en del spill som de ikke er gamle nok til å spille, men som en foredragsholder om barn og gaming på skolen sa var helt innafor til barn på hans alder. Noen aldersgrenser er satt pga vanskelighetsgrad og ikke pga sex, vold eller ordbruk. Må legge til at min sønn elsker å leke ute og er gjerne den som ønsker å gjøre andre ting enn å spille når det er venner på besøk. 

takk for svar :)

vet ikke helt hva jeg vil ennå, er litt vanskelig. men er blir det ganske begrenset med spilling, blir kun dårlig vær dager, kanskje 1 time ellers, er det pent ikke noe i det hele natt.

han spiller Fornite på min mobil til tider,men er ikke ofte han får låne den.

men han elsker og være ute med venner og finne på ting

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal kjøp ps4 til vår 6åring.

Usikker på om vi skal kjøpe brukt eller ikke, vi har mulighet til å kjøpe brukt på en butikk i nærheten. Da er konsollen rensket og kommer med garanti 

Anonymkode: 37a6d...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Vi skal kjøp ps4 til vår 6åring.

Usikker på om vi skal kjøpe brukt eller ikke, vi har mulighet til å kjøpe brukt på en butikk i nærheten. Da er konsollen rensket og kommer med garanti 

Anonymkode: 37a6d...e42

synes det blir for dyrt med en helt ny

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stinepetrine skrev:

Fortnite er det store ja 😃😂

Men da må de vek være minst 10??

Anonymkode: f7ae5...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Men da må de vek være minst 10??

Anonymkode: f7ae5...a7f

foreldrene bestemmer vel det, jeg spiller det selv også, så synes ikke det er noe farlig for han

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da må de vek være minst 10??

Anonymkode: f7ae5...a7f

Her spiller alle syv åringene det spillet. Både på mobilene sine, nettbrett og ps4. Som sakt hadde vi en foredragsholder på barneskolen om gaming. Ikke at han sitter på alle fasiter, men han sa det viktigste var at foreldre engasjerte seg og spilte litt sammen med ungene og deretter vurderte om spillene egnet seg eller ei.,Fortnite er etter min mening ikke farlig. Ingen blod, sexuelt eller grovt språk. Har dere sett alle de rare danse movsa barna har i dag. Floss osv. De er fra fortnite alle sammen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stinepetrine skrev:

Her spiller alle syv åringene det spillet. Både på mobilene sine, nettbrett og ps4. Som sakt hadde vi en foredragsholder på barneskolen om gaming. Ikke at han sitter på alle fasiter, men han sa det viktigste var at foreldre engasjerte seg og spilte litt sammen med ungene og deretter vurderte om spillene egnet seg eller ei.,Fortnite er etter min mening ikke farlig. Ingen blod, sexuelt eller grovt språk. Har dere sett alle de rare danse movsa barna har i dag. Floss osv. De er fra fortnite alle sammen 😂

På barnevakten.no gis det veiledning til foreldre ang spill. Fortnite anbefales ikke til barn under 12. Ingen i min sønns andre klasse spiller fortnite, men de kan dansene likevel da. 

Anonymkode: f7ae5...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Anonym bruker said:

På barnevakten.no gis det veiledning til foreldre ang spill. Fortnite anbefales ikke til barn under 12. Ingen i min sønns andre klasse spiller fortnite, men de kan dansene likevel da. 

Anonymkode: f7ae5...a7f

tror nok foreldrene kjenner sine egene barn best jeg..

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På barnevakten.no gis det veiledning til foreldre ang spill. Fortnite anbefales ikke til barn under 12. Ingen i min sønns andre klasse spiller fortnite, men de kan dansene likevel da. 

Anonymkode: f7ae5...a7f

Alle kan dansene, og du er sikker på at ingen spiller det? Det holder at tre, fire stk i klassen spiller det. Så spiller gjerne andre det når de er på besøk hos de tre osv. Mange fedre i min sønns klasse spiller det også 😂. Da ser jo barna på, og jeg mener det er d samme som å spille. I forhold til det med aldersgrenser jaffal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal kjøp ps4 til vår 6åring.

Usikker på om vi skal kjøpe brukt eller ikke, vi har mulighet til å kjøpe brukt på en butikk i nærheten. Da er konsollen rensket og kommer med garanti 

Anonymkode: 37a6d...e42

Men har du sjekket prisen? Vi har samme butikk som selger brukt med garanti å det var sjokkerende lite en sparer på å kjøpe brukt i den butikken.Skal selv kjøpe playstation 4 i julegave til 7 åringen min,men vi kjøper heller på finn.no så jeg hvertfall sparer 1000 kr.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes det blir for dyrt med en helt ny

Anonymkode: 5d7e7...1a8

Spørs om du må ha den dyreste utgaven det.Slim versjonen koster 2800 kr å selges 2000 kr brukt. Synes det er lite å spare på å kjøpe brukt da.

Anonymkode: 910f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...