Gå til innhold

Jævelunge som har mobbet

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så løsningen er å begå alvorlige straffbare handlinger? Du får ubetinget fengselsstraff om dette blir avdekket. Hjelper sikkert mobbeofferet. 

Jeg har selv blitt mobbet. Det som fungerte for meg var å bytte skole, til et helt annet sted. Fikk gode venner og et nytt liv.

Anonymkode: c6500...6af

Når det du setter aller høyest ønsker å ta sitt eget liv i en alder av 10 år så er det ikke rart at hun har den meningen der. 

Anonymkode: b3380...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok dessverre ikke bli noe reaksjon.

Vi hadde noe lignende på universitetet jeg går på i England for noen år siden. Dette var av folk over 18, så skulle ha konsekvenser. Det var litt verre enn det din sønn har fått. Det var drapstrusler. Nå bagatelliserer jeg ikke hva din sønn har gått igjennom, men viser til håpløsheten i å bli trodd. Og bli tatt seriøst.  Ja, det ble '"labbeled as hate crime", men de vil kun en "disiplinary hearing", og fysann,  ikke gjør det igjen. 

Anonymkode: 2e22a...517

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sett deg ned å prat med barnet ditt om hva h*n kan ha gjort mot disse barna. 

Det er selvfølgelig ikke okey at noen gjør det. Men mobbere, mobber gjerne barn som har gjort dem noe. Ihvertfall når det gjelder noe sånt no, da de fleste vet hvor grensen går selv mobbere.

Og ang straff sikkert ingenting. Har du glemt hvilket land du bor i? Du kan drikke deg drita full risikere livet til alle andre rundt deg og få 30 dager. 

Desverre.

Idiot. Jeg ble mobbet på hele barneskolen fordi jeg var lubben og et lett offer. Sa ikke et ondt ord til noen. 

Anonymkode: a232b...7bb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Administrator? Er det lov å oppfordre til alvorlige straffbare handlinger her inne?

Tror du at moderatorene leser alt her inne. Du må rapportere hvis du vil at de skal se det

Anonymkode: 12669...9bf

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er selvfølgelig ikke okey at noen gjør det. Men mobbere, mobber gjerne barn som har gjort dem noe. Ihvertfall når det gjelder noe sånt no, da de fleste vet hvor grensen går selv mobbere.

Og ang straff sikkert ingenting. Har du glemt hvilket land du bor i? Du kan drikke deg drita full risikere livet til alle andre rundt deg og få 30 dager. 

Desverre.

Er du riv ruskende sprø? Er det rart at barn mobber, når noen foreldre har sånne holdninger

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idiot. Jeg ble mobbet på hele barneskolen fordi jeg var lubben og et lett offer. Sa ikke et ondt ord til noen. 

Mange tynne folk som blir mobbet også, men det er alltid du "lubbne" som er offrene. Spar meg er du snill. 

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du riv ruskende sprø? Er det rart at barn mobber, når noen foreldre har sånne holdninger

Foreldre er så trangsynte at de må klage på alle andre for deres barn gjør jo aldri noe galt. 

Rydd opp i mobbing ved å finne roten til problemet fremfor å si offer offer. Please. Barna deres er ikke perfekte og verden er ikke svarr hvitt. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange tynne folk som blir mobbet også, men det er alltid du "lubbne" som er offrene. Spar meg er du snill. 

Foreldre er så trangsynte at de må klage på alle andre for deres barn gjør jo aldri noe galt. 

Rydd opp i mobbing ved å finne roten til problemet fremfor å si offer offer. Please. Barna deres er ikke perfekte og verden er ikke svarr hvitt. 

Og roten til problemet mener du ligger hos mbbeofferet

Skrevet

Tviler ikke på at tynne blir mobbet også, men jeg ble altså mobbet fordi jeg var rund. Hadde jeg hatt briller/regulering/hva som helst, så hadde de fokusert på det. Hva er poenget ditt? 

Skrevet

Om dette er i tilknytning til skole er det en 9A sak, og skolen har plikt til å handle. I tillegg må du anmelde forholdet. 

Skrevet

Hva er i veien med deg?

Den som mobber er alene ansvarlig for sine handlinger. Det du skisserer er ekvivalenten til "jeg slo henne fordi hun provoserte meg"

Skrevet

Hi her. Jeg er "slått ut" av denne saken. Jeg tror ikke at dere er helt med..................Men jeg skjønner at det er noe galt med foreldrene til denne gutten, dersom de har samme holdning som mange har vist her nå.  Jeg har idag fått beskjed av politiet at dette ikke blir en sak for konfliktrådet men at det vil bli straffeforfulgt. 

Anonymkode: 4c496...805

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Jeg er "slått ut" av denne saken. Jeg tror ikke at dere er helt med..................Men jeg skjønner at det er noe galt med foreldrene til denne gutten, dersom de har samme holdning som mange har vist her nå.  Jeg har idag fått beskjed av politiet at dette ikke blir en sak for konfliktrådet men at det vil bli straffeforfulgt. 

Helt med? Hvilke holdninger er det mange her har vist? Har du lest tråden din? Kanskje du skal lese den en gang til. De fleste gir jo støtte til deg og ditt barn

Skrevet

Hi her igjen, jeg ser nå at jeg har lagt ut noe på et forum hvor de fleste har babyer og ikke en 16 åring eller 2. Min feil. Jeg kommer til å avslutte denne tråden fra min side da dette bare gjorde meg mer kvalm. Dersom jeg hadde skrevet at min baby døde, og at mitt barn ble mobbet for det, regner jeg med at det hadde blitt annen oppstandelse her inne. Men fordi jeg ikke mistet en baby (selv om jeg ikke skrev alder på barnet), så ble det min 16 åring som ble problemet og ikke mobberen. Jeg logger meg ut nå.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her igjen, jeg ser nå at jeg har lagt ut noe på et forum hvor de fleste har babyer og ikke en 16 åring eller 2. Min feil. Jeg kommer til å avslutte denne tråden fra min side da dette bare gjorde meg mer kvalm. Dersom jeg hadde skrevet at min baby døde, og at mitt barn ble mobbet for det, regner jeg med at det hadde blitt annen oppstandelse her inne. Men fordi jeg ikke mistet en baby (selv om jeg ikke skrev alder på barnet), så ble det min 16 åring som ble problemet og ikke mobberen. Jeg logger meg ut nå.

Så du bare troller, du er vel den samme bak gutten som turnet på bussen

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Det er selvfølgelig ikke okey at noen gjør det. Men mobbere, mobber gjerne barn som har gjort dem noe.

For noe tull. Jeg ble mobbet. Jeg kan love deg at jeg ALDRI hadde gjort dem noe.

Anonymkode: 75001...ed7

Skrevet
12 hours ago, Anonym bruker said:

Administrator? Er det lov å oppfordre til alvorlige straffbare handlinger her inne?

Jesus christ. Gå ta deg en bolle.

Skrevet
13 hours ago, Anonym bruker said:

Hvis det er det mest idiotiske du har lest noensinne så har du ikke lest stort. 

Prat litt med mobbere så skal du nok finne ut av det. For tydeligvis så tror noen her at jeg mente at det er greit at denne mobberen gjorde dette, og svaret er nei selvfølgelig ikke. Men den eneste måten en virkelig kan få slutt på det en mobber gjør (som tydeligvis har gjort dette før) er å finne roten til problemet. 

Jeg ble mobbet på skolen, brutalt også. Tok meg tre år så tok jeg igjen... aldri på de som ikke gjorde meg noe, men på alle de som noen gang hadde mobbet meg. Selvfølgelig så er ikke det riktig, men som ungdom så tror man at man gjerne har svarene. Mange av de som mobbet meg, mente tydeligvis at jeg hadde gjort dem noe. Som de senere forsto ikke var sant engang. Vi ble venner til slutt og det ble kutt på all mobbing. 

Politiet gjør dessverre ikke en dritt med sånne saker så da er det beste å faktisk finne roten til problemet så det blir slutt på alt. 

Skylden ligger hos mobberen. Det er bare en ting å gjøre, straffe vedkommende hardt. Hvis det skjer på skolen, flytt djevelungen til en annen skole. Det er IKKE offeret som skal bytte skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...