Gå til innhold

Julegave til gutt 8 til kr 3500 😳😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis gutten ønsker seg den så kjør på! Maxgrense på 600kr på lego som ei nevnte er jo galskap.  Er ikke som at lego er lego altså. Som i gamle dager med trauste lego city hehe. Her i huset elsker vi å gi lego og her har de fått legopakker til 1400 og 1600kr ett par ganger når det var ønsket. 3500 er jo myyyyye mer og men hadde jeg hatt råd og se ønsket seg så selvfølgelig. Skjønner heller ikke setningen noen sier av og til: de har så mye lego så de trenger ikke mer.... what? Det slippes nye legopk i mange serier og temaer  2 ganger i året . Så joda man trenger årlig ny lego om de liker lego, gjerne til både jul og bursdag 👍🏻😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk 1000 på Lego, doner 2500 til veldedighet. Der kan far lære litt. For en materialistisk tufs. Æsj!

Anonymkode: 7739a...6f2

Skrevet

La far styre dette denne gangen. Lego er en stor ting her i huset også. Min gutt ønsker seg lego hvert år og sikler såklart etter de største eskene. Skulle ønske jeg hadde råd. Tror det dyreste jeg har kjøpt er rundt 1500.

Anonymkode: dfd22...f79

Skrevet

Den legoen er jo beregnet for alderen 14+ Skjønner at faren vil ha den, men hva slags lego skal gutten sikle etter når han er 14 eller 16 da? Hvis han allerede nå skal bygge den type lego. 

Anonymkode: 54689...08a

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne: 

https://shop.lego.com/en-NO/Death-Star-75159

Men mannen har funnet en billigere pris, derfor er han veldig på nå 😳😩

Anonymkode: 5fa81...ebc

Liker 8-åringen Star Wars så kjør på! Ja den koster en del, men denne type lego er det ingen øvre alder for og kommer garantert til å bli med barnet til han er voksen.

Anonymkode: 0e3eb...1fe

Skrevet

Hvem er det som ønsker seg legoen, er det gutten eller er det egentlig pappa som ønsker seg den? Er det egentlig lego for en 8 åring?

Anonymkode: 3496b...06c

Skrevet

Haha, denne ga jeg til mannen når han fylte 35 😂

Den er supermorsom å bygge, og 8 åringen kommer til å trenge hjelp. Men et supert prosjekt for pappa og barn 😊

Anonymkode: a3fe3...bc9

Skrevet

Helt idiotisk etter min mening. Hva slags samfunn er det vi former?! Og hvilke barn er det vi former?!

Enig med deg mor. Råd eller ikke råd, dette er galskap. Vi har også god råd, men prøver lære til andre verdier. 

Anonymkode: d02e6...391

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Helt idiotisk etter min mening. Hva slags samfunn er det vi former?! Og hvilke barn er det vi former?!

Enig med deg mor. Råd eller ikke råd, dette er galskap. Vi har også god råd, men prøver lære til andre verdier. 

Anonymkode: d02e6...391

Hva gjør dere med alle pengene da? 

Anonymkode: 6321c...c6e

Skrevet

og 3500,- til macsparing.

Om det blir en engangsgreie og masse god kvalitetstid sammen far og sønn. Kjør på!

Anonymkode: 91ecd...ace

Skrevet

Den der hadde jeg glatt kjøpt til sønn (og far) også.

Anonymkode: 73668...0ab

Skrevet

Gutten vår fikk denne når han var 7 år. Faren brukte 18 timer på kvelden på å bygge den opp og lime sammen delene. Gutten liker å leke med legoen, ikke bygge. Dødsstjerne har blitt lekt med sammen med all annen starwarslego hver dag i 4-5 år nå. 

Legoen hos oss liker de å ha oppbygd, så alle sett er hele. De har egen kasse med «rotelego» som de bruker å bygge med.

Anonymkode: 3ebac...d10

Skrevet

Jeg syns faktisk at det er en fantastisk julegave! Dyr ja, men so what? Dette blir mange timer med bygging og så kan den lekes med i lang tid. Har du plass til den så kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...