Gå til innhold

Julegave til gutt 8 til kr 3500 😳😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det helt på jordet??! Kjenner jeg blir stresset av å kjøpe så dyr lego til 8-åringen! Men faren insisterer!! Storebror på 14 har ingen ønsker utenom en MAC som han sparer til selv også 😉Vi har alltid vært måteholden med julegaver til barna, og alt skriker til meg innvendig at LEGO til kr 3500 er galskap!!! Uff.... men far er veldig sta og argumenterer at dette er en gang i livet opplevelse for gutten. 8-åringen har MASSE lego, og ja, han leker mye med det, men jeg synes ikke det kan forsvares!! 

Dårlig stemning når jeg motsetter meg! Vi har god råd så økonomien er det ingenting å si på! 

Uff! Hva tenker dere om å gi en så dyr gave??! 

Anonymkode: 5fa81...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ikke problemet, så lenge dere har råd

Anonymkode: eef23...4e6

Skrevet

Jeg tenker at det er vanvittig så lenge det er snakk om å bruke en sånn sum på Lego. 

Anonymkode: 03704...d38

Skrevet

Lego? Om det var en nyttig ting hadde jeg ikke reagert på summen, men hvorfor sånne mengder lego?

Anonymkode: 634d7...00d

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det helt på jordet??! Kjenner jeg blir stresset av å kjøpe så dyr lego til 8-åringen! Men faren insisterer!! Storebror på 14 har ingen ønsker utenom en MAC som han sparer til selv også 😉Vi har alltid vært måteholden med julegaver til barna, og alt skriker til meg innvendig at LEGO til kr 3500 er galskap!!! Uff.... men far er veldig sta og argumenterer at dette er en gang i livet opplevelse for gutten. 8-åringen har MASSE lego, og ja, han leker mye med det, men jeg synes ikke det kan forsvares!! 

Dårlig stemning når jeg motsetter meg! Vi har god råd så økonomien er det ingenting å si på! 

Det var jo en voldsom pris. Hva slags lego er dette?

Anonymkode: 3496b...06c

Skrevet

Det er nok far i huset som vil ha denne Legopakken. 😅

Jeg er enig. Det hadde vært greit hvis det hadde vært en fornuftig ting, men lego skal koste max 600 kroner, synes jeg. 

Anonymkode: 61084...c31

Skrevet

Den der er det min 8-åring ønsker seg aller mest i hele verden, så her hadde det vært uproblematisk ihvertfall..

Anonymkode: 260bf...a45

Skrevet

Kjør på!!!

Anonymkode: 0722b...eab

Skrevet

Den er jo superfet. Så lenge dere har råd og plass, kjør på! 

Skrevet

Jeg har en uggen følelse! Jeg liker ikke å bruke så mye penger på lego. Jeg vet han kommer til å bli fra seg av glede, men det tror jeg han ville blitt for en mindre ting som koster halvparten også.... 

Og ja, det er nok far i huset som ønsker seg dette også 😏

hi

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en uggen følelse! Jeg liker ikke å bruke så mye penger på lego. Jeg vet han kommer til å bli fra seg av glede, men det tror jeg han ville blitt for en mindre ting som koster halvparten også.... 

hi

Så fint at de kan glede seg over den sammen da. Mange timer far-sønn tid 😊

Anonymkode: f976b...17c

Skrevet
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Denne: 

https://shop.lego.com/en-NO/Death-Star-75159

Men mannen har funnet en billigere pris, derfor er han veldig på nå 😳😩

Regner med at han skal lege med lego'n selv?

Anonymkode: 6321c...c6e

Skrevet

Har dere plass? 

Sønnen min har sikkert 45 kreasjoner med lego (typ borger og svære tårn etc) alt ligger  demontert i esker og det er sikkert lego for 20-30 tusen totalt. Det er gøy å bygge, gøy å se på, helt til det ikke er plass mer... og han blir lei og det blir pakka ned 

Anonymkode: ef280...910

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Slapp av. Vi lever bare én gang. La mannen og barnet kose seg med dette 😊 

Anonymkode: e0360...ab0

Skrevet

Kjempe koselig for far og sønn da. Slutt å være såå kjerring!!

Anonymkode: fa433...c49

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Koselig at de skal bygge sammen da 😁🤩 Han er jo heldig som har en far som "gidder" å leke med han i mange timer. Kjør på! 

Det er dyrt med feks skiutstyr også. Så hvorfor ikke Lego. Fin pris fikk han den for også. Så skjønner han er gira. 

Anonymkode: e0360...ab0

Skrevet

den var drit kul, la nå far få kjøpe den :)

Anonymkode: eef23...4e6

Skrevet

Så kul, jeg vil også ha 😊. 3300,- på Lekekassen nå

Anonymkode: 8c04f...bcf

Skrevet

Å, den har jeg hatt lyst til å kjøpe også. Om økonomien er der, så er det uproblematisk. 

Anonymkode: 91bfb...402

Skrevet

Personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på lego. Se om du klarer å finne noe på salg eller kanskje Finn også. Om dere ikke har noe imot det. Og legg resten av pengene på sparekonto. 

Dere har god økonomi nå og det er bra, men for å holde på en god økonomi så kan en ikke sløse så mye på lego. 

Anonymkode: 45817...3bf

Skrevet

Min bror fikk en stor lego (husker ikke hva det var, bare at det var store greier) da han var 8-9 år. I dag er han 40 og husker dette som livets aller beste julegave. Han hadde også mye lego.

Anonymkode: 17a98...c10

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på lego. Se om du klarer å finne noe på salg eller kanskje Finn også. Om dere ikke har noe imot det. Og legg resten av pengene på sparekonto. 

Dere har god økonomi nå og det er bra, men for å holde på en god økonomi så kan en ikke sløse så mye på lego. 

Anonymkode: 45817...3bf

Vi har god økonomi. 3500,- på julegave er ikke det som kan ødelegge den. Slik er det nok for mange andre også. Om man kjøpte lego til en slik pris i hverdagen hadde vi nok klart å rote det til på sikt.

Anonymkode: 17a98...c10

Skrevet

Jeg tenker at hvis gutten har et forhold til star wars og ønsker seg denne, så kan det være greit å kjøpe en gave som denne som et engangstilfelle. Hvis gutten er glad i Lego, men aldri har sett star wars, er det teit, for da blir det mest en gave til far. 

Anonymkode: d12d6...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...