Nyttårs barn Skrevet 13. november 2018 #26 Skrevet 13. november 2018 Tips til havregrøt er å røre inn et egg så blir det mer mat i det. Skal du lage superenkel mat så er jo pasta(fylte puter eller vanlig) med litt revet ost eller smør alltid godt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #27 Skrevet 13. november 2018 Og der har vi grunnen til overvekt. Fattige har rett og slett ikke råd til matvarer av høy kvalitet og da blir det billig karbohydrater og fett. Sammen med uviljen eller manglende evne å lage mat. Syns synd på dere, men dere er jo lykkelig med Toro og da fortjener dere ikke bedre. Anonymkode: 81da9...956
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #28 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og der har vi grunnen til overvekt. Fattige har rett og slett ikke råd til matvarer av høy kvalitet og da blir det billig karbohydrater og fett. Sammen med uviljen eller manglende evne å lage mat. Syns synd på dere, men dere er jo lykkelig med Toro og da fortjener dere ikke bedre. Anonymkode: 81da9...956 Gratulerer med dagens dummeste og mest empatiløse innlegg. Det er bedre å være fattig på penger, enn fattig på alminnelig folkeskikk og forståelse for andre Anonymkode: 18e79...b8b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #29 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Og der har vi grunnen til overvekt. Fattige har rett og slett ikke råd til matvarer av høy kvalitet og da blir det billig karbohydrater og fett. Sammen med uviljen eller manglende evne å lage mat. Syns synd på dere, men dere er jo lykkelig med Toro og da fortjener dere ikke bedre. Anonymkode: 81da9...956 hehe jeg veier under 50 kg så er absolutt ikke overvektig,heller for tynn. Sønnen min er heller ikke overvektig men høy og slank. Anonymkode: 182b8...858
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #30 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Og der har vi grunnen til overvekt. Fattige har rett og slett ikke råd til matvarer av høy kvalitet og da blir det billig karbohydrater og fett. Sammen med uviljen eller manglende evne å lage mat. Syns synd på dere, men dere er jo lykkelig med Toro og da fortjener dere ikke bedre. Anonymkode: 81da9...956 Til vanlig har jeg fint råd til å lage tomatsuppe fra bunnen men den er det ingen av oss som liker.Toro tomatsuppe med fullkornpasta og kanskje pølse til,det liker begge to.Da får heller bare være enkle sjeler Anonymkode: 182b8...858
Anonym bruker Skrevet 13. november 2018 #31 Skrevet 13. november 2018 6 timer siden, Nyttårs barn skrev: Tips til havregrøt er å røre inn et egg så blir det mer mat i det. Skal du lage superenkel mat så er jo pasta(fylte puter eller vanlig) med litt revet ost eller smør alltid godt. Takk for tipset om egg i grøten det skal jeg prøve! Anonymkode: 182b8...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå