Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #26 Skrevet 11. november 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha ha ha ikke når du har f og g cup😂 helt umulig å være diskré 😂 i tillegg peker ikke vortene samme vei. Jeg får ihvertfall ikke til d 😊 Ser for meg at det må være kjempe lett å være diskré opp til DD kanskje 😊 Anonymkode: 2b385...bcd Jeg ammet mine tre barn på denne måten, og jeg hadde g cup til vanlig, ennå større med melk. Singleten ned til rett under brystvorta, genseren løftet opp. Babyens hode dekker det lille som er synlig. Har heldigvis fått brystreduksjon nå, men det var etter tre runder med amming, så jeg regner med at jeg får lov til å uttale meg😉 Anonymkode: 9c6cf...29b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #27 Skrevet 11. november 2018 13 timer siden, Hjertefru skrev: 😂 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det behøver ikke gå utover folk som er ute for å hygge seg med god mat og drikke. Anonymkode: 1a7ab...e1c 😂 Hvis det "går ut over" deg at noen ammer på restauranten har du et rimelig unaturlig og anstrengt forhold til babyer og kropp altså. Jeg foreslår følgende: 1) se en annen vei. 2) pust dypt og rolig. Hvis dette ikke funker, kan du jo gå ut på steder og til tider hvor du ikke risikerer å møte på ammende mødre. Din ammefobi er uansett ditt problem, ikke andres. Anonymkode: baf31...70e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #28 Skrevet 11. november 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha ha ha ikke når du har f og g cup😂 helt umulig å være diskré 😂 i tillegg peker ikke vortene samme vei. Jeg får ihvertfall ikke til d 😊 Ser for meg at det må være kjempe lett å være diskré opp til DD kanskje 😊 Anonymkode: 2b385...bcd Altså, diskré er bra, men ikke avgjørende. Ingen tar skade av å se en pupp på en kafé heller. Anonymkode: baf31...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå