Gå til innhold

Har du noen gode gjerrighistorier?


Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne skrevet en hel bok om hvor gjerrig en venn av meg! 

Han hadde sex med en bekjent å spør rett etter sex "skal vi spleise på angrepillen? " 

Skal jeg komme på besøk til han så må jeg alltid være med å betale på maten,betale halvparten av en grandiosa liksom. For meg er det en selvfølge å stå for maten når jeg har besøk. Ikke er han ung heller,han er 42 år.

Første gang jeg møtte han så likte han meg godt å sa at han kunne betale når vi var ute å spiste pizza. Vi bestillte en pizza til 120 kr til å dele også bestillte jeg cola til maten. Da sier han: "kan du ikke heller bestille vann for det er gratis"  Ble så satt ut at jeg bare sa det var greit.

Han kan komme på besøk å ha med seg micropopcorn som han selv sier at han har betalt 10 kr for,å hvis sønnen min spør om å få smake litt så krever han at jeg betaler 5 kr.

Han sier selv at han velger å gi dvdfilmer i julegave til familien som han selv ønsker å se,så han kan låne de etterpå. Da sparer han penger på å ikke kjøpe filmen selv. Kunne forsatt i det uendelige å fortelle om alle gjerrighistoriene om han

Anonymkode: f87c5...e9a

Har han en diagnose?

Anonymkode: 822e2...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

En i familien som inviterte til selskap i anledning 50-års dagen sin. Han er en person som alltid vil vise frem hvor suksessrik han er, med dyre klær, store gullenker rundt halsen og store gullringer på fingrene. Snakker bare om seg selv og er veldig nedlatende om andre hvis de ikke har alt på stell. Uansett... Han disket opp med fine bestilte kaker fra bakeriet, men satt frem papptallerkener, plastskjeer og pappkrus. Når noen pekte på vitrineskapet og spurte hvorfor ikke han brukte serviset, så sa han at han var redd for at noen skulle knuse noe eller ta med en sølvskje hjem😅 

(Det var kun voksne der, ingen barn)

Anonymkode: eb06f...857

Hva er vitsen med å ha slike ting hvis man ikke ei gang kan bruke dem i femtiårslag?

Anonymkode: 11c7f...507

Skrevet

Venninna mi inviterte jentegjengen på rekelag i anledning 30-års dagen sin. Tipper vi var 10-12 stykker. Alle hadde med egen drikke og selvfølgelig bursdagsgave. Utpå kvelden - etter maten - lurte hun på hva gjestene synes om at hun delte regninga for maten på alle gjestene. Det hadde nemlig blitt så mye dyrere enn hun trodde å kjøpe reker og loff.....

Anonymkode: 666b7...890

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har han en diagnose?

Anonymkode: 822e2...bd9

Hehe nei det har han ikke.

Anonymkode: f87c5...e9a

Skrevet

Beklager å måtte si det men nordmenn generelt er gjerrige. Har vært litt i utlandet og gjestfrihet der er 1000 ganger bedre enn her. Ingen som teller hvor mye en skylder/ andre som skal betale etc. Mens her teller man i kroner OG øre. Og så snakker man om hvor rikt Norge er og hvor godt vi har det her men skal noen på ferie så søker man etter billigst mulig flybillett osv, "vi kan spare 150kr pr pers om vi velger x i stedet for y". Ja for 150kr er plutselig så masse penger. Not!

Anonymkode: 2e034...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...