Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Min svoger kjøper sitt eget brød til fellesfrokost på hytta , samme type butikker som alle spiser, men han må ha sitt for seg selv og nåde den som prøver å ta ei skive, han har nemlig regnet ut hvor lenge det skal vare! Vi andre handler og deler om hverandre og han spiser gjerne alles pålegg, men ingen får hans skinkeost... Anonymkode: d827a...998
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Jeg kunne skrevet en hel bok om hvor gjerrig en venn av meg! Han hadde sex med en bekjent å spør rett etter sex "skal vi spleise på angrepillen? " Skal jeg komme på besøk til han så må jeg alltid være med å betale på maten,betale halvparten av en grandiosa liksom. For meg er det en selvfølge å stå for maten når jeg har besøk. Ikke er han ung heller,han er 42 år. Første gang jeg møtte han så likte han meg godt å sa at han kunne betale når vi var ute å spiste pizza. Vi bestillte en pizza til 120 kr til å dele også bestillte jeg cola til maten. Da sier han: "kan du ikke heller bestille vann for det er gratis" Ble så satt ut at jeg bare sa det var greit. Han kan komme på besøk å ha med seg micropopcorn som han selv sier at han har betalt 10 kr for,å hvis sønnen min spør om å få smake litt så krever han at jeg betaler 5 kr. Han sier selv at han velger å gi dvdfilmer i julegave til familien som han selv ønsker å se,så han kan låne de etterpå. Da sparer han penger på å ikke kjøpe filmen selv. Kunne forsatt i det uendelige å fortelle om alle gjerrighistoriene om han Anonymkode: f87c5...e9a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Ja, jeg har flere. Men da jeg delte en her inne, ble det snudd opp/ned. Jeg har dermed sluttet å skrive egne tråder her inne, svarer kun på andre tråder. Jeg ga en gave og jeg ble den gjerrige her inne. Anonymkode: 0d73f...046
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg har flere. Men da jeg delte en her inne, ble det snudd opp/ned. Jeg har dermed sluttet å skrive egne tråder her inne, svarer kun på andre tråder. Jeg ga en gave og jeg ble den gjerrige her inne. Anonymkode: 0d73f...046 Men dette blir jo å svare på andre tråder... Så fortell!!! Ellers hadde det vel ikke vært noe vits å si A til å begynne med. Anonymkode: 9650d...e3f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Her er tråden Anonymkode: 0d73f...046
Bruker3 Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 6 minutes ago, Anonym bruker said: Her er tråden Anonymkode: 0d73f...046 Hehe, aldri forlat dib. Med tråder som den og svar som denne er du gull.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Tante tar vare på julepapiret vi pakker opp på julaften for å bruke neste jul.. Anonymkode: 23bed...2bb
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tante tar vare på julepapiret vi pakker opp på julaften for å bruke neste jul.. Anonymkode: 23bed...2bb Det gjør jeg også men for meg handler det om gjenbruk. Har du vurdert å spare miljøet for sløsing? Anonymkode: 0d73f...046
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tante tar vare på julepapiret vi pakker opp på julaften for å bruke neste jul.. Anonymkode: 23bed...2bb Det er vel bare fornuftig? Blir kvalm av søppelsekker med julepapir etter en feiring. Vil gjerne bruke fint og helt papir om igjen. Det handler ikke om gjerrighet, vi har svært god økonomi. Anonymkode: b2ba9...acd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel bare fornuftig? Blir kvalm av søppelsekker med julepapir etter en feiring. Vil gjerne bruke fint og helt papir om igjen. Det handler ikke om gjerrighet, vi har svært god økonomi. Anonymkode: b2ba9...acd Tanten er jo den som er mest "in". Det er superhott med gjenbruk. Anonymkode: 0d73f...046
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #11 Skrevet 10. november 2018 En som ikke ville låne bort lighteren sin fordi han hadde så lite gass igjen 🤣 Anonymkode: acd81...7b4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #12 Skrevet 10. november 2018 En i familien som inviterte til selskap i anledning 50-års dagen sin. Han er en person som alltid vil vise frem hvor suksessrik han er, med dyre klær, store gullenker rundt halsen og store gullringer på fingrene. Snakker bare om seg selv og er veldig nedlatende om andre hvis de ikke har alt på stell. Uansett... Han disket opp med fine bestilte kaker fra bakeriet, men satt frem papptallerkener, plastskjeer og pappkrus. Når noen pekte på vitrineskapet og spurte hvorfor ikke han brukte serviset, så sa han at han var redd for at noen skulle knuse noe eller ta med en sølvskje hjem😅 (Det var kun voksne der, ingen barn) Anonymkode: eb06f...857
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #13 Skrevet 10. november 2018 En venn av meg skulle feire 50 års dagen sin å skulle leie lokale og bestille mat. I innvitasjonen får jeg vite at vi må betale inngangspenger 250 kr per person for å komme 😮 Dette er en mann med fulltidsjobb. Det kom 90 gjester så ble mye penger gitt. Itellegg var det ikke noe fin mat vi fikk servert,det var pizza fra en utlandsk billigkjede type 150 kr per pizza. Anonymkode: f87c5...e9a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #14 Skrevet 10. november 2018 Eksen min, han var gjerrig. Vi skulle grille med tre venner hos meg, jeg sa jeg kunne fikse salat, potetsalat og bake en kake, vennene tok med drikke til alle så kunne han fikse kjøtt. Han kom med noen hamburgere fra moren sin fryser og noen ferdigmarinerte små kjøttbiter fra 50% hylla på Bunnpris. Ingen ble ordentlig mette, så kom han med kvitteringa utpå kvelden og krevde at vi delte på fem. Var sååå flau. Heldigvis tok vennene mine det med humor og gjorde et stort poeng ut av femtiøringene. Anonymkode: 96692...980
Anonym bruker Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 Han drakk forresten ikke øl og vin, tok bare et glass brus og mente derfor at han ikke skulle "sponse alle med kjøtt" som han sa. Full jobb hadde han og full sparekonto. Anonymkode: 96692...980
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #16 Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Han drakk forresten ikke øl og vin, tok bare et glass brus og mente derfor at han ikke skulle "sponse alle med kjøtt" som han sa. Full jobb hadde han og full sparekonto. Anonymkode: 96692...980 Det var kanskje slik han fikk full sparekonto 🙃 Anonymkode: 44ac1...404
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #17 Skrevet 11. november 2018 Mhm, exn tok med seg alt av sexleketøy som er til mann når det ble slutt. Selv det jeg hadde kjøpt før vi ble sammen... Rubbel og bit tok han med seg 🤣 Anonymkode: dfd57...4e2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #18 Skrevet 11. november 2018 For en tid tilbake snakket jeg med en kollega ang hva vi skulle kjøpe på ferga til Tyskland (color fantasy). Hun forteller at hun fikk 1000kr i bursdagsgave av ei venninne og lurte på om hun skulle være så "gal å bruke såpass mye penger på ferga". Jeg ble litt matt. Dama har voksne barn og sliter ikke økonomisk, ingen huslån, og så funderer hun på å bruke penger som hun har fått. Anonymkode: 2e034...cc0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #19 Skrevet 11. november 2018 Kom på en til: da jeg gikk på videregående og vi var på besøk hos ei venninne, så tar hun frem potetgull. Alle forsyner seg. Utpå kvelden ber hun om penger for potetgullet for hun mente det var urettferdig at kun hun skulle betale for det. Anonymkode: 2e034...cc0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #20 Skrevet 11. november 2018 Eksen til en venninne er noe av det kjipeste. Hun fikk velge et slag pålegg av gangen når de var ute og handlet, de brukte så vidt strøm i det store gamle huset de hadde kjøpt, så det var iskaldt i hele huset. De hadde ofte fester hjemme og mange klagde på at de frøys på bena pga de iskalde flisene 🙈 Ikke tjente han dårlig heller, kjøpte stadig amerikanske biler som han fikset opp og solgte igjen med god fortjeneste og var veldig raus på alkohol til gjestene.. men å fyre var bare tull fordi strømmen var så dyr 😅 Anonymkode: acd81...7b4
Admin Skrevet 11. november 2018 #21 Skrevet 11. november 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #22 Skrevet 11. november 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kunne skrevet en hel bok om hvor gjerrig en venn av meg! Han hadde sex med en bekjent å spør rett etter sex "skal vi spleise på angrepillen? " Skal jeg komme på besøk til han så må jeg alltid være med å betale på maten,betale halvparten av en grandiosa liksom. For meg er det en selvfølge å stå for maten når jeg har besøk. Ikke er han ung heller,han er 42 år. Første gang jeg møtte han så likte han meg godt å sa at han kunne betale når vi var ute å spiste pizza. Vi bestillte en pizza til 120 kr til å dele også bestillte jeg cola til maten. Da sier han: "kan du ikke heller bestille vann for det er gratis" Ble så satt ut at jeg bare sa det var greit. Han kan komme på besøk å ha med seg micropopcorn som han selv sier at han har betalt 10 kr for,å hvis sønnen min spør om å få smake litt så krever han at jeg betaler 5 kr. Han sier selv at han velger å gi dvdfilmer i julegave til familien som han selv ønsker å se,så han kan låne de etterpå. Da sparer han penger på å ikke kjøpe filmen selv. Kunne forsatt i det uendelige å fortelle om alle gjerrighistoriene om han Anonymkode: f87c5...e9a Og hvorfor er han din venn? Anonymkode: 503ab...7b8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #23 Skrevet 11. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og hvorfor er han din venn? Anonymkode: 503ab...7b8 Han er likevel en hyggelig fyr jeg trives sammen med Anonymkode: f87c5...e9a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #24 Skrevet 11. november 2018 har en venninne jeg må betale 20 kr for brus når jeg er på besøk Har en annen venninne som vil at jeg skal betale halvparten når jeg er hos henne ( her for hun alt ) exen vil ikke bruke penger på ungen,men prioterer kamper i fotball og ishockey, både hjemme og borte Anonymkode: 27b92...2d7
Anonym bruker Skrevet 11. november 2018 #25 Skrevet 11. november 2018 Eksen nekter å betale bursdagsgave til 50 kr når småen skal i barneburdag når det er far sin helg. Han mener at den må jeg kjøpe.Jeg er student og alenemamma mens han tjener 500.000 kr i året.. Jeg betaler selvsagt bursdagsgave når sønnen er hos meg;men syns far bør betale når det er hans helg. Men det nekter han. Anonymkode: f87c5...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå