Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #26 Skrevet 9. november 2018 Så store barn vil merke at det er endringer hos foreldrene. Si det nå å la defå forberede seg litt før dere flytter. Anonymkode: f86b1...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #27 Skrevet 9. november 2018 13 hours ago, Anonym bruker said: Det er og blir det mest egoistiske jeg har hørt. Samarbeide godt om barna Er altså en del lettere under ett tak. Og disse barna er lettere å samarbeide om når de ikke er i en dyp og lang sorgprosess dere med fullt overlegg påfører dem. Anonymkode: 09818...5d3 Jeg orker ikke svare deg.. synes det bare er teit at du uttaler deg slik som ikke kjenner oss eller barna våre .. du må gjerne kaller oss egoistiske,men det går inn det ene øret og ut det andre Anonymkode: 377ea...4d9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #28 Skrevet 9. november 2018 34 minutes ago, Anonym bruker said: Så store barn vil merke at det er endringer hos foreldrene. Si det nå å la defå forberede seg litt før dere flytter. Anonymkode: f86b1...cf0 Ja vi får fortelle det, de er hos besteforeldrene i helga, sånn at vi kan snakke med dem sikkelig til mandagen Anonymkode: 377ea...4d9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2018 #29 Skrevet 9. november 2018 Tusen takk til dere som støttet meg, det setter jeg så stor pris på. Vi er utrolig gode venner og ingenting skal gå utover barna, vi er enig om alt Anonymkode: 377ea...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå