Gå til innhold

Er foreldrene der dere bor sykelig opptatt av vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke normalen, men det skjer her. Det roet seg heldigvis veldig etter ett foreldremøte der helsesøster snakket om dette. Skolen våre unger skulle bli slått sammen med hadde mye problemer ang spiseproblemer, så helsesøster tok praten med om om hva vi ikke burde si eller gjøre. 

Jeg har nok snakket litt i andre enden, for jeg irriterer meg over at folk har noe med hvordan jeg har rast ned i vekt. De har skrytt meg opp i skyene og gjerne forran ungene mine og deres. Jeg raste ned 30kg på en mnd, pga samlivsbrudd så dette var ikke akkurat planlagt eller ett ønske. Mulig så kunne jeg gått ned ti kilo, men var heøt greit der jeg var. Og at folk skal skryte av meg forran unger når jeg er sykelig undervektig er ikke greit, så jeg har nok snakket endel på plass og mange midt imot. Så jeg har snakket om å feite meg opp. Benyttet annledningen der foreldrene som sier høyt at de slanker barna sine om ulempene med å ha for lite på kroppen, de har sperret opp øyne og jeg håper de ungene skjønte noe foreldrene ikke skjønte (normalt tynne barn som trener nesten hver dag bør ikke slankes) 

Anonymkode: 5bde9...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Javel? Enten så er jeg trøtt eller så må det være noe annet. Så jeg ordla meg feil med ande  ord ? 😳

Anonymkode: 64f65...2d8

Ja. En bjørnetjeneste er det motsatte av en tjeneste.

Anonymkode: 016b3...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...