gale damen Skrevet 12. november 2018 #26 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, sug lut skrev: Flom og gresshopper har vært brukt med hell tidligere. Ja, og det var vel en del andre ubehageligheter listet i samme skriv, tror jeg. Det som blir dumt i slike tilfeller er jo at jeg naturligvis ikke vil være en sånn gudinne som sprer ulykke og fanteri over uskyldige. Folk som ikke bekjenner seg til meg, skal jo ikke lide for deres uærbødigheter. Kanskje jeg kunne benytte meg av oversvømte badekar i stedet for flom? Så kunne jeg med tordenrøst annonsere noe i retning av " Se, eders Gudinner er misfornøyd med eder! Tørk straks opp, og vask badet i samme slengen, og så kan eder hilse meg med passende blomster, sang dans og vin ved neste høve!
sug lut Skrevet 12. november 2018 #27 Skrevet 12. november 2018 18 minutter siden, gale damen skrev: Ja, og det var vel en del andre ubehageligheter listet i samme skriv, tror jeg. Det som blir dumt i slike tilfeller er jo at jeg naturligvis ikke vil være en sånn gudinne som sprer ulykke og fanteri over uskyldige. Folk som ikke bekjenner seg til meg, skal jo ikke lide for deres uærbødigheter. Kanskje jeg kunne benytte meg av oversvømte badekar i stedet for flom? Så kunne jeg med tordenrøst annonsere noe i retning av " Se, eders Gudinner er misfornøyd med eder! Tørk straks opp, og vask badet i samme slengen, og så kan eder hilse meg med passende blomster, sang dans og vin ved neste høve! Ja, det har vært litt lite skreddersøm i denslags, mulig din løsning kan bli bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå