Gå til innhold

Romvesnene er her !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er en dødskul teori! Livet er morsommere med den teorien, akkurat som alt er bedre med UFO.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Det synes jeg er en dødskul teori! Livet er morsommere med den teorien, akkurat som alt er bedre med UFO.

Bare de ikke behandler oss som en primitiv rase, som ikke vet vårt eget beste. Eller vent nå litt...

Skrevet

Dei kommer til å klø seg i hode av oss. For menneske er nok den dummeste skapingen som er i det store universet😆

Anonymkode: 43f2c...9b9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dei kommer til å klø seg i hode av oss. For menneske er nok den dummeste skapingen som er i det store universet😆

Men hvem vet hvordan de er? Kanskje de ser på oss som mat? Under dem i næringskjeden? 

Skrevet
3 minutter siden, Pengetreet skrev:

Men hvem vet hvordan de er? Kanskje de ser på oss som mat? Under dem i næringskjeden? 

Eller gudevesener. Det hadde vært stilig.

Skrevet

Hadde dei sett på oss som mat, hadde vi nok vert spist for lenge siden 😄

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg liker ditt forslag bedre igrunnen.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde dei sett på oss som mat, hadde vi nok vert spist for lenge siden 😄

Minner om den filmen der utenomjordiske gjemmer gigahøye vandrende drapsmaskiner under jorda og bare venter på det rette øyeblikket til å ta over herredømmet på jorda. De var noen usjarmerende insektslignende blodsugere av noen aliens. Husker ikke hva den het..? 

Skrevet
7 minutes ago, Pengetreet said:

Minner om den filmen der utenomjordiske gjemmer gigahøye vandrende drapsmaskiner under jorda og bare venter på det rette øyeblikket til å ta over herredømmet på jorda. De var noen usjarmerende insektslignende blodsugere av noen aliens. Husker ikke hva den het..? 

War of the Worlds (Klodens Kamp).

Anonymkode: 92a59...d41

Skrevet
8 minutter siden, Pengetreet skrev:

Høres ut som en korrumpert filmatisering av fantastiske War of the worlds.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

War of the Worlds (Klodens Kamp).

Det var det!

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Høres ut som en korrumpert filmatisering av fantastiske War of the worlds.

Hvem heiet du på egentlig?!?!?!

Skrevet
1 hour ago, Pengetreet said:

Pressen går bananas for å generere klikk, som vanlig.

https://arstechnica.com/science/2018/11/ignore-all-the-stories-about-oumuamua-the-harvard-paper-and-aliens/

Predictably, online media go nuts over ‘Oumuamua and Harvard scientists

"Scientists are perfectly happy to publish an outlandish idea."

The Harvard University-based authors of the study, Shmuel Bialy and Abraham Loeb, spend most of their new paper discussing the shape and mass of an object that might be subjected to enough radiation pressure to explain ‘Oumuamua's movement, and by what natural processes this might occur. At the end of their paper, however, the authors, present "a more exotic scenario" in which they speculate that ‘Oumuamua may be "a fully operational probe sent intentionally to Earth vicinity by an alien civilization."

In recent days, some media have seized upon this single line from the paper. Such language, especially from a source like Harvard scientists, is catnip for online news editors, with the possibility of using phrases like "aliens," and "mysterious cigar-shaped object," and "Harvard researchers" in the same headline.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Pressen går bananas for å generere klikk, som vanlig.

https://arstechnica.com/science/2018/11/ignore-all-the-stories-about-oumuamua-the-harvard-paper-and-aliens/

Predictably, online media go nuts over ‘Oumuamua and Harvard scientists

"Scientists are perfectly happy to publish an outlandish idea."

The Harvard University-based authors of the study, Shmuel Bialy and Abraham Loeb, spend most of their new paper discussing the shape and mass of an object that might be subjected to enough radiation pressure to explain ‘Oumuamua's movement, and by what natural processes this might occur. At the end of their paper, however, the authors, present "a more exotic scenario" in which they speculate that ‘Oumuamua may be "a fully operational probe sent intentionally to Earth vicinity by an alien civilization."

In recent days, some media have seized upon this single line from the paper. Such language, especially from a source like Harvard scientists, is catnip for online news editors, with the possibility of using phrases like "aliens," and "mysterious cigar-shaped object," and "Harvard researchers" in the same headline.

Yes to outlandish ideas! So much more fun!

Eller på godt norsk: Får ikke mer moro enn man lager sjøl, som min kjære mormor alltid sa.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Pengetreet skrev:

Hvem heiet du på egentlig?!?!?!

Musicalversjonen fra 70-tallet er skjellsettende.

Endret av sug lut
Skrevet
På ‎06‎.‎11‎.‎2018 den 20.16, sug lut skrev:

"Behold - Goddess Gale Damen!"

Nei, bedre i norsk versjon "Bøy eder (i støvet), for den Gale Damen, eders Gudinne!"

Skrevet
2 timer siden, gale damen skrev:

"Behold - Goddess Gale Damen!"

Nei, bedre i norsk versjon "Bøy eder (i støvet), for den Gale Damen, eders Gudinne!"

Det bør strengt tatt være mottakelsen din i alle settinger uansett.

Skrevet

Det hadde jo vært kjempespennende om det var sant 😊

Skrevet

Universet er så stort at vi aner ikke hva som er der ute. Det er jo egentlig veldig rart om vi er den eneste planeten med levende vesner på. Jeg tror ikke det er type ET vesner nødvendigvis. Men noe tror jeg det er

Anonymkode: 60983...96e

Skrevet

Rykende ferskt intervju med en av forskerne, hvor han begrunner teorien.

Skrevet

Og det tror folk på 😂 verre enn å tro på tannfeen

Skrevet
1 time siden, Tøystykke skrev:

Og det tror folk på 😂 verre enn å tro på tannfeen

Hey, ikke diss tannfeen! Hun kjenner nemlig Jon Blund, som vil gjøre deg søvnløs herfra til evigheten.

Skrevet
På ‎09‎.‎11‎.‎2018 den 17.40, sug lut skrev:

Det bør strengt tatt være mottakelsen din i alle settinger uansett.

Selvfølgelig burde det det.
Folk rundt meg er i grunnen litt for lite ærbødig, tror jeg.

Jeg bør sikkert stramme dem opp.

Skrevet
12 minutter siden, gale damen skrev:

Selvfølgelig burde det det.
Folk rundt meg er i grunnen litt for lite ærbødig, tror jeg.

Jeg bør sikkert stramme dem opp.

Flom og gresshopper har vært brukt med hell tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...