Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #26 Skrevet 7. november 2018 Den jeg har ledd mest av må nok være den jeg leste her inne på DIB. Spørsmålet var «er det noen som har erfaring med kukhullsoperasjon? Er det vondt i etterkant?». Svarene ble i sjangeren at «du bør spørre på et forum med flere menn men vil ikke tro at det er særlig behagelig...» 😂😂😂 enda morsommere ble det da man leste det i sammenheng med hele innlegget. De sleit med å bli gravide og derfor skulle personen gjennom en kukhullsoperasjon. Mangler man kukhull så kan det bli vanskelig å bli gravid ja 😅 Anonymkode: d5917...968
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #27 Skrevet 7. november 2018 Dette er ikke en skrivefeil, men en "snakkefeil", og den er helt sann - jeg sa faktisk dette. Jeg var utvekslingsstudent i Frankrike da jeg i andre på VGS. Hadde en kjempegrei klasse på skolen der, og ble godt kjent med alle sammen. Året etter reiste jeg tilbake for å besøke dem, og jeg gikk på skolen i skoletiden for å treffe dem der - de gikk da siste året. Da jeg kom, hadde de gym. Det var kjønnsdelt, så guttene var i én gymsal og jentene i den andre. Så jeg gikk først til guttene, og det ble stor glede og jubel da jeg overraskende kom inn i gymsalen, så alle stormet bort for å klemme og kysse meg. Etterpå gikk jeg til jentene, idet de kom t av garderoben etter timen. De ble også glade, og så lurte de på hvordan guttene hadde reagert da de fikk se meg. Jeg fortalte som sant var, at de hadde blitt veldig glade og overrasket og at alle hadde kommet bort og klemt og kysset meg. Trodde jeg at jeg sa.....Så jeg skjønte ingenting da alle jentene, etter et lite sekund med storøyd måping, plutselig bare knakk fullstendig sammen og bare lo så de skrek og rullet på bakken.... Jeg hadde nemlig sagt: "...et ils m'ont tous baisé". Substantivet "baiser" betyr kyss, og det skriver man ofte på slutten av brev osv. man kan også bruke det om verbet "å kysse", men da må man alltid presisere HVOR på kroppen det ble kysset, for eksempel på hånden eller kinnet. Hvis man KUN bruker det at de "baiserte" meg, slik jeg gjorde, betyr det rett og slett knulle. Så der hadde jeg kommet - blid og fornøyd og proklamert at alle guttene i klassen hadde blitt så glade at de stormet bort og knullet meg, hele gjengen! 🙂 😄 Anonymkode: 798fd...b97
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #28 Skrevet 7. november 2018 Jeg må passe veldig på når jeg sender sms for jeg kom til å skrive navnet mitt feil en gang og nå foreslår autocorrect nesten altid jeg skal avslutte min melding med: hilsen Pis. Til info så er jeg dansk og det staves med kun et s på dansk Anonymkode: c080e...d47
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #29 Skrevet 7. november 2018 Jeg sendte «dildo» til 04800 en gang. Skulle selvfølgelig stå saldo 🙄 Anonymkode: 7062a...b36
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #30 Skrevet 7. november 2018 Eller skiltet på Rema 1000, «Krabbe klør». Anonymkode: f60f3...e39
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #32 Skrevet 7. november 2018 Skrev en sms til kollega: "hvordan får man åpnet kjønnsleppene?" Det skulle stå "hvordan får man åpnet lønnslippen?"..... Anonymkode: 1ead2...8c3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #33 Skrevet 7. november 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skrev en sms til kollega: "hvordan får man åpnet kjønnsleppene?" Det skulle stå "hvordan får man åpnet lønnslippen?"..... Anonymkode: 1ead2...8c3 Au! Anonymkode: eff1c...58e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #34 Skrevet 8. november 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Skrev en sms til kollega: "hvordan får man åpnet kjønnsleppene?" Det skulle stå "hvordan får man åpnet lønnslippen?"..... Anonymkode: 1ead2...8c3 Ha ha, utrolig flaut! Anonymkode: 798fd...b97
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #35 Skrevet 8. november 2018 Hadde nettopp møtt en fyr jeg likte veldig godt, og hadde vært på et par dater med. Skulle sende melding til han og spørre hva han drev med en kveld, og for å foreslå at vi kunne møtes hvis han var ledig. Reagerte da jeg fikk svar "Antageligvis det samme som deg..." Syns det var et merkelig svar og sjekket meldingen min på nytt. Da hadde "Hva driver du med?" blitt til "Hva driter du med?".... 🙈 Anonymkode: f6c9d...d57
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #36 Skrevet 8. november 2018 På 6.11.2018 den 16.44, Anonym bruker skrev: Mannen min hadde seinvakt en lørdag, og hadde så lyst på litt gotteri. Han sendte melding til meg med spørsmål om jeg kunne komme med litt snop. Jeg dro på butikken og kjøpte snop, og sendte i full fart melding om at nå kommer jeg med smør. Det var autokorrekturen som slo inn. Anonymkode: 94935...24f "Gotteri" er jo egentlig en ganske morsom stavefeil. Forstår ikke folk at det kommer av ordet "godt"? Anonymkode: d2445...c3b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #37 Skrevet 8. november 2018 Datteren min på 10 år sendte ved en feil bare bokstaven "i", fikk raskt melding der det stod: "Bare glem det koreanske det med et uhell". Usikker på hva hun mente der gitt😂 fint med autokorrekt til tider ja. Anonymkode: 821a0...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå