Gå til innhold

Homofile

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi alt som heter moral, kjønn og identitet viskes gradvis ut og blir forkludret i samfunnet. Om 20 år ser vi kanskje sex på gata uten å ha rett til å reagere, lærer at man kan velge sitt eget kjønn (jeg er født gutt, men kan godt velge å være jente-helt Ok) og det finnes ikke lengre noe som heter moralsk standard- i morgen vil jeg ligge med en gutt, i overimorgen en jente.. Å være lesbisk/ homofil er ikke normalt, ja det er en legning, men jeg tror det er en seksuell identitetsforstyrrelse. Svært mange i det miljøet sliter psykisk, og mange har opplevd overgrep som barn. Mange Lesbiske hater menn, og vil derfor leve m en kvinne, selv om de egentlig ikke er lesbisk. Kjenner godt til miljøet. Forvrengt syn på mye. 

Man har lov å være uenig! 

Anonymkode: ccc50...825

Jeg vet ikke hva slags folk du kjenner, men dette stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har til gode å møte lesbiske som hater menn, og grunnen til at en del sliter er fordi de møter folk som deg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, lavendelblomst skrev:

Jeg vet ikke hva slags folk du kjenner, men dette stemmer ikke med virkeligheten. Jeg har til gode å møte lesbiske som hater menn, og grunnen til at en del sliter er fordi de møter folk som deg. 

Jeg kjenner et stort nettverk m lesbiske, transpersoner osv og et fellestrekk er bl.a. hatet, frykten, generalisering og/eller forakten for menn (noen lar dette komme mer subtilt til syne). Samtlige jeg kjenner har i tillegg enten psykiske problemer eller stor brist i deres personlige karakter (lystløgner, stalker, umettelig bekreftelsesbehov, osv). For ikke å nevne den stadig mer utbredte polymaorøse tankegangen og det seksuelt løsslupne miljøet mange vanker i. Bruk og kast. Og holdningene.... alt er lov så lenge ingen blir skadet.... men faktumet er at mange blir følelsesmessig skadet.

Kjære vene, du tror vel ikke at jeg går og flagger mine innerste tanker til folk i det miljøet? 

Skrevet
1 time siden, lavendelblomst skrev:

De sliter fordi de har opplevd overgrep som barn, fysisk eller psykisk mishandling, mobbing etc. Skjerp deg! 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De sliter fordi de har opplevd overgrep som barn, fysisk eller psykisk mishandling, mobbing etc. Skjerp deg! 

Svært mange sliter også på grunn av sånne som deg. De sliter med skam, fordi folk som deg mener de ikke burde eksistere. Hver dag blir de hetset overalt på jorden. Leste senest i dag at i Zimbabwe så blir homofile arrestert fordi noen har bestemt seg for å ha sånne meninger du har her. Hvem i svarte velger å bli hatet og sett ned på? De er homofile fordi de er født sånn. Er noen som burde skjerpe seg, så må det være deg. Bare fordi du ikke liker homofile, burde det ikke utover homofile. 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

De sliter fordi de har opplevd overgrep som barn

Hvorfor er det så mange homofile som har opplevd overgrep som barn? Tyder på at homofili ikke er medfødt.

Anonymkode: 501f2...ce1

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så en er mindre begavet i dine øyne fordi de mener at foreldreløse barn bør få seg et hjem før folk skal begynne å tenke på å bruke surrogat? 

Jøss! 

Anonymkode: 91307...635

Du fremstår som mindre begavet fordi du formulerer deg like godt som en gråstein, med uklare påstander og spørsmål blandet sammen i et salig rot uten fundament.

Hadde poenget ditt virkelig vært at foreldreløse barn fortjener å få nye foreldre, ville du heller fokusert på det. Ikke blandet inn homofili, for det har ingen ting med saken å gjøre. Har du adoptert selv, eller fått egne barn? Nei, nettopp..

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi alt som heter moral, kjønn og identitet viskes gradvis ut og blir forkludret i samfunnet. Om 20 år ser vi kanskje sex på gata uten å ha rett til å reagere, lærer at man kan velge sitt eget kjønn (jeg er født gutt, men kan godt velge å være jente-helt Ok) og det finnes ikke lengre noe som heter moralsk standard- i morgen vil jeg ligge med en gutt, i overimorgen en jente.. Å være lesbisk/ homofil er ikke normalt, ja det er en legning, men jeg tror det er en seksuell identitetsforstyrrelse. Svært mange i det miljøet sliter psykisk, og mange har opplevd overgrep som barn. Mange Lesbiske hater menn, og vil derfor leve m en kvinne, selv om de egentlig ikke er lesbisk. Kjenner godt til miljøet. Forvrengt syn på mye. 

Stakkars deg. Heldigvis er det ikke du som definerer hva som ligger i betegnelsen "normalt", for om det hadde vært slik, ville samfunnet vårt fremdeles hengt igjen i steinalderen.

Skrevet

synes at de skal få lov til begge jeg

Anonymkode: 99a6b...066

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bare forsøker å bortdefinere ting du ikke liker.

Det beste for enkeltindividet, familien og samfunnet er det trygt og godt heterofilt samliv.

Det beste for samfunnet er ikke å ha sånne sneveresynte fiendtlige holdninger som det du har, holdninger som viser at du er et uempatisk lite intelligent menneske uten evne til å sett deg inn i andres situasjon

Anonymkode: 1fa48...ab4

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så en er mindre begavet i dine øyne fordi de mener at foreldreløse barn bør få seg et hjem før folk skal begynne å tenke på å bruke surrogat? 

Jøss! 

Du er mindre begavet ja, fordi du ikke evner å se hvorfor barn skal lære om homofili blant annet...

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner et stort nettverk m lesbiske, transpersoner osv og et fellestrekk er bl.a. hatet, frykten, generalisering og/eller forakten for menn (noen lar dette komme mer subtilt til syne). Samtlige jeg kjenner har i tillegg enten psykiske problemer eller stor brist i deres personlige karakter (lystløgner, stalker, umettelig bekreftelsesbehov, osv). For ikke å nevne den stadig mer utbredte polymaorøse tankegangen og det seksuelt løsslupne miljøet mange vanker i. Bruk og kast. Og holdningene.... alt er lov så lenge ingen blir skadet.... men faktumet er at mange blir følelsesmessig skadet.

Kjære vene, du tror vel ikke at jeg går og flagger mine innerste tanker til folk i det miljøet? 

Vel, nå har jeg temmelig mange homofile og lesbiske venner. Og kjenner meg ikke igjen i dette. Og har du forskning på dette? Eller er det bare svogerforskning?

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det ikke sosialt akseptert lenger å ikke være enig i at homofili skal undervises til barn? Eller at homofile ikke skal bruke en surrogat fremfor å adoptere allerede foreldreløse barn. 

Vi skal akseptere homofile og alt det der men vi får aldri lov til å faktisk ha en egen mening før vi får mange på nakken. 

Ta det med ro, respekterer homofile etc og de får gjøre hva enn de vil for min del. Men hvis alle skal godta dem hvorfor godtar ikke homofile at vi ikke alltid er enige med dem ? 

Undervise homofili? Med praktiske øvelser eller hva? Forsøk og loggføring?

Du er jo ute og padler. Og ikke bare på dårlige formuleringer.

Anonymkode: 1ad74...a6b

Skrevet
40 minutes ago, Anonym bruker said:

Det beste for samfunnet er ikke å ha sånne sneveresynte fiendtlige holdninger som det du har, holdninger som viser at du er et uempatisk lite intelligent menneske uten evne til å sett deg inn i andres situasjon

Når folk begynner med denne type nedlatende "argumentasjon" har de tapt. Lykke til.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fascinerende. Du sier at du "kjenner godt til miljøet" men likevel har du ikke fått med deg at det er helt normale mennesker det er snakk om? De homofile og lesbiske jeg kjenner, er oppegående, harmoniske mennesker, med høy utdanning og velfungerende parforhold. De sliter ikke mer psykisk enn andre. Hvis det er overrepresentasjon av psykiske lidelser hos - noen - homofile, skyldes det vel at det for noen - særlig mindre ressurssterke folk fra bygda eller fra kristne eller muslimske miljøer - er vanskelig å være homo. Årsaken til det er vel først og fremst fordomsfulle folk som deg. 

Anonymkode: 7713b...3b9

Skrevet

Hvorfor er det så mange homofile som har opplevd overgrep som barn? Tyder på at homofili ikke er medfødt.

Fryktelig mange heterofile har også opplevd overgrep osv som barn. Folk som opplever slikt sliter oftest psykisk som voksne. Uavhengig av legning ellers.

Anonymkode: d6de8...bb5

Skrevet

Mener du at de blir homofile fordi de har opplevd overgrep?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...