Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Hvorfor er det ikke sosialt akseptert lenger å ikke være enig i at homofili skal undervises til barn? Eller at homofile ikke skal bruke en surrogat fremfor å adoptere allerede foreldreløse barn. Vi skal akseptere homofile og alt det der men vi får aldri lov til å faktisk ha en egen mening før vi får mange på nakken. Ta det med ro, respekterer homofile etc og de får gjøre hva enn de vil for min del. Men hvis alle skal godta dem hvorfor godtar ikke homofile at vi ikke alltid er enige med dem ? Anonymkode: 91307...635
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Fordi det ikke er «dem» og «oss» men heller «vi» som mennesker... Hvorfor skal homofile få undervise barn? Nei, si det... Hvorfor skal brunetter det? Eller Rødhårede? Eller menn med skjegg? Eller kvinner fra sør amerika? Eller katolikker? Eller jøder? Hva med protestanter? ....bare som et eksempel... Anonymkode: 05d6d...dd4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi det ikke er «dem» og «oss» men heller «vi» som mennesker... Hvorfor skal homofile få undervise barn? Nei, si det... Hvorfor skal brunetter det? Eller Rødhårede? Eller menn med skjegg? Eller kvinner fra sør amerika? Eller katolikker? Eller jøder? Hva med protestanter? ....bare som et eksempel... Anonymkode: 05d6d...dd4 Jeg tror hun mente hvorfor barn skal undervises i homofili, ikke undervises av homofile Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ikke sosialt akseptert lenger å ikke være enig i at homofili skal undervises til barn? Eller at homofile ikke skal bruke en surrogat fremfor å adoptere allerede foreldreløse barn. Vi skal akseptere homofile og alt det der men vi får aldri lov til å faktisk ha en egen mening før vi får mange på nakken. Ta det med ro, respekterer homofile etc og de får gjøre hva enn de vil for min del. Men hvis alle skal godta dem hvorfor godtar ikke homofile at vi ikke alltid er enige med dem ? Anonymkode: 91307...635 Hvorfor mener du at barn ikke skal lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Nå skjønner jeg ikke helt alt hva du skriver siden det er veldig rotete skrevet. Etter hva jeg forstår er det du lurer på hvorfor de homofile ønsker at vi som ikke er homofile ikke kan anerkjenne deres ønske om å få barn. Å spørre om hva som er forskjellen mellom heterofile og homofile er det samme som å spørre og hva som er forskjellen mellom en som er hvit og en som er neger, svaret er ingenting.. Ja homofile trenger hjelp til å få barn og det er helt greit Anonymkode: 114d9...fc2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 8 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor mener du at barn ikke skal lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4 Fordi det er hjernevasking av små barn. Anonymkode: 501f2...ce1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi det er hjernevasking av små barn. Anonymkode: 501f2...ce1 Tror du at de blir homofile av å lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå skjønner jeg ikke helt alt hva du skriver siden det er veldig rotete skrevet. Etter hva jeg forstår er det du lurer på hvorfor de homofile ønsker at vi som ikke er homofile ikke kan anerkjenne deres ønske om å få barn. Å spørre om hva som er forskjellen mellom heterofile og homofile er det samme som å spørre og hva som er forskjellen mellom en som er hvit og en som er neger, svaret er ingenting.. Ja homofile trenger hjelp til å få barn og det er helt greit Anonymkode: 114d9...fc2 Forskjellen mellom hvite, mørkhudet og homofile er store! Det er biologisk ikke mulig for homofile å få barn. Hvorfor ikke bare adoptere isteden ? Anonymkode: 91307...635
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 9 minutes ago, Anonym bruker said: Tror du at de blir homofile av å lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4 De kan bli påvirket til å tro det er normalt. Men hvorfor ikke lære småbarn om polyamori, BDSM, og nekrofili når en først er i gang? Anonymkode: 501f2...ce1
ulenissen Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ikke sosialt akseptert lenger å ikke være enig i at homofili skal undervises til barn? Eller at homofile ikke skal bruke en surrogat fremfor å adoptere allerede foreldreløse barn. Vi skal akseptere homofile og alt det der men vi får aldri lov til å faktisk ha en egen mening før vi får mange på nakken. Ta det med ro, respekterer homofile etc og de får gjøre hva enn de vil for min del. Men hvis alle skal godta dem hvorfor godtar ikke homofile at vi ikke alltid er enige med dem ? Anonymkode: 91307...635 Fordi man rett og slett viser at man er noe mindre begavet.... og det er rett og slett ikke helt sosialt akseptert. Sorry, men det er sannheten.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De kan bli påvirket til å tro det er normalt. Men hvorfor ikke lære småbarn om polyamori, BDSM, og nekrofili når en først er i gang? Anonymkode: 501f2...ce1 Homofile og lesbiske er normale. Polyamori, BDSM, og nekrofiliet er ikke legninger, vet du virkelig ikke det? Hvis barnet ditt er homofil eller lesbisk, så er han/hun det like mye uavhengig hva de har lært eller ei, de blir ikke homofil/lesbisk av å lære om det. Men det de lærer er at de er normale verdifulle mennesker uavhengig av hvilket kjønn de elsker. Hvis det hadde vært ditt barn, ønsker du virkelig at barnet skal skamme seg, hate seg selv eller gjemme seg hele livet fordi de er ikke er normale i dine øyne? Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, ulenissen skrev: Fordi man rett og slett viser at man er noe mindre begavet.... og det er rett og slett ikke helt sosialt akseptert. Sorry, men det er sannheten. Så en er mindre begavet i dine øyne fordi de mener at foreldreløse barn bør få seg et hjem før folk skal begynne å tenke på å bruke surrogat? Jøss! Anonymkode: 91307...635
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så en er mindre begavet i dine øyne fordi de mener at foreldreløse barn bør få seg et hjem før folk skal begynne å tenke på å bruke surrogat? Jøss! Anonymkode: 91307...635 Hvor mange barn har du adoptert? Eller var ikke de foreldreløse barna så viktige da? Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 Ja hovedinnlegget lyser respekt lang vei altså. Anonymkode: e3034...d36
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja hovedinnlegget lyser respekt lang vei altså. Anonymkode: e3034...d36 Rein spekulasjon! Håper at moderator fjerner alt som har med spekulering å gjøre! Anonymkode: 389d5...a06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #17 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja hovedinnlegget lyser respekt lang vei altså. Anonymkode: e3034...d36 Trådstarter her: har nok omformulert meg feil. Respekterer homofile på lik linje som alle andre. Men så fort noen skal si noe imot noe av det de gjør så er helvete løs. Der ligger problemet. Dro bare frem er par eksempler. Så av ren nysgjerrighet stilte jeg de spørsmålene. Anonymkode: 91307...635
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #18 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trådstarter her: har nok omformulert meg feil. Respekterer homofile på lik linje som alle andre. Men så fort noen skal si noe imot noe av det de gjør så er helvete løs. Der ligger problemet. Dro bare frem er par eksempler. Så av ren nysgjerrighet stilte jeg de spørsmålene. Anonymkode: 91307...635 Jeg lurer fremdeles på hvorfor du mener at barn ikke skal lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #19 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trådstarter her: har nok omformulert meg feil. Respekterer homofile på lik linje som alle andre. Men så fort noen skal si noe imot noe av det de gjør så er helvete løs. Der ligger problemet. Dro bare frem er par eksempler. Så av ren nysgjerrighet stilte jeg de spørsmålene. Anonymkode: 91307...635 Skrålinjet sak: Dette er rein spekulasjon? Anonymkode: 389d5...a06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #20 Skrevet 3. november 2018 18 minutes ago, Anonym bruker said: Homofile og lesbiske er normale. Polyamori, BDSM, og nekrofiliet er ikke legninger, vet du virkelig ikke det? Hvis barnet ditt er homofil eller lesbisk, så er han/hun det like mye uavhengig hva de har lært eller ei, de blir ikke homofil/lesbisk av å lære om det. Men det de lærer er at de er normale verdifulle mennesker uavhengig av hvilket kjønn de elsker. Hvis det hadde vært ditt barn, ønsker du virkelig at barnet skal skamme seg, hate seg selv eller gjemme seg hele livet fordi de er ikke er normale i dine øyne? Anonymkode: 1fa48...ab4 Du bare forsøker å bortdefinere ting du ikke liker. Det beste for enkeltindividet, familien og samfunnet er det trygt og godt heterofilt samliv. Anonymkode: 501f2...ce1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #21 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du bare forsøker å bortdefinere ting du ikke liker. Det beste for enkeltindividet, familien og samfunnet er det trygt og godt heterofilt samliv. Anonymkode: 501f2...ce1 Nå spekulerer du vel litt? Anonymkode: 389d5...a06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #22 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nå spekulerer du vel litt? Anonymkode: 389d5...a06 Du furter så mye fordi din tråd ble slettet, at du går inn for å ødelegge en annen sin tråd......... Anonymkode: 1fa48...ab4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #23 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer fremdeles på hvorfor du mener at barn ikke skal lære om homofili? Anonymkode: 1fa48...ab4 Trådstarter: mener ikke at de ikke skal lære om det, for det er jo viktig at de forstår at det er helt ok og vanlig å være det. Syns bare at det er rart at det skal læres allerede i barnehage alder. Det syns jeg blir for mye og for tidlig. For Adam og Eva for den saks skyld også. Anonymkode: 91307...635
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #24 Skrevet 3. november 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Nå spekulerer du vel litt? Anonymkode: 389d5...a06 På ingen måte. Alt er et definisjonsspørsmål. Anonymkode: 501f2...ce1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #25 Skrevet 4. november 2018 Fordi alt som heter moral, kjønn og identitet viskes gradvis ut og blir forkludret i samfunnet. Om 20 år ser vi kanskje sex på gata uten å ha rett til å reagere, lærer at man kan velge sitt eget kjønn (jeg er født gutt, men kan godt velge å være jente-helt Ok) og det finnes ikke lengre noe som heter moralsk standard- i morgen vil jeg ligge med en gutt, i overimorgen en jente.. Å være lesbisk/ homofil er ikke normalt, ja det er en legning, men jeg tror det er en seksuell identitetsforstyrrelse. Svært mange i det miljøet sliter psykisk, og mange har opplevd overgrep som barn. Mange Lesbiske hater menn, og vil derfor leve m en kvinne, selv om de egentlig ikke er lesbisk. Kjenner godt til miljøet. Forvrengt syn på mye. Man har lov å være uenig! Anonymkode: ccc50...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå