Gå til innhold

A. R i bråk igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, ja det kunne man nesten tro det var. For hva er det å være sjalu på? En jente som fikk 3 barn før fylte 21 år? En jente som er psykisk syk? En jente som driver bloggen med kriminell hensikt? Jeg kunne fortsette med mange flere eksempler men tror ikke det er noen aom er sjalu på henne lengre....

Anonymkode: c0c8a...e1b

Enda mer tragsisk er det jo at det eneste den anonyme trekker frem er utseendet til barna, det er det eneste som er bra med bloggen hennes tydeligvis. Hvor tragisk er ikke det. Stakkars unger som vokser opp i denne galskapen

Anonymkode: 45261...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enda mer tragsisk er det jo at det eneste den anonyme trekker frem er utseendet til barna, det er det eneste som er bra med bloggen hennes tydeligvis. Hvor tragisk er ikke det. Stakkars unger som vokser opp i denne galskapen

Anonymkode: 45261...b63

Kunne tro Anna var den eneste på jorden som har vakre barn. Jeg har også et nydelig barn, men går ikke rundt å prater om det.. Det er nemlig andre ting som er vesentlig viktigere. Barnet mitt har en meget god arbeidsmoral, mange venner, er godt likt og er ærlig. Anna kan ikke skrøyte på seg noe av dette. 

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan omsorgsevnen er når hun er så ustabil som hun selv beskriver på bloggen sin. Hun har vinglet sånn fra det ene til det andre så lenge, flyttet barna hit og dit på kort varsel, tatt store avgjørelser og ombestemt seg og i tillegg alle disse nedturene og dårlige periodene. Er jo ikke til å unngå at det går utover barna. Håper noen følger opp og passer litt på i kulissene der, barn trenger så.mye mer enn dyre, fine klær og pene ting.

Anonymkode: e488d...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre

Anonymkode: d3a62...84f

Sjalu? Nå ler jeg godt. 

Eldste datteren min sa for noen uker siden at hun var veldig glad for at jeg ikke har skrevet blogg. Det er jeg helt enig med henne i. 

Anonymkode: 3356d...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anonym bruker said:

Sjalu? Nå ler jeg godt. 

Eldste datteren min sa for noen uker siden at hun var veldig glad for at jeg ikke har skrevet blogg. Det er jeg helt enig med henne i. 

Anonymkode: 3356d...bb2

synes dere her inne overdriver svært MYE. Barna hennes har det ikke vondt og plages ikke med og være på bloggen

Anonymkode: d3a62...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

synes dere her inne overdriver svært MYE. Barna hennes har det ikke vondt og plages ikke med og være på bloggen

Anonymkode: d3a62...84f

Det vet da du ikke noe om. A har selv skrevet på bloggen at det var godt for eldste å bo på Kypros, der var det ingen som kjente henne igjen. Hun har selv skrevet at hun vurderte hjemmeundervisning pga sikkerhet. Hun har selv skrevet at eldste ikke synes det er noe særlig at fremmede kommer og vil snakke med henne. Det har noe med retten til privatliv å gjøre. Ville du synes at det var helt uproblematisk at noen skrev om deg og la ut bilder av deg uten at du skulle hatt noe å si? Feks foreldrene dine. Eller barna dine når du blir gammel. Bare for å tjene penger. 

Uansett vet vi ikke hvordan bloggerbarn vil reagere på at noen har brukt de for å tjene penger. Det ligger masse masse bilder og informasjon om de på nett. Og det har de ikke valgt selv, for å si det sånn. 

Anonymkode: 3356d...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det beste man kan gjøre er å ikke klikke innom bloggen hennes. Jeg synes oppriktig synd på jenta. Dersom dere ønsker henne godt, tror jeg at dere lar det være ved å ikke skrive, mene, dømme og aller helst: holde oss unna bloggen.

Anonymkode: 98011...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes dere her inne overdriver svært MYE. Barna hennes har det ikke vondt og plages ikke med og være på bloggen

Anonymkode: d3a62...84f

Det er som om anna har skrvet dette selv.... Ja for hun bruker akkurat de ordene, at de ikke har vondt av å være på bloggen. Vel anna er for ung selv til å vite noe om dette. Hun framstår som en 13 åring og de vet ikke alltid sitt eget beste

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vet da du ikke noe om. A har selv skrevet på bloggen at det var godt for eldste å bo på Kypros, der var det ingen som kjente henne igjen. Hun har selv skrevet at hun vurderte hjemmeundervisning pga sikkerhet. Hun har selv skrevet at eldste ikke synes det er noe særlig at fremmede kommer og vil snakke med henne. Det har noe med retten til privatliv å gjøre. Ville du synes at det var helt uproblematisk at noen skrev om deg og la ut bilder av deg uten at du skulle hatt noe å si? Feks foreldrene dine. Eller barna dine når du blir gammel. Bare for å tjene penger. 

Uansett vet vi ikke hvordan bloggerbarn vil reagere på at noen har brukt de for å tjene penger. Det ligger masse masse bilder og informasjon om de på nett. Og det har de ikke valgt selv, for å si det sånn. 

Anonymkode: 3356d...bb2

Tenk så gøy om mora til Anna begynte å blogge om hverdag, hjemmeliv og om barna sine👍🏻😂😂 Det hadde vært morsomt! Tror Anna ville fått øynene opp om mora hennes begynte å blogge om henne og legge ut bilder😆

Anonymkode: b64b2...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Anonym bruker said:

Det vet da du ikke noe om. A har selv skrevet på bloggen at det var godt for eldste å bo på Kypros, der var det ingen som kjente henne igjen. Hun har selv skrevet at hun vurderte hjemmeundervisning pga sikkerhet. Hun har selv skrevet at eldste ikke synes det er noe særlig at fremmede kommer og vil snakke med henne. Det har noe med retten til privatliv å gjøre. Ville du synes at det var helt uproblematisk at noen skrev om deg og la ut bilder av deg uten at du skulle hatt noe å si? Feks foreldrene dine. Eller barna dine når du blir gammel. Bare for å tjene penger. 

Uansett vet vi ikke hvordan bloggerbarn vil reagere på at noen har brukt de for å tjene penger. Det ligger masse masse bilder og informasjon om de på nett. Og det har de ikke valgt selv, for å si det sånn. 

Anonymkode: 3356d...bb2

deg om det.. hadde vert smilende og glade unger hvis dette var veldig ille for dem. Ta deg en bolle

Anonymkode: d3a62...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke vert smilende og glade unger

Anonymkode: d3a62...84f

Til og med barn som har vært utsatt for vold og overgrep kan fremstå på bilder som både smilende og glade. Det i seg selv sier lite om livskvalitet og god nok omsorg fra voksne.

Anonymkode: b64b2...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, Anonym bruker said:

Til og med barn som har vært utsatt for vold og overgrep kan fremstå på bilder som både smilende og glade. Det i seg selv sier lite om livskvalitet og god nok omsorg fra voksne.

Anonymkode: b64b2...a2e

deg om det... vet de barna har det bra og de har ikke vondt av det

Anonymkode: d3a62...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

deg om det... vet de barna har det bra og de har ikke vondt av det

Anonymkode: d3a62...84f

At mor selger barna på nett er selvsagt ingen god situasjon for barna. At mor nekter å skjerme barna og sørge for at de får rett til privatliv er ikke god omsorg. Klart at barnas livskvalitet forringes av dette. Anna har selv skrevet at barnevernet er i familien. Neppe uten grunn..... 

Anonymkode: b64b2...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spesielt at jeg som ikke leser bloggen, har full kontroll på hva som skjer i livet hennes. Dinbaby og nettaviser gjør jobben. 😜

Hun får alt for mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: dacc1...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

deg om det... vet de barna har det bra og de har ikke vondt av det

Anonymkode: d3a62...84f

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke vert smilende og glade unger

Anonymkode: d3a62...84f

Kanskje fordi barna er fortsatt i en alder hvor alt mamma gjør er riktig, m.a.o altfor unge til å forstå hva det innebærer? Det er slett ikke sikkert at de vil synes dette er greit i det hele tatt når de selv blir litt eldre og begynner å forstå mer og danne seg sine egne meninger. 

Når det gjelder denne artikkelen fremstår bloggeren som en bortskjemt og usympatisk drittunge som bruker sin "bloggermakt" for å utnytte folk - og ødelegge for de som ikke finner seg i det eller sier imot. 

Anonymkode: 05640...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes dere her inne overdriver svært MYE. Barna hennes har det ikke vondt og plages ikke med og være på bloggen

Anonymkode: d3a62...84f

Da hadde ikke barnevernet vært inne i bildet. At du synes oppførselen hennes på nett og hennes eksponering av barna er normal, er bekymringsverdig

Anonymkode: 45261...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...