Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 En avtale er til for å holdes, men noen skjønner visst ikke det.. Anonymkode: 72e8e...f81
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Hva er poenget med sånne gåteinnlegg? Trenger du så desperat klikk? Anonymkode: 45261...b63
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Tjener ikke noe på klikk her inne , noen gjør seg dummere enn de er, en gåte er til for å løses Anonymkode: 72e8e...f81
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Anonymkode: 3356d...bb2
KellyTaylor Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 (endret) Hvorfor er jeg overhode ikke overrasket?🙄 Endret 3. november 2018 av Pæddan
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Hun sparte 14-15 tusen på denne avtalen. Merkelig at de som har mest penger mangen ganger skal snike seg unna. De burde lang skjems!!!! Anonymkode: 2ce5d...2ef
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun sparte 14-15 tusen på denne avtalen. Merkelig at de som har mest penger mangen ganger skal snike seg unna. De burde lang skjems!!!! Anonymkode: 2ce5d...2ef Enig, at den dama kan gå rakrygget, det skjønner ikke jeg. Anonymkode: 72e8e...f81
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Anonymkode: 3356d...bb2 For et usedvanlig frastøtende menneske denne bloggeren er, på absolutt alle plan. Anonymkode: acc2e...52e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 hun sutrer.. Anonymkode: d3a62...84f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Dama sliter virkelig psykisk. Jeg var inne på bloggen hennes etter bryllupet og da hadde hun lagt ut det innlegget hvor hun bare satt og gråt fordi hun trodde hun skulle føle seg så lykkelig og full av kjærlighet etter bryllupet, men så følte hun seg akkurat som uka før.... Hun trodde seriøst at den kjærlighetsbobla skulle gjøre henne frisk, men så var hun like deprimert. Hun slettet innlegget etter noen timer, men hun kan virkelig ikke være frisk. Kan ikke annet enn å synes synd på henne. Det er selvfølgelig synd på de som velger å samarbeide med henne også, men denne dama hadde blitt advart og valgte likevel å ta sjansen. Så ble det som det ble.... Anonymkode: b326e...90c
Gjest n-myk Skrevet 14. november 2018 #11 Skrevet 14. november 2018 På 3.11.2018 den 22.45, Anonym bruker skrev: Enig, at den dama kan gå rakrygget, det skjønner ikke jeg. Anonymkode: 72e8e...f81 Hun har problemer med å gå ut av huset. Sitter for det meste inne og gjør ingen verdens ting. Hun har tlført seg selv angst grunnet hvordan hun driver bloggen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2018 #12 Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, n-myk skrev: Hun har problemer med å gå ut av huset. Sitter for det meste inne og gjør ingen verdens ting. Hun har tlført seg selv angst grunnet hvordan hun driver bloggen. Så henne i byen forrige uke sammen med en venninne. Jeg er ikke fan av henne Anonymkode: 8c103...053
Gjest n-myk Skrevet 16. november 2018 #13 Skrevet 16. november 2018 På 14.11.2018 den 8.26, Anonym bruker skrev: Så henne i byen forrige uke sammen med en venninne. Jeg er ikke fan av henne Anonymkode: 8c103...053 Nei se det. Da er kanskje ikke angsten så stor som hun gir uttrykk for. Eller kanskje hun måtte ha følge for å klare å komme seg avgårde for å få nye sponsa øyevipper. Jeg er heller ikke fan av henne. Heller tvert om. Hun provoserer og jeg får en vond magefølelse bare jeg ser på et bilde av henne. Noe er riv ruskende galt med det kvinnfolket. Hvordan klarer hun å gå rakrygget etter all svindel og løgnene hun driver med blir blottlagt i media? Hun kan umulig ha en normal samvittighet som oss vanlige?? Eller?
Gjest n-myk Skrevet 17. november 2018 #14 Skrevet 17. november 2018 På 4.11.2018 den 21.22, Anonym bruker skrev: Dama sliter virkelig psykisk. Jeg var inne på bloggen hennes etter bryllupet og da hadde hun lagt ut det innlegget hvor hun bare satt og gråt fordi hun trodde hun skulle føle seg så lykkelig og full av kjærlighet etter bryllupet, men så følte hun seg akkurat som uka før.... Hun trodde seriøst at den kjærlighetsbobla skulle gjøre henne frisk, men så var hun like deprimert. Hun slettet innlegget etter noen timer, men hun kan virkelig ikke være frisk. Kan ikke annet enn å synes synd på henne. Det er selvfølgelig synd på de som velger å samarbeide med henne også, men denne dama hadde blitt advart og valgte likevel å ta sjansen. Så ble det som det ble.... Anonymkode: b326e...90c Tror nok hun har noen, (kanskje i familien) som følger med på hva hun legger ut på bloggen, som forteller henne hun må slette div tåpelige innlegg. Synes det blir slettet mange innlegg for tiden. Innlegg som ikke er av positivt stand for anna selv.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 Jeg har bestemt meg for å slutte å gi Anna Rasmussen klikk. Jeg støtter ikke en blogger som driver kun med juks,lureri og svindel. Hun fortsetter daglig til tross for en bot på 100tusen kr fra forbrukertilsynet. Jeg klikket meg inn idag. Hun skrev noe om overraskalese i overskriften. Dette var lureri (qlickbait). Innlegget var reklame. Jeg kommemterte på FB hvorfor hun ikke merker med reklame, og at dette var bevisst juks og bedrageri fra hennes side. Jeg ble, som jeg hadde forventet, blokkert ute av gruppa. For et par uker siden la hun ut en annonse fra julegenserbutikken. Jeg reagerte på denne annonsen, da alle kunne få minus 20 % denne dagen, og ikke oppga Anna noen rabattkode heller. Jeg sendte da et spørsmål via kundeservice til julegenserbitikken.no og spurte om de hadde samarbeid med Anna. Fikk svar av daglig leder at NEI de hadde ikke samarbeid med Anna og de tok kontakt med henne og ba henne fjerne annonsen snarest. Hvordan stanse anna's uærlighet? Det hjelper ikke med en gedigen bot fra forrukertilsynet. Det som må til er å slutte å klikke seg inn på bloggen. Slutt å gi Anna klikk!! Skal vi hjelpe en svindler til å få inn penger i kassa? Nei og nei! Mange samrabeidspartnere har sviktet henne, og nå er det leserne sin tur til å svikte henne og si: Nok er nok Anna. Vi slutter å gi deg klikk da vi ikke vil støtte opp om kriminelle bloggere. Anonymkode: c0c8a...e1b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #16 Skrevet 24. november 2018 Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. Anonymkode: 3356d...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #17 Skrevet 24. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. Anonymkode: 3356d...bb2 Jeg har klikket meg inn en sjelden gang i blandt. Men nå er det definitivt slutt. Synes det er kjedelig folk fremdeles klikker seg inn. Hun fortjener ikke de uærlige kronene hun lurer og svindler til seg Anonymkode: c0c8a...e1b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #18 Skrevet 24. november 2018 Hun er som et bilkræsj du ikke klarer se bort ifra, må liksom klikke meg inn for å se hva hun skriver Anonymkode: b326e...90c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #19 Skrevet 24. november 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er som et bilkræsj du ikke klarer se bort ifra, må liksom klikke meg inn for å se hva hun skriver Anonymkode: b326e...90c Ja det er helt sant. Det er derfor jeg har klikket meg inn også, for å få med meg galskapen. Men nå har jeg fått nok av svindel og lureri. Anonymkode: c0c8a...e1b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #20 Skrevet 24. november 2018 3 hours ago, Anonym bruker said: Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. Anonymkode: 3356d...bb2 ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre Anonymkode: d3a62...84f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #21 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre Anonymkode: d3a62...84f Seriøst?? Sjalu?? På hva? Anonymkode: c0c8a...e1b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #22 Skrevet 24. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre Anonymkode: d3a62...84f Anna, er det deg...... Anonymkode: 45261...b63
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #23 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anna, er det deg...... Anonymkode: 45261...b63 Haha, ja det kunne man nesten tro det var. For hva er det å være sjalu på? En jente som fikk 3 barn før fylte 21 år? En jente som er psykisk syk? En jente som driver bloggen med kriminell hensikt? Jeg kunne fortsette med mange flere eksempler men tror ikke det er noen aom er sjalu på henne lengre.... Anonymkode: c0c8a...e1b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #24 Skrevet 24. november 2018 6 minutes ago, Anonym bruker said: Haha, ja det kunne man nesten tro det var. For hva er det å være sjalu på? En jente som fikk 3 barn før fylte 21 år? En jente som er psykisk syk? En jente som driver bloggen med kriminell hensikt? Jeg kunne fortsette med mange flere eksempler men tror ikke det er noen aom er sjalu på henne lengre.... Anonymkode: c0c8a...e1b 🙈 Anonymkode: d3a62...84f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #25 Skrevet 24. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🙈 Anonymkode: d3a62...84f Nei men hei anna. Det var jo deg 😉 Ser du fram til å få enda en bot ifra forbrukertilsynet? Anonymkode: c0c8a...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå