Gå til innhold

A. R i bråk igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjener ikke noe på klikk her inne , noen gjør seg dummere enn de er, en gåte er til for å løses ;) 

Anonymkode: 72e8e...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sparte 14-15 tusen på denne avtalen. Merkelig at de som har mest penger mangen ganger skal snike seg unna.

De burde lang skjems!!!!

 

Anonymkode: 2ce5d...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun sparte 14-15 tusen på denne avtalen. Merkelig at de som har mest penger mangen ganger skal snike seg unna.

De burde lang skjems!!!!

 

Anonymkode: 2ce5d...2ef

Enig, at den dama kan gå rakrygget, det skjønner ikke jeg.

Anonymkode: 72e8e...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama sliter virkelig psykisk.

Jeg var inne på bloggen hennes etter bryllupet og da hadde hun lagt ut det innlegget hvor hun bare satt og gråt fordi hun trodde hun skulle føle seg så lykkelig og full av kjærlighet etter bryllupet, men så følte hun seg akkurat som uka før.... Hun trodde seriøst at den kjærlighetsbobla skulle gjøre henne frisk, men så var hun like deprimert.

Hun slettet innlegget etter noen timer, men hun kan virkelig ikke være frisk. Kan ikke annet enn å synes synd på henne.

Det er selvfølgelig synd på de som velger å samarbeide med henne også, men denne dama hadde blitt advart og valgte likevel å ta sjansen. Så ble det som det ble....

Anonymkode: b326e...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3.11.2018 den 22.45, Anonym bruker skrev:

Enig, at den dama kan gå rakrygget, det skjønner ikke jeg.

Anonymkode: 72e8e...f81

Hun har problemer med å gå ut av huset. Sitter for det meste inne og gjør ingen verdens ting. Hun har tlført seg selv angst grunnet hvordan hun driver bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, n-myk skrev:

Hun har problemer med å gå ut av huset. Sitter for det meste inne og gjør ingen verdens ting. Hun har tlført seg selv angst grunnet hvordan hun driver bloggen. 

Så henne i byen forrige uke sammen med en venninne.

Jeg er ikke fan av henne

Anonymkode: 8c103...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 8.26, Anonym bruker skrev:

Så henne i byen forrige uke sammen med en venninne.

Jeg er ikke fan av henne

Anonymkode: 8c103...053

Nei se det. Da er kanskje ikke angsten så stor som hun gir uttrykk for. Eller kanskje hun måtte ha følge for å klare å komme seg avgårde for å få nye sponsa øyevipper.

Jeg er heller ikke fan av henne. Heller tvert om. Hun provoserer og jeg får en vond magefølelse bare jeg ser på et bilde av henne. Noe er riv ruskende galt med det kvinnfolket. Hvordan klarer hun å gå rakrygget etter all svindel og løgnene hun driver med blir blottlagt i media? Hun kan umulig ha en normal samvittighet som oss vanlige?? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.11.2018 den 21.22, Anonym bruker skrev:

Dama sliter virkelig psykisk.

Jeg var inne på bloggen hennes etter bryllupet og da hadde hun lagt ut det innlegget hvor hun bare satt og gråt fordi hun trodde hun skulle føle seg så lykkelig og full av kjærlighet etter bryllupet, men så følte hun seg akkurat som uka før.... Hun trodde seriøst at den kjærlighetsbobla skulle gjøre henne frisk, men så var hun like deprimert.

Hun slettet innlegget etter noen timer, men hun kan virkelig ikke være frisk. Kan ikke annet enn å synes synd på henne.

Det er selvfølgelig synd på de som velger å samarbeide med henne også, men denne dama hadde blitt advart og valgte likevel å ta sjansen. Så ble det som det ble....

Anonymkode: b326e...90c

Tror nok hun har noen, (kanskje i familien) som følger med på hva hun legger ut på bloggen, som forteller henne hun må slette div tåpelige innlegg. Synes det blir slettet mange innlegg for tiden. Innlegg som ikke er av positivt stand for anna selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å slutte å gi Anna Rasmussen klikk. Jeg støtter ikke en blogger som driver kun med juks,lureri og svindel. Hun fortsetter daglig til tross for en bot på 100tusen kr fra forbrukertilsynet.

Jeg klikket meg inn idag. Hun skrev noe om overraskalese i overskriften. Dette var lureri (qlickbait). Innlegget var reklame. Jeg kommemterte på FB hvorfor hun ikke merker med reklame, og at dette var bevisst juks og bedrageri fra hennes side. Jeg ble, som jeg hadde forventet, blokkert ute av gruppa.

For et par uker siden la hun ut en annonse fra julegenserbutikken. Jeg reagerte på denne annonsen, da alle kunne få minus 20 % denne dagen, og ikke oppga Anna noen rabattkode heller. Jeg sendte da et spørsmål via kundeservice til julegenserbitikken.no og spurte om de hadde samarbeid med Anna. Fikk svar av daglig leder at NEI de hadde ikke samarbeid med Anna og de tok kontakt med henne og ba henne fjerne annonsen snarest. 

Hvordan stanse anna's uærlighet? Det hjelper ikke med en gedigen bot fra forrukertilsynet. Det som må til er å slutte å klikke seg inn på bloggen.

Slutt å gi Anna klikk!! Skal vi hjelpe en svindler til å få inn penger i kassa? Nei og nei! Mange samrabeidspartnere har sviktet henne, og nå er det leserne sin tur til å svikte henne og si: Nok er nok Anna. Vi slutter å gi deg klikk da vi ikke vil støtte opp om kriminelle bloggere. 

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. 

Anonymkode: 3356d...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. 

Anonymkode: 3356d...bb2

Jeg har klikket meg inn en sjelden gang i blandt.  Men nå er det definitivt slutt. Synes det er kjedelig folk fremdeles klikker seg inn. Hun fortjener ikke de uærlige kronene hun lurer og svindler til seg

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er som et bilkræsj du ikke klarer se bort ifra, må liksom klikke meg inn for å se hva hun skriver ;)

 

Anonymkode: b326e...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er som et bilkræsj du ikke klarer se bort ifra, må liksom klikke meg inn for å se hva hun skriver ;)

 

Anonymkode: b326e...90c

Ja det er helt sant. Det er derfor jeg har klikket meg inn også, for å få med meg galskapen. Men nå har jeg fått nok av svindel og lureri.

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg sluttet å lese bloggen for lenge siden pga den enorme eksponeringen av barn. Barndom til høystbydende er jeg ikke spesielt interessert i. 

Anonymkode: 3356d...bb2

ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre

Anonymkode: d3a62...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre

Anonymkode: d3a62...84f

Seriøst?? Sjalu?? På hva? 

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke lett og være så sjalu som deg.... barna hennes er så vakre

Anonymkode: d3a62...84f

Anna, er det deg......

Anonymkode: 45261...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anna, er det deg......

Anonymkode: 45261...b63

Haha, ja det kunne man nesten tro det var. For hva er det å være sjalu på? En jente som fikk 3 barn før fylte 21 år? En jente som er psykisk syk? En jente som driver bloggen med kriminell hensikt? Jeg kunne fortsette med mange flere eksempler men tror ikke det er noen aom er sjalu på henne lengre....

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Haha, ja det kunne man nesten tro det var. For hva er det å være sjalu på? En jente som fikk 3 barn før fylte 21 år? En jente som er psykisk syk? En jente som driver bloggen med kriminell hensikt? Jeg kunne fortsette med mange flere eksempler men tror ikke det er noen aom er sjalu på henne lengre....

Anonymkode: c0c8a...e1b

🙈

Anonymkode: d3a62...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙈

Anonymkode: d3a62...84f

Nei men hei anna. Det var jo deg 😉

Ser du fram til å få enda en bot ifra forbrukertilsynet?

Anonymkode: c0c8a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...