Gå til innhold

Er ikke dette litt teit å bli sur for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som vasker gulvene, bestemmer hvordan det utføres.

Anonymkode: 1a4f0...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at de engangsmoppene legger igjen mye såpe på gulvet og det er ikke særlig bra om dere har husdyr som går der og så slikker seg på bena etterpå, eller barn som er på gulvet og putter fingre,leker i munnen de får såpe i kroppen og det er ikke bra. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelig uhygienisk da. Blir jo en bakteriepøl uten like. 

Anonymkode: 66127...8f5

Hæ? Leste du?

...brukes, legges i vaskemaskin (og vaskes selvfølgelig), og brukes igjen. vannet i boksen blir jo ikke møkkete, du dypper jo ikke moppen ned i den igjen. Men istedenfor å kaste engangsmopper i søpla så kastes flergangskluter i vaskemaskin -men er like lettvint, hvis du bruker 5min på å gjøre det klart før den settes i skapet.

Anonymkode: 217e4...09d

Skrevet

Det er jo en sær ting å bli sur for. Kan hende han var premannstruell?

Skrevet

Det der minner meg litt om når jeg var 19 år og solgte Elektrolux-støvsugere. Utrolig hvor mye meninger mannfolk har om ett redskap de knapt aner hvordan brukes, aner hvor står og aner hvilken tilstand er i . Han får begynne å vaske sjæl da vettu !!

Skrevet

Sært å bli sur...

Kan forstå at han har en mening om hvor husholdningspengene går, og at det kan virke som sløsing.

Men når argumentet om at han Evt får stå for mer en 10% av husvasken er lagt frem så burde han droppe furteleppa syntes jeg. 

...fin noe han står for majoriteten av, les deg opp om temaet, og kom med sterke meninger om hans produktvalg der -og se om han tar poenget, og klarer å le litt av seg selv. 

Skrevet

Jeg hadde blitt like sur. Ikke pga kostnaden men fordi det ikke gagner miljøet.

Anonymkode: edb35...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...