Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #26 Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det sier veldig mye om deg når du argumenterer med et foreldet humorinnslag heller enn å se den styrken han har vist den siste tiden. Jeg er langtfra KrF politisk. Men Hareide er ved siden av Moxnes den eneste politikeren som i mine øyne fremstår med 100% integritet. Anonymkode: 21747...426 Støtter denne! Samt Trygve Slagsvold Vedum. Stødige karer. Anonymkode: d10b9...56c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #27 Skrevet 4. november 2018 Nei, liker han,men ikke min type mann Anonymkode: 34075...cdc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #28 Skrevet 4. november 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Moxnes er en marxist hvis politikk vil føre landet ut i elendighet. Anonymkode: 51ce0...1a7 Ohhhh... den røde fare 😱 Jeg kan tenke meg mer enn en håndfull politikere som er skumlere enn Moxnes.. Rødt er et parti som er helt nødvendig for å kunne dra enkeltsaker i riktig retning, og å avdekke korrupsjon og annen tvilsom business.. Jeg tror uansett ikke du skal være redd for at de vil få eneråderett her i landet.. men jeg håper at de får styrket sin posisjon ytterligere. Det er sårt behov for det.. Anonymkode: 21747...426
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #29 Skrevet 4. november 2018 Nei, jeg kunne ikke falt for en som tror på eventyr Anonymkode: eb7fc...348
amandine Skrevet 4. november 2018 #30 Skrevet 4. november 2018 På 3.11.2018 den 12.25, Anonym bruker skrev: For min del virker han for veik. Hadde nok ikke holdt ut stemmen... Anonymkode: ddfe8...492 Veik?? Han har jaggu f mer baller og ryggrad enn de aller fleste. Å stå i det han har stått i for å være tro mot det man mener fullt og helt krever guts. Jeg kunne ikke levd med en så religiøs mann, men veik er han ikke.
Himmel og hav Skrevet 4. november 2018 #31 Skrevet 4. november 2018 Han er kanskje ikke helt min type men han er intelligent, har integritet, er morsom og stødig, og det er kvaliteter som tiltrekker meg, så det er ikke utenkelig at jeg kunne falt for han. Vi hører ikke til samme parti, men det gjør ikke jeg og mannen min heller, så det ville ikke vært noen uoverkommelig sak.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #32 Skrevet 4. november 2018 Definitivt. Han er kjekk, intelligent, har karakterstyrke og integritet, flink til å ordlegge seg og sikkert god til å snakke med hvem som helst. Et lite minus at han er kristen, men det hadde jeg overlevd. Kunne lett ha falt for han. Anonymkode: 45cb9...2d9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #33 Skrevet 4. november 2018 Nei, for «veik». Må ha menn som er trygge på seg selv, har egne verdier/meninger og klarer å stå i det når det blir vanskelig. -Minner meg om han sykepleieren i serien «parterapi», han som må avbryte samleiet med kona fordi det står en ildfast form på benken som ikke er i bløt, og bare vil puse på ho mens hun vil ha en med sterke meninger og pasjon 😂 Anonymkode: 78c19...529
Himmel og hav Skrevet 4. november 2018 #34 Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Må ha menn som er trygge på seg selv, har egne verdier/meninger og klarer å stå i det når det blir vanskelig. Anonymkode: 78c19...529 Har du fulgt med i media de siste par ukene?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #35 Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, for «veik». Må ha menn som er trygge på seg selv, har egne verdier/meninger og klarer å stå i det når det blir vanskelig. -Minner meg om han sykepleieren i serien «parterapi», han som må avbryte samleiet med kona fordi det står en ildfast form på benken som ikke er i bløt, og bare vil puse på ho mens hun vil ha en med sterke meninger og pasjon 😂 Anonymkode: 78c19...529 Er det noen i det siste som har stått i det når det blir vanskelig, så er det jo han, han har tydelige egne meninger/verdier og er trygg på seg selv Anonymkode: eb7fc...348
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #36 Skrevet 4. november 2018 Jeg liker ikke politikken til Krf og jeg synes ikke det er riktig å gå inn for å felle regjeringen, men jeg har i det siste fått stor respekt for Hareide. Det å virkelig stå for det han tror på og at han er villig til å ofre karrieren. Den mannen er det motsatte av veik. Anonymkode: c97af...63c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #37 Skrevet 4. november 2018 På 3.11.2018 den 12.45, Anonym bruker skrev: Dette. Og etter å ha hørt historien om søsteren hans og barna hennes, viser han seg som en enda bedre mann. Men stemmen er et problem, helt klart. Anonymkode: 06c03...b8b Ikke hans søster, men konas søster. Anonymkode: ae7c9...38c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #38 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ikke hans søster, men konas søster. Anonymkode: ae7c9...38c Hva slags historie? Anonymkode: eb7fc...348
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #39 Skrevet 5. november 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva slags historie? Anonymkode: eb7fc...348 Hun var narkoman og døde. De har tatt vare på barna hennes ❤️ Anonymkode: ae7c9...38c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #40 Skrevet 5. november 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, for «veik». Må ha menn som er trygge på seg selv, har egne verdier/meninger og klarer å stå i det når det blir vanskelig. -Minner meg om han sykepleieren i serien «parterapi», han som må avbryte samleiet med kona fordi det står en ildfast form på benken som ikke er i bløt, og bare vil puse på ho mens hun vil ha en med sterke meninger og pasjon 😂 Anonymkode: 78c19...529 Syns det er ganske morsomt at du og flere andre ikke klarer å skille stemmen fra mannens faktiske egenskaper. Han fremstår så langt fra veik som det er mulig å komme. Anonymkode: 336c3...8eb
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. november 2018 #41 Skrevet 5. november 2018 Nå er ikke jeg en Krf'er, men jeg må si at jeg har respekt for det valget Hareide gjorde nylig. Han framstår som en stødig og sterk mann og politiker. Han er ryddig, har omsorg for andre og står for sine meninger. Det synes jeg er beundringsverdig! Han er en pen mann, men han er ikke min type. Tenker at det er mange kvinner som kunne falle for Hareide ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå