Gå til innhold

Kunne dere falt for Knut Arild Hareide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del virker han for veik.

Hadde nok ikke holdt ut stemmen...

Anonymkode: ddfe8...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett. En intelligent, flott, kunnskapsrik mann med integritet er alltid attraktiv. Vi hadde nok hatt enkelte uendelige uenigheter politisk, men det er ikke farlig.

Anonymkode: 1c162...d84

Skrevet

nei, ikke fordi han ikke er pen nok, men fordi han ikke er den type mann jeg ser etter. 

Anonymkode: 39817...b95

Skrevet

Nei, er heldigvis ikke homofil.

Anonymkode: d2caf...e5f

Skrevet

Not, den stemmen kunne jeg ikke levd med. Han er for femi for meg. 

Anonymkode: 87778...baa

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lett. En intelligent, flott, kunnskapsrik mann med integritet er alltid attraktiv. Vi hadde nok hatt enkelte uendelige uenigheter politisk, men det er ikke farlig.

Anonymkode: 1c162...d84

Dette. Og etter å ha hørt historien om søsteren hans og barna hennes, viser han seg som en enda bedre mann. 

Men stemmen er et problem, helt klart. 

Anonymkode: 06c03...b8b

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min del virker han for veik.

Hadde nok ikke holdt ut stemmen...

Anonymkode: ddfe8...492

Veik... han er vel den minst veike politikeren vi har. Ikke mange dom gir opp karrieren sin for det man tror på

 

Anonymkode: 21747...426

Skrevet

Ja😬

Anonymkode: 9d77b...b1e

Skrevet
37 minutes ago, Anonym bruker said:

Dette. Og etter å ha hørt historien om søsteren hans og barna hennes,

Det var vel svigerinnen?

Anonymkode: 51ce0...1a7

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var vel svigerinnen?

Anonymkode: 51ce0...1a7

Ja, det var det. Og det sier jo enda mer om hvilket stort menneske han er 

Anonymkode: 06c03...b8b

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var det. Og det sier jo enda mer om hvilket stort menneske han er 

Anonymkode: 06c03...b8b

Hva slags historie er det?

Anonymkode: eb7fc...348

Skrevet

Han imponerer meg i den saken som har pågått i KrF nå. Det er stort å ofre karrieren sin for det han tror på, samt at han lar alle blir hørt. Han virker som et godt menneske tvers igjennom. Men nei, jeg kunne ikke falt for han, han er ikke min type, men jeg skulle gjerne hatt han som kompis😊

Anonymkode: f7789...dfe

Skrevet

Kunne aldri falt for en kristen mann. 

Anonymkode: 61bfe...c47

Skrevet

Å nei aldri verden! Kunne aldri vært sammen med en som står så langt unna politisk som meg selv. Dessuten ikke min type heller, enig med hi, virker veik! 

Anonymkode: 82cd7...005

Skrevet

Stemmen, og det at han høres ut som en prest når han ordlegger seg, hadde gjort det helt umulig for meg å falle for han.

Men noen dårlig mann tror jeg ikke han er, synes ikke han virker veik heller. Han har tross alt stått på for det han tror på, og når han ikke fikk gehør valgte han å la andre styre skuta.

Anonymkode: 54f69...e18

Skrevet

Huff nei. Liker ham ikke

hilsen kristen 

Anonymkode: 2f671...fa0

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å nei aldri verden! Kunne aldri vært sammen med en som står så langt unna politisk som meg selv. Dessuten ikke min type heller, enig med hi, virker veik! 

Anonymkode: 82cd7...005

Veik? Jeg stemmer ikke KrF, og jeg tror ikke jeg kunne falt for Hareide. Men veik er vel det siste han har vist seg som i denne striden! 

Anonymkode: e3b74...b0d

Skrevet
47 minutes ago, Anonym bruker said:

Veik?

Ja.

 

Anonymkode: 51ce0...1a7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

 

Anonymkode: 51ce0...1a7

Hadde du et poeng og eller?

Anonymkode: eb7fc...348

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

 

Anonymkode: 51ce0...1a7

Det sier veldig mye om deg når du argumenterer med et foreldet humorinnslag heller enn å se den styrken han har vist den siste tiden.

Jeg er langtfra KrF politisk. Men Hareide er ved siden av Moxnes den eneste politikeren som i mine øyne fremstår med 100% integritet.

Anonymkode: 21747...426

Skrevet
10 minutes ago, Anonym bruker said:

Det sier veldig mye om deg når du argumenterer med et foreldet humorinnslag heller enn å se den styrken han har vist den siste tiden.

Jeg er langtfra KrF politisk. Men Hareide er ved siden av Moxnes den eneste politikeren som i mine øyne fremstår med 100% integritet.

Anonymkode: 21747...426

Moxnes er en marxist hvis politikk vil føre landet ut i elendighet.

Anonymkode: 51ce0...1a7

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Hadde du et poeng og eller?

Anonymkode: eb7fc...348

Hareide er en veik og svak politiker som har ført Krf under sperregrensen.

Anonymkode: 51ce0...1a7

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til typen, interesserer med lite for politikk.

Men fyren kan sikkert være flott, kan sikkert ha mange både gode og dårlige sider. Jeg tror ikke jeg kunne tatt stilling til noe slikt basert på det folket sier om han, eller det man har sett av han i media.

Anonymkode: b3529...3d3

Skrevet

Absolutt! Virker tvers gjennom god.

Anonymkode: 7086e...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...