Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 For min del virker han for veik. Hadde nok ikke holdt ut stemmen... Anonymkode: ddfe8...492
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Lett. En intelligent, flott, kunnskapsrik mann med integritet er alltid attraktiv. Vi hadde nok hatt enkelte uendelige uenigheter politisk, men det er ikke farlig. Anonymkode: 1c162...d84
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 nei, ikke fordi han ikke er pen nok, men fordi han ikke er den type mann jeg ser etter. Anonymkode: 39817...b95
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Nei, er heldigvis ikke homofil. Anonymkode: d2caf...e5f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Not, den stemmen kunne jeg ikke levd med. Han er for femi for meg. Anonymkode: 87778...baa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lett. En intelligent, flott, kunnskapsrik mann med integritet er alltid attraktiv. Vi hadde nok hatt enkelte uendelige uenigheter politisk, men det er ikke farlig. Anonymkode: 1c162...d84 Dette. Og etter å ha hørt historien om søsteren hans og barna hennes, viser han seg som en enda bedre mann. Men stemmen er et problem, helt klart. Anonymkode: 06c03...b8b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: For min del virker han for veik. Hadde nok ikke holdt ut stemmen... Anonymkode: ddfe8...492 Veik... han er vel den minst veike politikeren vi har. Ikke mange dom gir opp karrieren sin for det man tror på Anonymkode: 21747...426
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 37 minutes ago, Anonym bruker said: Dette. Og etter å ha hørt historien om søsteren hans og barna hennes, Det var vel svigerinnen? Anonymkode: 51ce0...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var vel svigerinnen? Anonymkode: 51ce0...1a7 Ja, det var det. Og det sier jo enda mer om hvilket stort menneske han er Anonymkode: 06c03...b8b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det var det. Og det sier jo enda mer om hvilket stort menneske han er Anonymkode: 06c03...b8b Hva slags historie er det? Anonymkode: eb7fc...348
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 Han imponerer meg i den saken som har pågått i KrF nå. Det er stort å ofre karrieren sin for det han tror på, samt at han lar alle blir hørt. Han virker som et godt menneske tvers igjennom. Men nei, jeg kunne ikke falt for han, han er ikke min type, men jeg skulle gjerne hatt han som kompis😊 Anonymkode: f7789...dfe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 Kunne aldri falt for en kristen mann. Anonymkode: 61bfe...c47
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 Å nei aldri verden! Kunne aldri vært sammen med en som står så langt unna politisk som meg selv. Dessuten ikke min type heller, enig med hi, virker veik! Anonymkode: 82cd7...005
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 Stemmen, og det at han høres ut som en prest når han ordlegger seg, hadde gjort det helt umulig for meg å falle for han. Men noen dårlig mann tror jeg ikke han er, synes ikke han virker veik heller. Han har tross alt stått på for det han tror på, og når han ikke fikk gehør valgte han å la andre styre skuta. Anonymkode: 54f69...e18
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #17 Skrevet 3. november 2018 Huff nei. Liker ham ikke hilsen kristen Anonymkode: 2f671...fa0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #18 Skrevet 3. november 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å nei aldri verden! Kunne aldri vært sammen med en som står så langt unna politisk som meg selv. Dessuten ikke min type heller, enig med hi, virker veik! Anonymkode: 82cd7...005 Veik? Jeg stemmer ikke KrF, og jeg tror ikke jeg kunne falt for Hareide. Men veik er vel det siste han har vist seg som i denne striden! Anonymkode: e3b74...b0d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #19 Skrevet 3. november 2018 47 minutes ago, Anonym bruker said: Veik? Ja. Anonymkode: 51ce0...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #20 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. Anonymkode: 51ce0...1a7 Hadde du et poeng og eller? Anonymkode: eb7fc...348
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #21 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Anonymkode: 51ce0...1a7 Det sier veldig mye om deg når du argumenterer med et foreldet humorinnslag heller enn å se den styrken han har vist den siste tiden. Jeg er langtfra KrF politisk. Men Hareide er ved siden av Moxnes den eneste politikeren som i mine øyne fremstår med 100% integritet. Anonymkode: 21747...426
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #22 Skrevet 3. november 2018 10 minutes ago, Anonym bruker said: Det sier veldig mye om deg når du argumenterer med et foreldet humorinnslag heller enn å se den styrken han har vist den siste tiden. Jeg er langtfra KrF politisk. Men Hareide er ved siden av Moxnes den eneste politikeren som i mine øyne fremstår med 100% integritet. Anonymkode: 21747...426 Moxnes er en marxist hvis politikk vil føre landet ut i elendighet. Anonymkode: 51ce0...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #23 Skrevet 3. november 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: Hadde du et poeng og eller? Anonymkode: eb7fc...348 Hareide er en veik og svak politiker som har ført Krf under sperregrensen. Anonymkode: 51ce0...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #24 Skrevet 3. november 2018 Nå kjenner jeg ikke til typen, interesserer med lite for politikk. Men fyren kan sikkert være flott, kan sikkert ha mange både gode og dårlige sider. Jeg tror ikke jeg kunne tatt stilling til noe slikt basert på det folket sier om han, eller det man har sett av han i media. Anonymkode: b3529...3d3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #25 Skrevet 3. november 2018 Absolutt! Virker tvers gjennom god. Anonymkode: 7086e...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå