Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Hadde soppinfeksjon i navlen for noen måneder siden. Kom noe guffe ut og måtte rense og tørke med qtips. Jeg klør infernalsk utenpå tissen (ikke inni),i lysken og i rumpa. Jeg klør i magehenget. Vått og fuktig der. Hvis jeg spiser sukker eller gjærbakst så får jeg grønnhvitt knudrete belegg på tungen. Er det noe jeg kan be legen om å få (piller?) som dreper all sopp jeg måtte ha i kroppen? Har plutselig fått masse allergier og leser at det kan være pga sopp. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Glemte å nevne at jeg er bortreist på én hytteuten dusj og mannen sier det lukter bolledeig (gjær) av meg. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Sexy! Prøv Diflucan. Anonymkode: c3113...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sexy! Prøv Diflucan. Anonymkode: c3113...d1e Hva har sexy med saken å gjøre? Tror du jeg føler meg bedre av at du mener jeg er ekkel og kan noe for dette? Og hva skal stikkpiller i skjeden hjelpe mot når dette gjelder hele kroppen? Jeg har ikke symptomer på sopp i skjeden. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har sexy med saken å gjøre? Tror du jeg føler meg bedre av at du mener jeg er ekkel og kan noe for dette? Og hva skal stikkpiller i skjeden hjelpe mot når dette gjelder hele kroppen? Jeg har ikke symptomer på sopp i skjeden. Anonymkode: 0719a...06f Diflucan skal svelges 😊 Du får de reseptfritt på apoteket. Anonymkode: 42496...849
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 Kom deg til legen. Dette krever grundigere undersøkelse. Anonymkode: 966b0...cdc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom deg til legen. Dette krever grundigere undersøkelse. Anonymkode: 966b0...cdc Men HVA kan jeg be legen om å undersøke? Jeg har veldig høyt utslag på igE(?). Men jeg må nesten be om noe spesifikt da legene jeg har vært hos virker giddalause. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Diflucan skal svelges 😊 Du får de reseptfritt på apoteket. Anonymkode: 42496...849 Inneholder ikke appelsin? reagerer på all frukt. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 Lege. Jeg er også full av sopp og er på min andre 6-måneders kur på Flukonazol. Anonymkode: f0373...535
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Lege. Jeg er også full av sopp og er på min andre 6-måneders kur på Flukonazol. Anonymkode: f0373...535 Hva sa du til legen? Hva er dine symptomer? Hjelper medisinen? Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inneholder ikke appelsin? reagerer på all frukt. Anonymkode: 0719a...06f Det vet jeg dessverre ikke, men apoteket vet nok😊 Anonymkode: 42496...849
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva har sexy med saken å gjøre? Tror du jeg føler meg bedre av at du mener jeg er ekkel og kan noe for dette? Og hva skal stikkpiller i skjeden hjelpe mot når dette gjelder hele kroppen? Jeg har ikke symptomer på sopp i skjeden. Anonymkode: 0719a...06f Sorry, trodde du hadde humor pga gjærdeig-kommentaren. Anonymkode: c3113...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 Slutt med karbohydrater Anonymkode: e9fe2...f8f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Slutt med karbohydrater Anonymkode: e9fe2...f8f Jeg reagerer på all mat snart. Karbo er det eneste jeg kan spise uten å hovne opp og bli syk. Og korn. leser at man kan kutte ut korn, sukker og meieriprodukter. ernæringsfysiologen jeg går til sa at jeg aldri må kutte ut meieriprodukter. Men tror dette har fått så langt at det ikke kan fikses bare med en diett, tror jeg trenger en kombinasjon av soppdrepende middel og diett. Jeg har sopp i nesa og halsen og, kronisk rennende nese og lukter unormalt.. Balansen er helt "off" Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det vet jeg dessverre ikke, men apoteket vet nok😊 Anonymkode: 42496...849 Tror jeg hører med legen først ja. spurte siden da jeg leste om den på internett stod det appelsinsmak Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Sorry, trodde du hadde humor pga gjærdeig-kommentaren. Anonymkode: c3113...d1e Du skulle bare visst hvor mye dette ødelegger livet mitt. Det har gått så langt at jeg ikke jobber pga det, fordi jeg ikke kan være i nærheten av noen som har hund, har spist nøtter, eller soya, og fordi kg er kronisk utmattet og deppa pga det og pga kostholdet mitt og alle problemene der medfører. I perioder er jeg hoven i en måned av gangen Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #17 Skrevet 3. november 2018 Ta det med legen. Mulig du må utredes for underliggende sykdommer, siden friske, voksne mennesker sjelden får soppinfeksjoner av dette kaliberet (hvis det er sopp du har). Anonymkode: d2a28...835
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #18 Skrevet 3. november 2018 Jeg hadde for det først prøvd å leve ketogent. Jeg skjønner at du reagerer på ting nå men du for en helt annet reaksjons mønster om du ikke blander feks fett og karbo. Eller meieri og karbo. Feks jeg kan bli skikkelig dårlig av gjærbakst og kaffe. Jeg kan bli så oppblåst at jeg ser ut som om jeg er 7 måneder på vei. Og skikkelig uggen med masse luft i magen. Drikker jeg kaffe med hva som helst uten gjærbakst skjer det ikke. Det er jo verdt ett forsøk. Soppen lever av sukker kh er sukker så jo mer du spiser av det jo mer lever soppen. Dette er biologi så for ernæringseksperte din gå og ta seg en bolle Anonymkode: 696c2...3db
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #19 Skrevet 3. november 2018 Og så lege asap selvsagt! Anonymkode: 696c2...3db
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #20 Skrevet 3. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ta det med legen. Mulig du må utredes for underliggende sykdommer, siden friske, voksne mennesker sjelden får soppinfeksjoner av dette kaliberet (hvis det er sopp du har). Anonymkode: d2a28...835 Jeg vet. Men det må være sopp. Får dette belegget på tunga og hvis jeg spiser sukker. Og bare da Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #21 Skrevet 3. november 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde for det først prøvd å leve ketogent. Jeg skjønner at du reagerer på ting nå men du for en helt annet reaksjons mønster om du ikke blander feks fett og karbo. Eller meieri og karbo. Feks jeg kan bli skikkelig dårlig av gjærbakst og kaffe. Jeg kan bli så oppblåst at jeg ser ut som om jeg er 7 måneder på vei. Og skikkelig uggen med masse luft i magen. Drikker jeg kaffe med hva som helst uten gjærbakst skjer det ikke. Det er jo verdt ett forsøk. Soppen lever av sukker kh er sukker så jo mer du spiser av det jo mer lever soppen. Dette er biologi så for ernæringseksperte din gå og ta seg en bolle Anonymkode: 696c2...3db Ja, vet. Litt vanskelig nå frem mot jul, men skal gjøre mitt beste i uka. Så sukkeret skal vekk. Har gått på noen heftige antibiotikabehandlinger de siste årene så mistenker at det kan ha gjort det... Men har elendig immunforsvar og masse allergier så tror kroppen kan være i faresonen for å få sopp. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #22 Skrevet 3. november 2018 Du spiser vel probiotika/melkesyrebakterier for å tilføre tarmen gode bakterier? Det er veldig viktig etter heftige antibiotikakurer for de tar jo livet også av de gode bakteriene... Spør på helsekosten, de har mye sterkere tabletter enn apoteket. Legen min anbefalte udos choise sin super 8 da jeg måtte ha to sterke antibiotikakurer, det er en 30 dagers intensivkur. Anonymkode: 55c50...b61
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #23 Skrevet 3. november 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du spiser vel probiotika/melkesyrebakterier for å tilføre tarmen gode bakterier? Det er veldig viktig etter heftige antibiotikakurer for de tar jo livet også av de gode bakteriene... Spør på helsekosten, de har mye sterkere tabletter enn apoteket. Legen min anbefalte udos choise sin super 8 da jeg måtte ha to sterke antibiotikakurer, det er en 30 dagers intensivkur. Anonymkode: 55c50...b61 Har gjort det periodevis, men tar ikke nå nei... og INGEN sa at jeg skulle det den gang. Anonymkode: 0719a...06f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #24 Skrevet 3. november 2018 Belegg på tungen får jeg også når jeg spiser, trenger ikke være sopp for det. Klør gjør jeg også, mer klær nå for tida, kanskje litt strammere, fukt, og det klør. Masse allergier, hovner opp, sopp, osv osv, kanskje du burde lese litt om somatiseringslidelser før du slenger deg på alternativbølgen? Systemiske soppinfeksjoner finnes, ja, men det er hos de med redusert immunforsvar av ulike grunner og de er syke. De lukter ikke gjær, hovner opp av mat, får allergier. Anonymkode: 61c1f...2ab
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #25 Skrevet 3. november 2018 Men om du sier at kh er det eneste du tåler å spise så nytter det ikke om du bare kutter ut sukker. Karbo er omdannet til akkurat samme sukker i kroppen. Kutt helt ut det er fortsatt over en måned til jul. Da ser du om det fungerer eller ikke. Her er det jo rett og slett livskvaliteten din sol står på spill! Anonymkode: 696c2...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå