Gå til innhold

Kasseansatte i matbutikken er slitsomme

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Hva var det den klamme kassamannen sa da?

Anonymkode: 8f5df...fd1

Han prøvde å få meg til å stresse og svette i den trange butikken da det var feil på varen, og ba meg hente en ny vare i den fulle butikken. For hva hvis det da kom noen nye kunder til kassa i mellomtida. De ville nok da blitt sure på meg som liksom brukte lang tid. Forbi hu 'nakne' blondina. Så dette var nok et slags drapsforsøk hvis  jeg skulle tippe.  Og at de prøvde å få meg til å få hjerteattakk.

Anonymkode: 6f82b...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han prøvde å få meg til å stresse og svette i den trange butikken da det var feil på varen, og ba meg hente en ny vare i den fulle butikken. For hva hvis det da kom noen nye kunder til kassa i mellomtida. De ville nok da blitt sure på meg som liksom brukte lang tid. Forbi hu 'nakne' blondina. Så dette var nok et slags drapsforsøk hvis  jeg skulle tippe.  Og at de prøvde å få meg til å få hjerteattakk.

Hvordan fungerer sånne som deg ute i den virkelige verdenen?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan fungerer sånne som deg ute i den virkelige verdenen?

😂😂😂

Anonymkode: 74bf5...9d9

Skrevet

For meg, som er mye inne pga kronisk sykdom, syns jeg det er hyggelig at de bak kassa snakker  med meg 😊 Ser også at noen eldre damer syns det er alright også. Da komme man i kontakt med folk. 

Jeg kommer overens med alle egentlig , bortsett fra ei på matbutikken her 😂. Det første hun spør om er hvor mange poser. Jeg aner ikke det før jeg har lagt på alle varene og ser. Hun snakker veldig høyt og er litt ovenpå. Streng liksom. " JA !! HVOR MANGR POSER ???" " MEDLEMSKORT ???" slapp av. Jeg har ikke begynt å legge på varene. 

Så jeg svarer alltid :" Det vet jeg ikke helt ennå og medlemskortet kommer etter at jeg har lagt på alle varene. " DRIT dårlig kjemi.

Anonymkode: d1e3a...e69

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Serr ? Du skrev jeg om dette her herom dagen ! At stakkars deg måtte hente en ny vare. På tide å komme seg videre ass. 

Anonymkode: d1e3a...e69

Skrevet

Når kunder kommer til kassa med f.eks dårlig frukt, eller melk som lekker, og det er så mye trafikk at vi ansatte ikke har tid til å løpe og hente.. Da sier jeg til kunden; jeg slår inn denne, så kan du hente ny etterpå".   Irriterer meg grønn over dem som da løper avgårde for å hente ny være, og dermed lager totalt kaos i køen🤨   Betal og pakk varene dine, så kan hente ny være etterpå!

Anonymkode: 71df6...7e2

Skrevet

Skulle selvsagt være VARE.  Autocorrect altså😖

Anonymkode: 71df6...7e2

Skrevet

Heldig dere er da, som blir møtt med et hei og som faktisk ser de som jobber i butikken før dere går inn å ser. . I den ene klesbutikken jeg av og til handler i, ser man ikke de ansatte og når man skal betale i kassen, må man lete etter kassadamen gjennom hele butikken. Finner man de er man heldig å får betale forholdsvis raskt, finner man de ikke, må man stå og vente til de dukker opp. Det synest jeg er dårlig service og ekstremt irriterende. 

Anonymkode: ce25b...9d2

Skrevet
På 2.11.2018 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Du har ingen rett til å "forlange" noe som helst av ansatte i en butikk. Butikken er et tilbud til deg, som det er opp til deg om du vil benytte. Selvsagt pålegges de ansatte å være høflige mot kunder, men det er mellom den ansatte og sjefen. Du er på ingen måte overordnet i forhold til de ansatte. 

Anonymkode: b1cd4...f28

Selvfølgelig har jeg rett til å forlange hva jeg vil, forlange på den måten at dersom butikken ikke er som jeg ønsker, så går jeg ikke bort til de ansatte og skjeller dem ut, men jeg lar være å handle der. Og jeg forteller hva jeg synes dersom jeg blir spurt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...