Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Hei. Bare lurte på om noen kunne hjelpe meg med et spørsmål : Vi har gitt opp og få egne barn og vurderer nå Beredskapshjem. Vi må levere en uttømmende politiattest (barneomsorgsattest). Føler oss ganske trygge, men min mann ble tatt med amfetamin for 20 år tilbake. Kan dette ødelegge? Takk for svar :) Anonymkode: 3bcce...aa3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Lite trolig. Det kan bli tematisert. Anonymkode: 778c2...7a1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Hvorfor er ikke det trolig? Anonymkode: 3bcce...aa3
Toneelise Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei. Bare lurte på om noen kunne hjelpe meg med et spørsmål : Vi har gitt opp og få egne barn og vurderer nå Beredskapshjem. Vi må levere en uttømmende politiattest (barneomsorgsattest). Føler oss ganske trygge, men min mann ble tatt med amfetamin for 20 år tilbake. Kan dette ødelegge? Takk for svar Anonymkode: 3bcce...aa3 Tror dessverre ikke dere vil bli godkjent pga det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er ikke det trolig? Anonymkode: 3bcce...aa3 Fordi det er så lenge siden, at det sannsynligvis ikke vil bli vurdet som et hinder nå. Det vil sannsynligvis bli tematisert, men så lenge han kan forklare konteksten og at det ikke er en aktualitet nå på en ok måte, er det lite trolig at det vil være til hinder. Anonymkode: 778c2...7a1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Tror ikke det er noe problem, virker som de godkjenner det meste. Vet om noen der han er dømt for vold mot tidligere samboer som er fosterforeldre nå. Anonymkode: c1a59...34b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Lite trolig, men dere vil nok får spørsmål om det. Dårlig «marked» for beredskapshjem nå. Har selv stått og ventet på plassering i tre måneder. Dere bør vurdere fosterhjem i stedet. Anonymkode: cc569...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå