Gå til innhold

Invitert på middag, men liker ikke maten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke kan være ærlig å si at dere ikke liker det så hadde det for meg vært for dårlige venner til at jeg hadde takka ja i utgangspunktet. Jeg ELSKER fisk, i alle varianter. Men jeg spiser ikke lutefisk!

Anonymkode: 4efff...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mye sjømat og fisk, inkl. blekksprut i alle fasonger, og mye annet som man ikke får tak i i Norge, men jeg ville aldri, ALDRI, spist lutefisk.

Og ja, jeg har prøvd det før.

Skrevet

Kanskje like greit å si ifra med en gang. Så slipper dere å bli invitert på lutefisk hvert år :) Selv er jeg ikke så stor fan av sjømat. Spiser ikke elg som har vært ute i vannet og vasset en gang 😂 Så er det rekeaften så tar jeg bare med meg litt spekemat f.eks. Dukket opp i ett 40-årslag en gang hvor det var sjømat-koldbord uten at det var varslet på forhånd. Vi var 2 stk som spiste loff og salat + forsynte oss grovt av snacks som ble satt frem utover kvelden :) Hadde jeg vist det på forhånd kunne jeg jo bare tatt med noen karbonader så hadde problemet vært løst. Ønsker jo ikke å lage vansker for folk og jeg har absolutt intet behov for å like alt her i verden. Så da er det like greit å være ærlig og heller oppfattes som sær. 

Skrevet

Si fra med en gang at dere ikke er noen fan av lutefisk, så ser dere hva de svarer. Enten endrer de menyen eller tilbyr å diske opp noe annet ved siden av, tenker jeg. 

Personlig elsker jeg lutefisk og spiser det hver romjul, men jeg har kun smakt mammas som er helt perfekt. 

Anonymkode: 7d528...7aa

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta med dere en pakke pølse som dere varmer opp. Vi har rakfisklag hvert år. I tilegg er det spekemat for oss som ikke spiser råtten fisk 

Anonymkode: ba1eb...897

hauggammalt kjøtt*

Anonymkode: f9a38...f4a

Skrevet

Litt nysgjerrig på hva dere ble å gjøre.

Anonymkode: 12b33...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...