Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #26 Skrevet 29. oktober 2018 Ja, ja, så lenge ingen tvinger meg til å gå medrødt armbånd for å vise at jeg har mens, så kan de tilrettelegge så mye de vil for min del... https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9R6Jq/maatte-gaa-med-armbaand-paa-jobb-under-mensen Anonymkode: e2881...9fa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #27 Skrevet 29. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Joda, du burde lese artikkelen som det er referert til i denne tråden: "Transparens är otroligt viktigt när statsbidrag är inblandade. Grunden till allt vårt arbete är att motverka tabun och den strukturella skammen kring mens." Anonymkode: 55b18...206 Jeg har lest artikkelen, men den gir fremdeles ingen svar på hvorfor dette skal være tabu. Det er ikke tabu i den vestlige verden. Anonymkode: 59ada...10c
sug lut Skrevet 29. oktober 2018 #28 Skrevet 29. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, ja, så lenge ingen tvinger meg til å gå medrødt armbånd for å vise at jeg har mens, så kan de tilrettelegge så mye de vil for min del... https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9R6Jq/maatte-gaa-med-armbaand-paa-jobb-under-mensen Anonymkode: e2881...9fa Det er deler av arbeidslivet man ikke hadde klart å finne på om man skrev en dystopisk roman.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #29 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg må faktisk hver måned be om tilrettelegging på arbeidsplassen de første tre dagene jeg har mensen. Jobber som sykepleier og av og til(2-3 dager i uka) står jeg på operasjon å assisterer. Der kan jeg bli stående inntil 5 timer uten å kunne forlate stuen. Det er helt umulig for meg å ikke ha tilgang til toalett i så mange timer de første dagene med mens. Jeg blør vanvittig mye. Rent praktisk betyr det bare at jeg gjør andre oppgaver i avdelingen disse tre dagene i måneden. Heldigvis helt uproblematisk hos oss da vi er mange sykepleiere å rullere på. Anonymkode: 38c3b...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå