Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #26 Skrevet 27. oktober 2018 12 hours ago, Anonym bruker said: 100 brikker? Den kunne du jo fint ha tyna til kalender i 4 år? Anonymkode: 3232e...3b3 tyna? Anonymkode: 3697e...461
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #27 Skrevet 27. oktober 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Fem brikker hver dag i 20 dager? Blir det virkelig spennende? Jeg er veldig for å legge lista lavt, men dette var stusselige greier. Anonymkode: 6f2a8...ca1 Han elsker det så nei, han synes det er gøy med puzzlespill Anonymkode: 3697e...461
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #28 Skrevet 27. oktober 2018 5 hours ago, Anonym bruker said: Jeg skjønner ikke greia med at det MÅ være pakker hver dag i 24 dager, for å telle ned til jul. Puslespill høres kjedelig ut, samtidig som jeg synes det er rart å gi ting man heller burde gi til julegave. Har man fått Kari traa ull i kalenderen forventer man vel mer av julegavene? Hvorfor er kalender en slik mødreting? Svært få fedre bryr seg om pakkekalenderen til barna. Anonymkode: c1a5b...b42 det må du gjerne ikke skjønne,men jeg synes dette er koselig, og jeg selv er oppvokst med det, en fin tradisjon og føre videre, er svært sjelden han får noe han ikke trenger uten om jul og bursdag Anonymkode: 3697e...461
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #29 Skrevet 27. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Fem brikker hver dag i 20 dager? Blir det virkelig spennende? Jeg er veldig for å legge lista lavt, men dette var stusselige greier. Anonymkode: 6f2a8...ca1 Jeg fikk et klistremerke til å klistre på en nisse da jeg var barn. Veldig lite, men jeg elsket det. Er ikke det at man skal ha gaver hver dag det dreier seg om, man skal ha en nedtelling til jul! Med puslespill kan han pusle litt hver dag og så ser han på bildet at jula nærmer seg. Syns det var kjempelurt jeg! Pakkekalendere tar jo helt av!! Meet går til og med an å bruke samme puslespill hver jul. Pakke det bort til neste år, og gjøre det samme da. En fin tradisjon! Anonymkode: cdc0d...580
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #30 Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: tyna? Anonymkode: 3697e...461 Ja? Det er jo virkelig å tyne det når man deler opp et puslespill, og 100 biter kunne jo fint vart lengre. Og tenk på spenningen barnet får kjenne på når det går og venter på neste advent! Anonymkode: 3232e...3b3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #31 Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er kalender en slik mødreting? Svært få fedre bryr seg om pakkekalenderen til barna. Meg og og mannen kjøper ca 12 hver, han er like gira som meg, vi synes det er kjempekoselig å lage pakkekalender sammen 🙂. Anonymkode: 80bd2...7d5
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #32 Skrevet 28. oktober 2018 https://www.familieverden.no/familieliv/arstider-og-hoytider/jul/100-tips-til-pakkekalenderen/?utm_campaign=FVNG18W43&utm_medium=email&utm_source=babyverden&utm_content=FVNP035224 Anonymkode: fadf3...db2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #33 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg er så lei alt pikk-pakket med pakkekalender, så jeg har en «lappekalender» i stedet. En lapp for hver dag med hva vi skal gjøre/lage/pynte med den dagen. Da slipper jeg å pynte huset alene og barna kan lage julegaver og få julebakst i kalender. Alt blir klart til jul ved samarbeid og alle deltar. Barna liker det også bedre enn alle mulig småting Anonymkode: 89af0...847
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #34 Skrevet 28. oktober 2018 På 26.10.2018 den 8.18, Anonym bruker skrev: Til 20 åringen kan du jo kjøpe slike ting som er kjedelig å kjøpe selv, tamponger, truseinnlegg, sokker, og ting du likevel ville sponset henne med, undertøy? tørrvarer som supper, sauser, gjær, gele, sjokoladepudding. Ting til bilen, isskrape, wonderbaum, adventsstake til bil. Minnepenn, neggelklipper, neggelfil. Jeg fyller i ting de har bruk for til mine barn på 13 og 18. De får minst mulig av ting de ikke har behov for, og bare slenger rundt. Anonymkode: d82f1...0ea Hvem faen ønsker seg tamponger i pakkekalender?! 🤣 Anonymkode: 12bee...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå