Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Han blir 6. kjøpte puzzlespill på 100 brikker, deler opp så har han det i 20 dager ,så får han 2 aktivitetsbøker, svarte per og et spill til. 510 kr, ikke dyrt.. Han er ikke en som leker så mye, så dette er midt i blikken for han Anonymkode: 3697e...461
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Ok... takk for informasjonen. Anonymkode: 449a2...a52
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er også nesten ferdig med 2 pakkekalendere. Mine barn er ikke like enkle å lage til som din gutt da, men har vel bare ca 4 pakker til jentungens og omtrent halvparten til guttungens. Gleder meg til å begynne med innpakningen, i dag kjøpte jeg innpakningspapir. Anonymkode: d82f1...0ea
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han blir 6. kjøpte puzzlespill på 100 brikker, deler opp så har han det i 20 dager ,så får han 2 aktivitetsbøker, svarte per og et spill til. 510 kr, ikke dyrt.. Han er ikke en som leker så mye, så dette er midt i blikken for han Anonymkode: 3697e...461 Så lurt!! Er ikke fan av pakkekalendere, er så mye billig ræl som blir kjøpt, ødelagt og kastet. Men dette var en god ide 🙂 Jeg har kjøpt little people, lego og duplo-sett til mine. Delt det opp så de får litt om gangen. Det har vært populært her, og lekene varer i årevis! De leker fortsatt med legoen de fikk i kalender for 10 år siden😅 (nei, vi blir aldri for gamle til å leke med lego!!😜) Anonymkode: cdc0d...580
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 21 minutes ago, Anonym bruker said: Så lurt!! Er ikke fan av pakkekalendere, er så mye billig ræl som blir kjøpt, ødelagt og kastet. Men dette var en god ide 🙂 Jeg har kjøpt little people, lego og duplo-sett til mine. Delt det opp så de får litt om gangen. Det har vært populært her, og lekene varer i årevis! De leker fortsatt med legoen de fikk i kalender for 10 år siden😅 (nei, vi blir aldri for gamle til å leke med lego!!😜) Anonymkode: cdc0d...580 Ja synes det ikke vits og kjøpe masse ting han ikke bryr seg om likevel Anonymkode: 3697e...461
sug lut Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Pakkekalender er så morsomt! Vært klar i noen uker alt. Til og med pakket inn pent. Ny rekord.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg ble ferdig i dag 🙂 her får 2 åringen Duplo som jeg deler ut over mange dager, nissekostyme til barnehagen, 2 Ullsett, 2 Bamser, Pepperkakeformer, og 5 små lekebiler. Tror han blir veldig fornøyd 😊 Anonymkode: 80bd2...7d5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Trenger litt tips i år. Ideer til 15-åring og utflyttet student på 20 mottas med takk (begge jenter) Har kjøpt inn litt godteri og hudpleieartikler til hun på 15. Tenkte også å gi litt kjøkkenting til studenten. Må tenke budsjett også... Anonymkode: be05b...f54
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 så mye fint dere gir Anonymkode: 3697e...461
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Mange gode ideer her. Til deg med 15 og 20 åring. Jeg har pleier å gi min jente på nå 20 litt tørrvarer, noe godt og enkelt hun kan lage å spise. Lagde pepperkakedeig et år, og da fikk hun former og kjevle og pynt i kalenderen. Har også pleid å gi en liten juleting, pynt eller krus, kjøkkenting. Har alltid begynt tidlig, så har kjøpt en del på salg, eks skjerf, dusjsåpe, sjampo osv. Har også handlet litt på ebay, som sminkekoster, toalettmappe osv. Mye morro på ebay til begge jentene. Anonymkode: f7a08...0ae
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #11 Skrevet 26. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Trenger litt tips i år. Ideer til 15-åring og utflyttet student på 20 mottas med takk (begge jenter) Har kjøpt inn litt godteri og hudpleieartikler til hun på 15. Tenkte også å gi litt kjøkkenting til studenten. Må tenke budsjett også... Anonymkode: be05b...f54 Til 20 åringen kan du jo kjøpe slike ting som er kjedelig å kjøpe selv, tamponger, truseinnlegg, sokker, og ting du likevel ville sponset henne med, undertøy? tørrvarer som supper, sauser, gjær, gele, sjokoladepudding. Ting til bilen, isskrape, wonderbaum, adventsstake til bil. Minnepenn, neggelklipper, neggelfil. Jeg fyller i ting de har bruk for til mine barn på 13 og 18. De får minst mulig av ting de ikke har behov for, og bare slenger rundt. Anonymkode: d82f1...0ea
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #12 Skrevet 26. oktober 2018 Nå ble jeg inspirert til å gjøre meg ferdig med pakkekalenderen tidligere enn vanlig Pleier alltid å sitte på kvelden 30/11 og gjøre ferdig innpakkingen. Jeg synes det er koselig å pakke inn til kalender, men ikke når det blir stress. Kanskje bruke helgen til å ordne noen pakker I år har jeg kjøpt en pakke med modelleire og utstyr som jeg skal dele opp i flere småpakker, tror det blir omtrent 15kalendergaver på en slik pakke. Så skal jeg supplere med noen småting som for eksempel pixi-bøker, enkelte lego-figurer, klistremerker og sjokolader. Anonymkode: fadf3...db2
sug lut Skrevet 26. oktober 2018 #13 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg inspirert til å gjøre meg ferdig med pakkekalenderen tidligere enn vanlig Pleier alltid å sitte på kvelden 30/11 og gjøre ferdig innpakkingen. Jeg synes det er koselig å pakke inn til kalender, men ikke når det blir stress. Kanskje bruke helgen til å ordne noen pakker I år har jeg kjøpt en pakke med modelleire og utstyr som jeg skal dele opp i flere småpakker, tror det blir omtrent 15kalendergaver på en slik pakke. Så skal jeg supplere med noen småting som for eksempel pixi-bøker, enkelte lego-figurer, klistremerker og sjokolader. Anonymkode: fadf3...db2 Nille har et sett med seks pepperkakeformer som du garantert ikke har (jeg har femti-seksti forskjellige former og selv da var fire av dem nye for meg), veldig fine å putte i kalender på hver sin dag, kosta vel rundt seksti kroner.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 41 minutter siden, sug lut skrev: Nille har et sett med seks pepperkakeformer som du garantert ikke har (jeg har femti-seksti forskjellige former og selv da var fire av dem nye for meg), veldig fine å putte i kalender på hver sin dag, kosta vel rundt seksti kroner. Takk for forslaget! 😃 Anonymkode: fadf3...db2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #15 Skrevet 26. oktober 2018 58 minutter siden, sug lut skrev: Nille har et sett med seks pepperkakeformer som du garantert ikke har (jeg har femti-seksti forskjellige former og selv da var fire av dem nye for meg), veldig fine å putte i kalender på hver sin dag, kosta vel rundt seksti kroner. Hvilke former var dette? Anonymkode: c1a5b...b42
sug lut Skrevet 26. oktober 2018 #16 Skrevet 26. oktober 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke former var dette? Anonymkode: c1a5b...b42 En nisse med sekk, en vott, en engel, et dobbelt hjerte, en snøstjerne som var annerledes enn de jeg har fra før, og en hjort, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #17 Skrevet 26. oktober 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for forslaget! 😃 Anonymkode: fadf3...db2 Vi bor rett ved en Ikea-butikk, så her har veldig mange formene derfra. Men jeg har kjøpt med til søsteren min som bor et helt annet sted og det er et godt tips til andre som bor litt unna, for Ikea har former som skiller seg ut litt. F.eks elg, ekorn osv Vennene til søsteren min synes formene hennes fra Ikea er "sååååå kule". Anonymkode: a511e...92b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #18 Skrevet 26. oktober 2018 Tgr hadde 15 kr for alt i butikken her om dagen, ble da ferdig med 17x3. Resten blir aktiviteter og godteri. Pysj på julaften😊Så anser meg som ferdig ja👍 Anonymkode: ff1c8...3b1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 På 25.10.2018 den 17.33, Anonym bruker skrev: Han blir 6. kjøpte puzzlespill på 100 brikker, deler opp så har han det i 20 dager ,så får han 2 aktivitetsbøker, svarte per og et spill til. 510 kr, ikke dyrt.. Han er ikke en som leker så mye, så dette er midt i blikken for han Anonymkode: 3697e...461 100 brikker? Den kunne du jo fint ha tyna til kalender i 4 år? Anonymkode: 3232e...3b3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 Refleks Tyggis Hårstrikk Godteri/noe spiselig alle lørdagene i desember Julepynt Krydder Te Anonymkode: e9603...efc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #21 Skrevet 27. oktober 2018 På 25. oktober 2018 den 17.33, Anonym bruker skrev: Han blir 6. kjøpte puzzlespill på 100 brikker, deler opp så har han det i 20 dager ,så får han 2 aktivitetsbøker, svarte per og et spill til. 510 kr, ikke dyrt.. Han er ikke en som leker så mye, så dette er midt i blikken for han Anonymkode: 3697e...461 Fem brikker hver dag i 20 dager? Blir det virkelig spennende? Jeg er veldig for å legge lista lavt, men dette var stusselige greier. Anonymkode: 6f2a8...ca1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #22 Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fem brikker hver dag i 20 dager? Blir det virkelig spennende? Jeg er veldig for å legge lista lavt, men dette var stusselige greier. Anonymkode: 6f2a8...ca1 Jeg tenkte det samme Anonymkode: 83dad...a42
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #23 Skrevet 27. oktober 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte det samme Anonymkode: 83dad...a42 Jeg skjønner ikke greia med at det MÅ være pakker hver dag i 24 dager, for å telle ned til jul. Puslespill høres kjedelig ut, samtidig som jeg synes det er rart å gi ting man heller burde gi til julegave. Har man fått Kari traa ull i kalenderen forventer man vel mer av julegavene? Hvorfor er kalender en slik mødreting? Svært få fedre bryr seg om pakkekalenderen til barna. Anonymkode: c1a5b...b42
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #24 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har et nydelig lite skrinn i tre med 24 bittesmå skuffer. Det passer en bit fra en Twist-pose eller tilsvarende. Barnet mitt er så glad i kalenderen sin. Pakkekalender har jeg gjort en gang og aldri mer. Advent er da ventetid til jul og ikke oppvarming til pakkeåpning? Anonymkode: ec479...d97
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #25 Skrevet 27. oktober 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå ble jeg inspirert til å gjøre meg ferdig med pakkekalenderen tidligere enn vanlig Pleier alltid å sitte på kvelden 30/11 og gjøre ferdig innpakkingen. Jeg synes det er koselig å pakke inn til kalender, men ikke når det blir stress. Kanskje bruke helgen til å ordne noen pakker I år har jeg kjøpt en pakke med modelleire og utstyr som jeg skal dele opp i flere småpakker, tror det blir omtrent 15kalendergaver på en slik pakke. Så skal jeg supplere med noen småting som for eksempel pixi-bøker, enkelte lego-figurer, klistremerker og sjokolader. Anonymkode: fadf3...db2 Får man købt pixibøger i Norge? Anonymkode: b4d34...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå