Gå til innhold

Har dere vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nå. Smertene forsvant når jeg fant rette behandlingen. Tradisjonell fysioterapi hjalp ikke meg. Når jeg begynte hos kiropraktor og akupunktør forsvant smertene. 

Anonymkode: 5bff2...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på samme alder som deg, og er psykisk syk. Jeg er nå på aap og skal nok snart søke om ufør. Jeg har mange kognitive symptomer (dårlig hukommelse, lav konsentrasjonsevne, sosial angst, vansker med å tenke ut svar i en samtale, dissosiasjon etc). Tidvis opplevd mye stress de siste årene med et handikappet barn i tillegg til egne plager. Derimot har jeg aldri, virkelig aldri smerter noe sted. Selvsagt kan dine smerter være stressrelatert, men det er altså like mulig å stå i mye stress uten et eneste fysisk symptom. Men jeg tror det er veldig "lett" for legene å si at det er psykosomatisk. 

Anonymkode: 247b6...27c

Ja, tenker den tanken jeg òg. Om at legen lander på psykosomatisk. Samtidig når jeg ser på min egen situasjon, og alt jeg har drevet med de siste ti årene, så forstår jeg også at det godt kan vere tilfelle, selv om det aller aller meste har verdt det jeg kaller positivt stress, altså positive ting, pusse opp få barn ha jobb, ha familie, ta utdanning og alt på samme tid, så er det jo en belastning. Og gjerne en belastning man ikke prøver å komme seg ut av, men heller kjører på, for det skal jo kinne noe godt ut av det.

Og så vil jeg si at du er sterk, jeg erfarer nå hvordan det er å leve med dårlig hukommelse, lav konsentrasjonsevne, i det hele tatt et lavere kognitiv nivå enn det jeg er vant til. Og jeg velger smerter i kroppen foran det om det hadde gått an... 

Anonymkode: c8a02...70f

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nå. Smertene forsvant når jeg fant rette behandlingen. Tradisjonell fysioterapi hjalp ikke meg. Når jeg begynte hos kiropraktor og akupunktør forsvant smertene. 

Anonymkode: 5bff2...783

Har gått til kiropraktor i mange år... Det hjelper altså, men han mener også at det må vere noe mer, noe han ikke kan fikse, i tillegg. 

Anonymkode: c8a02...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...