Gå til innhold

Privat leksehjelp


Trine Frydenlund

Anbefalte innlegg

Har to sønner, en på 10 og en på 15, som har begynt å ligge litt etter i matte og naturfag. Har noen tips til hva man kan gjøre?

Jeg skulle gjerne hjulpet bedre til, men spesielt i matematikken kommer jeg til kort.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trine, vi hadde samme problem med sønn Jesper. Blir rett og slett litt for mye å sette seg inn i etter jobb,

Selv har vi veldig god erfaring med noen som heter Learninglink: Leksehjelp i matte - Learnlink 

De er profesjonelle og flinke, og lærer Christoffer har vært utrolig god match for Jesper. 

 

Endret av Kristoffer76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kristoffer76 skrev:

Hei Trine, vi hadde samme problem med sønn Jesper. Blir rett og slett litt for mye å sette seg inn i etter jobb,

Selv har vi veldig god erfaring med noen som heter Learninglink: Leksehjelp i matte - Learnlink 

De er profesjonelle og flinke, og lærer Christoffer har vært utrolig god match for Jesper. 

 

Takk for svar! Ser man kan få på nett og hjemme.. Noen erfaring med hva som er lurt? Vi bor sentralt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine Frydenlund skrev:

Takk for svar! Ser man kan få på nett og hjemme.. Noen erfaring med hva som er lurt? Vi bor sentralt i Oslo.

Begge er bra men jeg valgte nett til slutt. Jesper syntes det var mer komfortabelt, og da var det litt mer fleks på tiden. Og så slipper man å betale noe for reise da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...