Blondzilla Skrevet 21. oktober 2018 #26 Skrevet 21. oktober 2018 Burde absolutt servert mat først. Pølser eller pizza hadde holdt i massevis
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #27 Skrevet 21. oktober 2018 Syntes det hørtes greit ut jeg, men hadde vært greit med glasur på kaken. Er ikke denne toro kaka, langpannekake, for da er det jo nok til 20 pers. Tror det verste jeg har vært med på, var dåp, hvor halvparten av gjestene hadde 2 timers reisevei, en vei. Det ble ikke servert noe mat, det var en bløtkake der, ferdig kjeks, brus og kaffe, så alle gjestene dro tidlig, og de som hadde reist langt, dro på første bensinstasjon for å få i seg mat. I alle familie bursdagsselskap i vår familie, så serverer vi bare kaker, men her bor vi maks 10 min unna hverandre og. Pleier å være godt utvalg i kaker, men vi er å flinke til å ta med kaker i bursdager og. For i vår familie, så er vi alle eksperter på forskjellige kaker, så da tar man ofte med seg sin spesialitet. Anonymkode: 5f0b4...79a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #28 Skrevet 21. oktober 2018 Hadde vært perfekt for meg siden jeg er på slanker’n! 👍🏻 (For det der hadde jeg ikke giddet å spise. Jeg hadde ikke giddet å sutre heller forresten...) Anonymkode: 0cc56...6e0
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #29 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg synes det høres veldig stusselig ut! Dersom det ikke skal serveres mat, må man gi beskjed om at folk inviteres til kaffe og kake. Toro er greit nok, men glasur/krem er et must. Hadde nok bakt boller i tillegg og hatt mer is. Anonymkode: 4f049...e8d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #30 Skrevet 21. oktober 2018 Minner meg litt om når svogerfamilien inviterer til familiebursdag. Litt ordentlig mat først men alt for lite til å mette 15 stk, samt en bitteliten kake. Vi har lært oss å spise før vi drar dit. Gir barnet fin gave og koser oss før vi drar hjem og spiser middag. Toro har jeg generelt ikke sansen for å servere selv-jeg kan bake, men hva andre serverer av kake legger jeg meg ikke i men det bør være nok til alle. Anonymkode: 363f1...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå