Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #26 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har full forståelse for hva du føler, og de følelsene har du rett til å kjenne på, selv om det ikke burde bli for lenge du har dem. Som andre nevner her, hverdagen kommer til dem også. Bare vent til babyen er ute, mangel på søvn og intimitet gjør seg gjeldene. Da er det ikke fullt så stas å leke familie. Karma har en utrolig tendens til å bite folk bak, kanskje ikke i dag eller i morgen, men en dag gjør den det. Hold tanken på det, og så holder du deg for god til å åpenlyst hate henne. Som andre har nevnt her, gjør de forandringene i ditt liv som du nå har mulighet til. Utdann deg, skift jobb osv om du ønsker det. Ikke vis motparten at du føler deg som en taper, for det er du ikke. Anonymkode: fb55f...9d6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #27 Skrevet 19. oktober 2018 Et spørsmål fra meg i samme situasjon: tror dere barna tenker sitt når de blir voksne og tar litt avstand fra sin far? Eller er livet sånn at de vil elske sin far og automatisk tilgi at han sviktet mor og brøt med familien for en annen dame? Anonymkode: b5465...a8c
Nyttårs barn Skrevet 19. oktober 2018 #28 Skrevet 19. oktober 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et spørsmål fra meg i samme situasjon: tror dere barna tenker sitt når de blir voksne og tar litt avstand fra sin far? Eller er livet sånn at de vil elske sin far og automatisk tilgi at han sviktet mor og brøt med familien for en annen dame? Anonymkode: b5465...a8c Jeg tror dette blir et åpent sår i familien for all fremtid. Det er dessverre sånn at samlivsbrudd er vanlig men det er gjerne en part som sitter igjen uten å ha tatt initiativ og som sørger. Og dette merker barna. På den andre siden er jo dette den familien de har, og det er den pappaen de har, så de må jo bare lære seg å leve med dette- akkurat som HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå