Gå til innhold

Får ikke orgasme med samleie ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg klarer ikke å få orgasme under samleie med samboer. Synes det er grådig digg uansett! Men jeg må alltid ha en vibrator for å få til en orgasme. Og har ikke brukt en vibrator under samleie. 

Har hatt dette problemet i alle år og er nå 24 år og litt irritert over at det ikke går for meg under samleie. Mannen sin penis er stor nok. 

Prøver også å bli gravid og har hørt sjangsene er større hvis man får orgasme under samleie i perioden under eggløsning

Noen som har tips eller vil dele erfaringer ?

Anonymkode: a86f7...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 25% av kvinner får orgasme ved penetrering. Det er mer vanlig å ikke få det enn å få det. Om du klarer å få orgasme ved hjelp av klitorisstimulering bør du heller forsøke å få max utbytte av det, kanskje en butterfly er noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, den perfekte mor skrev:

Ca 25% av kvinner får orgasme ved penetrering. Det er mer vanlig å ikke få det enn å få det. Om du klarer å få orgasme ved hjelp av klitorisstimulering bør du heller forsøke å få max utbytte av det, kanskje en butterfly er noe for deg?

Hva er en butterfly ?🤔

Anonymkode: a86f7...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel få kvinner så får orgasme kun ved samleie. Det spiller vel ingen rolle? Skjønner ikke problemet.. er du så lat at det er et problem at du må stimulere andre deler av kroppen enn innsiden av vagina? 

Vanligvis er det en gode å ha flere triggerpunkter og sensitive områder enn ett. Pupper, rumpe, klit, korsrygg, nakke, osv osv. Tenk hele kroppen fremfor skjede 😁

Anonymkode: 0ac41...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste når man skal bli gravid er å ha orgasme etter mannen, altså når sædcellene allerede ligger i vagina får du en orgasme som hjelper de frem til egget....

Men ellers er det vel ikke så vanlig å få orgasme av samleie alene? Jeg pleier å ha min orgasme først, også ha samleie etterpå, det er veldig digg med samleie etter orgasme ;)

 

Anonymkode: 8f4b7...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kun orgasme ved å massere klitoris,men den blir forsterket ved at kjæresten fingrer meg eller knuller meg samtidig....😊 aldri orgasme kun ved penetrering 

Anonymkode: bba65...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bruk vibrator samtidig da? For de aller fleste er det stimulering av klitoris som gjelder. Ikke se på det som et problem :) jeg kommer kun når kjæresten min går ned på meg, under vorspillet. Koser meg massse med det og har aldri savnet å komme av penetrering.

Anonymkode: ebceb...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå orgasme uten stimuli av klitoris er nesten like vanskelig som at en mann skal få orgasme uten å stimulere penishodet. Hvor mange menn synes det er «et problem» å ikke få orgasme uten at penishodet blir stimulert?

Hvem er det som har innbildt så mange kvinner at de «bør» få orgasme av å bli penetrert? Hvis man ser en illustrasjon av hvor nervetett det er rundt en kvinnes klitoris, og tilsvarende hvor lite nervetett det er inni kjeden, så er det jo helt innlysende at klitoris er helt sentral når det gjelder orgasme?

Anonymkode: 3c305...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke unormal. Jeg hadde ikke min første orgasme før jeg var rundt 30. Jeg synes det er godt med penetrering, men får ikke orgasme av det.

Hva med å først ha sex med mannen, så å stimulere deg selv/evt han gjør det til du får orgasme.

Anonymkode: 23dbb...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok helt vanlig, kommer sjelden selv, men massere han klitten og koser med puppene mine samtidlig så kommer jeg, og at han er stor er et pluss, da kommer jeg hver gang

Anonymkode: f6603...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...