Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #26 Skrevet 10. oktober 2018 Nydelig! Men 23 mill var hinsides. Hva forsvarer prisen? Anonymkode: 5181a...652
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #27 Skrevet 10. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: I sånne minimalistiske hus er det vel ikke vanlig med gardiner, det er sånne motordrevne plissegardiner som er gjemt inni karmen o.l. som blir brukt? Anonymkode: 0ac1f...4d7 Har de? Jeg er på leilighetsjakt, og har vært å kikket på endel nybyggede i det siste, men har aldri sett noe sånt Anonymkode: 95f7c...7b0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #28 Skrevet 10. oktober 2018 Hvorfor i alle dager er det trapp opp til naboen sin innkjørsel? Anonymkode: 95f7c...7b0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #29 Skrevet 10. oktober 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de? Jeg er på leilighetsjakt, og har vært å kikket på endel nybyggede i det siste, men har aldri sett noe sånt Anonymkode: 95f7c...7b0 Nei, de koster jo endel så jeg tviler på at utbygger setter de inn, det må du nok gjøre selv... Men morsomt leketøy for mannfolka da, de er gjerne fjernstyrt så du kan ligge i senga og senke, heve osv Anonymkode: 0ac1f...4d7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #30 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, sug lut skrev: Ville aldri bodd med så få og små vinduer, for meg er naturlig lys kanskje det viktigste med bolig. Synes jeg ser en bolig med store vinduer på en sånn tomt, snakk om å være på utstilling uansett hva du driver med Anonymkode: 0ac1f...4d7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #31 Skrevet 10. oktober 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de? Jeg er på leilighetsjakt, og har vært å kikket på endel nybyggede i det siste, men har aldri sett noe sånt Anonymkode: 95f7c...7b0 Sånne som dette på utsiden hadde de der jeg så, men var nok ikke utbygger som hadde satt de opp.... Anonymkode: 0ac1f...4d7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #32 Skrevet 10. oktober 2018 For mørkt og innelukket for min smak. I tillegg forventer jeg å ha skikkelig hage og litt mer privatliv til den pris. Ikke nødvendig å flytte til landsbygda for å få mer/eldre hage og mer avskjerming mot naboene. Anonymkode: e4e6f...e06
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #33 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg skjønner at beliggenhet teller mye, men 23 mill for dette var...ikke noe jeg ville betalt. Til den prisen skulle jeg i det minste hatt en spiseplass utenom spisestuen. Anonymkode: 319b3...f92
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #34 Skrevet 10. oktober 2018 Uansett hvor i verden dette huset skulle være plassert, forsvarer det ikke den sinnssyke prisen! Jeg liker godt et moderne og minimalistisk hus, men dette var rett og slett litt for depressivt for min smak, og med naboene så tett innpå hadde jeg fått helt fnatt. Anonymkode: c936e...12c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #35 Skrevet 10. oktober 2018 Blir nesten litt flau på alle oss menneskers vegne jeg. En bolig til 23 mill- hvorfor vurderer vi å kjøpe det? Hva skal vi med det? Hva slags verdier overfører vi til neste generasjon? Før meg er det helt hinsides all fornuft at noen nesten kan spørre om "Er denne bra nok?" Anonymkode: 53bcd...e49
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #36 Skrevet 10. oktober 2018 Herregud for noen priser. Bor i drømmehuset, 20 min til jobb, stor usjenert hage, til rett over 4 mill. Anonymkode: 52e68...895
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #37 Skrevet 10. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Da tror jeg at jeg ville kjøpt et (omtrent) identisk hus en liten halvtime utenfor Oslo til 5 mill, satt resten av pengene i fond, jobbet 50% resten av livet, reist jorda rundt, og levd livet istedet. Anonymkode: 0b4a4...d10 Nøyaktig hvor en liten halvtime utenfor Oslo tror du at du får et (nesten) identisk hus? Anonymkode: 3919e...e35
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #38 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Er litt lei av dere som dømmer Oslo etter å ha gått en tur på Karl Johans gate og lest VG. Jeg har bodd i Oslo hele livet og har aldri vært utsatt for noe kriminelt, forurensning er på vei med da flere sykler og kjører el-bil, stille og rolig er det der vi bor også. Jeg kan gå til Bygdøy på 15 minutter hvor det er skog og strand, vandre gjennom Frognerparken og ned vakre Frognerdalen eller gjennom den engelske park, ta banen en kort tur til Nordmarka hvor jeg kan gå time etter time i stille natur. I tillegg kan jeg velge og vrake i kinoer, teater, opera, restauranter, utesteder, konserter osv. Og alt kun en rusletur eller trikketur unna. Anonymkode: 89b34...a4a Jeg er litt lei av dere som tror at alle som ikke ønsker å bo i Oslo kun har gått på Karl Johan. Faktisk trenger du ikke engang å ha vært i Oslo for å ikke ønske å bo der. Like lite som du kanskje trenger å ha vært i Finnmark eller Vennesla for å vite at du ikke vil bo der? Man kjenner ofte seg selv godt nok til å forestille seg hvor man kan trives, og som med det meste annet har man et inntrykk av hvordan steder er og hvordan et sted harmonerer med egne preferanser. Kanskje tar man feil, men hva gjør det? Kanskje hadde du fått time of your life hvis du flytta til Hokksund eller Otta, men er du villig til å flytte til et sted som i utgangspunktet ikke frister å flytte til sånn I TILFELLE du hadde elsket å bo der? Jeg kjenner Oslo som min egen bukselomme. Jeg synes byen er fantastisk på mange områder. Men jeg ønsker IKKE å bo der. Jeg er mye i Oslo og trives med det, men jeg synes alltid det er en lettelse å reise derfra igjen. Det har jo ikke noe med Oslo å gjøre, men mine preferanser. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor så mange blir nærmest personlig fornærma når andre sier de ikke vil bo i Oslo. Det er sikkert mange steder de ikke vil bo i også, og Oslo blir verken bedre eller dårligere av at jeg vil bosette meg et annet sted. Anonymkode: 3919e...e35
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #39 Skrevet 10. oktober 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nøyaktig hvor en liten halvtime utenfor Oslo tror du at du får et (nesten) identisk hus? Anonymkode: 3919e...e35 Her f.eks https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=130768245&area_from=130&no_of_bedrooms_from=4&price_from=5200000&price_to=9100000&location=1.20007.20126&location=0.20007 Anonymkode: 0b4a4...d10
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #40 Skrevet 10. oktober 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her f.eks https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=130768245&area_from=130&no_of_bedrooms_from=4&price_from=5200000&price_to=9100000&location=1.20007.20126&location=0.20007 Anonymkode: 0b4a4...d10 Ikke heeeelt sammenlignbart. Den billigste av de boligene koster 6 mill og har halvparten av boarealet som His hus. Skal du ha noe i Røyken med tilsvarende areal som den i His annonse på du opp i nesten 9 mill, som er noe ganske annet enn 5. Men jeg skjønner poenget ditt. Er mann stinn av gryn så skjønner jeg at man kan betale de summene, men jeg forstår meg ikke på folk med vanlige inntekter som er villige til å betale så mye for å bo. Anonymkode: 3919e...e35
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2018 #41 Skrevet 10. oktober 2018 Utrolig flott hus!!! Skulle ønske jeg hadde hatt økonomi til et slikt hus! Anonymkode: 139c4...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå