Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #26 Skrevet 9. oktober 2018 Du får mye godteri for150 kr på Europris. Jeg synes 2 ting i en godtepose er litt stusselig. Unger elsker saft! Du kan helt sikkert droppe juice. Anonymkode: 30f3d...392
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #27 Skrevet 9. oktober 2018 Saft er topp. Mye bedre enn billig juice som er full av tilsetningsstoffer og like usunn som brus. Og om småen ikke kan gå med på å kutte disse svært unødvendige godteposene, er det billig godis på Europris, Rusta og Nille. Kjærlighet tar lang tid å spise, med noe seigt i tillegg har de noe å gnafse på helt til tannbørsten må overta.... Eller gi dem en ballong hver. Anonymkode: db928...d4a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #28 Skrevet 9. oktober 2018 Her har vi ikke dårlig råd men velger allikevel å fylle godteposene med popkorn og skruer/baconcrisp i tillegg får de kjærlighet på pinne(kjøpte pakke med 20 stk), haribo poser sånn små (hadde 10 for 29 kr på europris) de får to av dem i posen sin. Tenkte i tillegg å kjøpe en pose med skumbilereller et eller annen billig halloween greie og fordele. Synes det blir nok snop uansett og er egentlig ikke noe fan av godteriposer som skal deles ut i bursdager. Vi skal feire på fredag og har i tillegg bakt kake og kjøpt noen flasker billig rus. Siden jenta vår ikke drikker brus har vi også litt juice. Kan jo også tipse om at i fjor lagde jeg gele som jeg fylte i plastikkopper og delte ut i tillegg. De som ville fikk vaniljesaus på. Ordnet slik at det ble to farger hele i hver kopp. Det var veldig populært. Anonymkode: 0a94b...d63
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #29 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Her har vi ikke dårlig råd men velger allikevel å fylle godteposene med popkorn og skruer/baconcrisp i tillegg får de kjærlighet på pinne(kjøpte pakke med 20 stk), haribo poser sånn små (hadde 10 for 29 kr på europris) de får to av dem i posen sin. Tenkte i tillegg å kjøpe en pose med skumbilereller et eller annen billig halloween greie og fordele. Synes det blir nok snop uansett og er egentlig ikke noe fan av godteriposer som skal deles ut i bursdager. Vi skal feire på fredag og har i tillegg bakt kake og kjøpt noen flasker billig rus. Siden jenta vår ikke drikker brus har vi også litt juice. Kan jo også tipse om at i fjor lagde jeg gele som jeg fylte i plastikkopper og delte ut i tillegg. De som ville fikk vaniljesaus på. Ordnet slik at det ble to farger hele i hver kopp. Det var veldig populært. Anonymkode: 0a94b...d63 Billig brus😂 Anonymkode: 0a94b...d63
Admin Skrevet 10. oktober 2018 #30 Skrevet 10. oktober 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå