Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Til helgen blir det barnebursdag på budsjett Jeg har vært så heldig å få jobb som jeg begynte i 4 september men sidem de har lønn etterskuddsvis så får jeg ikke lønn før 20.oktober. småen har stort ønske om at vi skal ha godteposer i bursdagen så det ønsker jeg at han få,men vi må prøve å ikke gjøre det så dyrt. Blir det stusselig om alle bare får ett kinderegg og en kjærlighet på pinne? De blir 12 barn. Da ender vi på ca 150 kr. Å er det greit å droppe brus å heller bare ha juice og saft? Brus er blitt så dyrt nå 😮 Anonymkode: 72524...c17
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Ville kanskje suplert godteposen med malobo eller hva de heter... de som blir solgt i pakker med flere fruktsmaker+cola. Heller det enn kjærlighet også, for de fyller opp litt mer. Tror det koster 15 kr for ei pakke, å den monner veldig bra. Ville nok kjøpt inn saft uansett, pga mange barn liker jo ikke brus, men kanskje et par billigbrus fra rema eller noe, barn er ikke så nøye på merke Anonymkode: f4a54...f89
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ville kanskje suplert godteposen med malobo eller hva de heter... de som blir solgt i pakker med flere fruktsmaker+cola. Heller det enn kjærlighet også, for de fyller opp litt mer. Tror det koster 15 kr for ei pakke, å den monner veldig bra. Ville nok kjøpt inn saft uansett, pga mange barn liker jo ikke brus, men kanskje et par billigbrus fra rema eller noe, barn er ikke så nøye på merke Anonymkode: f4a54...f89 Takk for forslag;da kutter jeg ut kjærlighet å kjøper en sånne pakke som du snakker om istedet,de er jo faktisk ganske gode Anonymkode: 72524...c17
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Mange barn drikker jo ikke brus, men uansett får man jo alltids kjøpt det på tilbud. 2-3 flakser er sikkert mer enn nok hvis du vil ha det også. Sjekk hvilke butikker som har tilbud. Ellers syns jeg godterposene ble ganske dyrt faktisk. Du kan jo kjøpe et par samleposer (f.eks på Europris) til 20-30 kr pr stk og dele opp i 12 forskjellige poser. Trenger ikke være så mye oppi hver pose, men kinderegg er jo sinnsykt dyrt i forhold til hva man får. Sjekk hvilke butikker som har tilbud på godis denne uken. Anonymkode: 314f9...a7e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Ikke stusselig i det hele! Men er ikke kinderegg ganske dyrt pr stk? Kanskje du kan finne noe billigere på Nille eller Europris? Men det holder i massevis, altså, kinderegg er jo alltid populært. Bursdagsfest er magisk, og ungene bryr seg katta om det er på budsjett eller ikke. Kake og godtepose, så er mye gjort. Anonymkode: 84936...46d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mange barn drikker jo ikke brus, men uansett får man jo alltids kjøpt det på tilbud. 2-3 flakser er sikkert mer enn nok hvis du vil ha det også. Sjekk hvilke butikker som har tilbud. Ellers syns jeg godterposene ble ganske dyrt faktisk. Du kan jo kjøpe et par samleposer (f.eks på Europris) til 20-30 kr pr stk og dele opp i 12 forskjellige poser. Trenger ikke være så mye oppi hver pose, men kinderegg er jo sinnsykt dyrt i forhold til hva man får. Sjekk hvilke butikker som har tilbud på godis denne uken. Anonymkode: 314f9...a7e Sønnen min liker uansett ikke brus så derfor jeg lurte på om jeg skulle droppe brus i år siden vi har litt dårlig råd i år. Ja jeg overrasket hvor dyrt totalsummen på godteposer ble så jeg måtte bare prøve å løse det på en billigere måte. Takk skal sjekke det. Anonymkode: 72524...c17
koro51 Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Har Europris fortsatt fredagstilbud mon tro? Popcorn kan du også ha i godteposene. Det monner og er godt. Lag popcorn selv, så blir det billigere! Jeg ville som de andre over her, styrt unna kinder egg! Nille har også endel tilbud nå, før Halloween. Du kan fint kjøre på saft, jeg hjalp nylig til i en bursdag hvor de hadde saft, ingen brus.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke stusselig i det hele! Men er ikke kinderegg ganske dyrt pr stk? Kanskje du kan finne noe billigere på Nille eller Europris? Men det holder i massevis, altså, kinderegg er jo alltid populært. Bursdagsfest er magisk, og ungene bryr seg katta om det er på budsjett eller ikke. Kake og godtepose, så er mye gjort. Anonymkode: 84936...46d Kinderegg koster vel ca 35 kr for 3.Det er vel ikke så veldig billig men synes det virker mer stusselig å bare ha en liten eventyrsjokolade og en kjærlighet for eksempel. Vi skal ha pølser,kake og muffins itellegg Anonymkode: 72524...c17
3 i april Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Europris har tilbud på smågodt til 9,90 kr, popkorn, da spesielt micropopkorn er kjempebillig, 12-13 kr for en 3 pakkning. Meny har tilbud på cola 8 pkn med 1,5 l til 129 kr. 4 flasker brus på rema til 60 kr
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Kinderegg er jo noe av det dyreste godteriet som finnes! Anonymkode: 38c70...ccf
sug lut Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 Sjekk om Nille har begynt med halloweengodis. Da kan du få mye for lite.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kinderegg er jo noe av det dyreste godteriet som finnes! Anonymkode: 38c70...ccf Men hadde vi kjøpt kinderegg så hadde vi kanskje bare trengt en kjærlighet itellegg å da blir totalen på ca 150 kr å det er en grei sum. Det jeg hadde tenkt å kjøpe i utgangspunktet hadde kommet på 300 kr til sammen så er jo kommet ned til halv pris nå. Kjøper gjerne noe annet enn kinderegg hvis summen havner på maks 150 kr,men godteri er dyrt dessverre, Anonymkode: 72524...c17
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #13 Skrevet 8. oktober 2018 Det brukar å vere sånne billige posar med innpakka gullmyntar ol på nille, kinderegg og kjærlighet på pinne er jo kjempedyrt! Seigmenn er òg godt. Og ein pakke billige kjeks med fyll. Anonymkode: 0bb17...813
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #14 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det brukar å vere sånne billige posar med innpakka gullmyntar ol på nille, kinderegg og kjærlighet på pinne er jo kjempedyrt! Seigmenn er òg godt. Og ein pakke billige kjeks med fyll. Anonymkode: 0bb17...813 Gullpengene er kanskje ikke så dyrt men hvis jeg må kjøpe flere andre ting itellegg til gullmyntene så blir det jo fort ganske dyrt. Anonymkode: 72524...c17
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Til helgen blir det barnebursdag på budsjett Jeg har vært så heldig å få jobb som jeg begynte i 4 september men sidem de har lønn etterskuddsvis så får jeg ikke lønn før 20.oktober. småen har stort ønske om at vi skal ha godteposer i bursdagen så det ønsker jeg at han få,men vi må prøve å ikke gjøre det så dyrt. Blir det stusselig om alle bare får ett kinderegg og en kjærlighet på pinne? De blir 12 barn. Da ender vi på ca 150 kr. Å er det greit å droppe brus å heller bare ha juice og saft? Brus er blitt så dyrt nå 😮 Anonymkode: 72524...c17 Selvfølgelig kan du droppe brus og servere saft! Jeg har aldri hatt brus i barnebursdag og aldri hørt en lyd om det, langt mindre tenkt at det var noe som manglet. Anonymkode: 0049b...d1f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Til helgen blir det barnebursdag på budsjett Jeg har vært så heldig å få jobb som jeg begynte i 4 september men sidem de har lønn etterskuddsvis så får jeg ikke lønn før 20.oktober. småen har stort ønske om at vi skal ha godteposer i bursdagen så det ønsker jeg at han få,men vi må prøve å ikke gjøre det så dyrt. Blir det stusselig om alle bare får ett kinderegg og en kjærlighet på pinne? De blir 12 barn. Da ender vi på ca 150 kr. Å er det greit å droppe brus å heller bare ha juice og saft? Brus er blitt så dyrt nå 😮 Anonymkode: 72524...c17 Sleng med 2 ballonger oppi , så blir det bra 😊juice og saft/vann er bra. Ingen av mine drikker brus. Anonymkode: 7313b...c00
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med sånne kindersjokolade i små lange pakker? Der får du vel ca 8 stk til samme pris som for 3 kinderegg Anonymkode: 7313b...c00
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Til helgen blir det barnebursdag på budsjett Jeg har vært så heldig å få jobb som jeg begynte i 4 september men sidem de har lønn etterskuddsvis så får jeg ikke lønn før 20.oktober. småen har stort ønske om at vi skal ha godteposer i bursdagen så det ønsker jeg at han få,men vi må prøve å ikke gjøre det så dyrt. Blir det stusselig om alle bare får ett kinderegg og en kjærlighet på pinne? De blir 12 barn. Da ender vi på ca 150 kr. Å er det greit å droppe brus å heller bare ha juice og saft? Brus er blitt så dyrt nå 😮 Anonymkode: 72524...c17 Da kjøper du heller noe annet enn kinderegg, for de er jo ganske dyre. Og du får 1 1/2 brus til under 15 kroner. Juice er vel ikke billigere enn det? Men du trenger ikke brus eller juice uansett, saft fungerer kjempefint det Anonymkode: a939b...745
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da kjøper du heller noe annet enn kinderegg, for de er jo ganske dyre. Og du får 1 1/2 brus til under 15 kroner. Juice er vel ikke billigere enn det? Men du trenger ikke brus eller juice uansett, saft fungerer kjempefint det Anonymkode: a939b...745 Er nok lenge siden du har kjøpt brus,nå koster den mye mer enn 15 kr altså. Juice skulle vi servere uansett så det måtte vi kjøpt uansett.Spørsmålet er bare om jeg skal droppe å kjøpe brus itellegg. Anonymkode: 72524...c17
Mamma_til_2 Skrevet 9. oktober 2018 #21 Skrevet 9. oktober 2018 Det et helt ok med juice og saft, godtposer kan være mye, trenger ikke putte masse oppi dem og på nille, europris får du mye for lite pengene.
cookiesandcream Skrevet 9. oktober 2018 #22 Skrevet 9. oktober 2018 Vi har alltid saft i barnebursdag, og har aldri fått klager på det! Kjør på! Tenker barna blir kjempefornøyd med Kinderegg og kjærlighet på pinne.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #23 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er nok lenge siden du har kjøpt brus,nå koster den mye mer enn 15 kr altså. Juice skulle vi servere uansett så det måtte vi kjøpt uansett.Spørsmålet er bare om jeg skal droppe å kjøpe brus itellegg. Anonymkode: 72524...c17 Ikke de billigste merkene. Men du kan fint droppe brus Anonymkode: a939b...745
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #24 Skrevet 9. oktober 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke de billigste merkene. Men du kan fint droppe brus Anonymkode: a939b...745 Kanskje best å heller kjøpe noe annet godteri ja,får se hva de har på nille og europris Anonymkode: 72524...c17
Pappi Skrevet 9. oktober 2018 #25 Skrevet 9. oktober 2018 Se etter de små julestrømpene på Europris til 19 kr stk. De er innholdsrike så du trenger ikke kjøpe 12 stk, men klipp dem opp og fordel. Fyll opp med pop corn om du syns det blir lite i posene. Jeg bruker å handle disse til halloween og hamstrer også slik at jeg har til barnebursdager. Saft er godt nok! Og gratulerer med jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå