Gå til innhold

Gjør du noe som er veldig sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker i dødsannonser og særlig på yngre mennesker som har dødd, søker de opp på Facebook og andre sosiale medier, prøver å finne ut av livene deres, hvordan de døde og søker opp familie og venner sine profiler for å se hvordan de har reagert på dødsfallet osv. Dette kan jeg sitte med en halvtimes tid en gang eller to i uka... 

Anonymkode: f61a3...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mitt eget snørr🙈🙈

Jeg har ekstremt god stedsans og jeg scanner detaljer i gater og kan veldig lett finne tilbake. Kan gå på måfå i Paris i tre timer og gå tilbake nøyaktig samme vei. 

Anonymkode: 37037...eb0

Skrevet

Jeg har flere kjærester. Dvs jeg er gift med en og kjæreste med en og har andre elskere jeg treffer innimellom, både kvinner og menn. Det er faktisk en ganske omfattende hobby ;-D 

ja, de vet om hverandre. 

Anonymkode: 539e1...3b2

Skrevet

Jeg har maaange små sære ting jeg gjør, min mann blir sprø av meg til tider, men stort sett er han ganske tålmodig. Nå kommer jeg ikke på noe spesielt, for jeg syns det er normalt, men jeg skal spørre mannen senere, for da kommer det nok litt diverse🙈😂

Anonymkode: 1b276...9b8

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg kommer til et nytt sted skaffer jeg meg alltid oversikt over nødutganger og mulige fluktruter med en gang. Sjekker også mulige steder hvor man kan skjule seg eller barrikaderte seg inne, altså rom uten vinduer og glassvegger. Sjekker også ut om det finnes gjenstander som eventuelt kan fungere som våpen.

Stedet hvor jeg jobber nå har masse glassvegger. Det er en dødsfelle. Jeg har imidlertid lagt en plan, så jeg bør ha gode muligheter til å overleve om noe galt skulle skje.

Anonymkode: 88bc5...95b

Det der gjør jeg også. Lager meg også små historier iblant om at noen stormer inn og ser for meg hvor jeg ville gjemt meg, tenker på hvor rask jeg ville vært til skjulestedet, og ser for meg at jeg overlevde selv om gjemmestedet kan være helt elendig. 

Anonymkode: b60f6...773

Skrevet

Snakker med meg selv som om jeg er på et talk show. Synger. Ser på mennesker og lager historier om livene deres. 

Anonymkode: dc2f6...6ff

Skrevet
På 9.10.2018 den 22.26, Anonym bruker skrev:

Oi, det der er neppe bare sært. Garantert en diagnose. 

Anonymkode: 6060c...d59

Hvilken utdannelse tror du at du har for å kunne diagnostisere ut fra en enkel skissert tekst? 😂

Anonymkode: 23bfe...5b9

Skrevet
På 10.10.2018 den 9.27, Anonym bruker skrev:

Jeg spiser mitt eget snørr🙈🙈

Jeg har ekstremt god stedsans og jeg scanner detaljer i gater og kan veldig lett finne tilbake. Kan gå på måfå i Paris i tre timer og gå tilbake nøyaktig samme vei. 

Anonymkode: 37037...eb0

Æsj. Spise snørr

Skrevet
På 10.10.2018 den 9.25, Anonym bruker skrev:

Jeg søker i dødsannonser og særlig på yngre mennesker som har dødd, søker de opp på Facebook og andre sosiale medier, prøver å finne ut av livene deres, hvordan de døde og søker opp familie og venner sine profiler for å se hvordan de har reagert på dødsfallet osv. Dette kan jeg sitte med en halvtimes tid en gang eller to i uka... 

Haha, akkurat dette gjør jeg også, så da er vi i alle fall to 😅🙈

Anonymkode: 712a8...c95

Skrevet
På 8.10.2018 den 22.32, Anonym bruker skrev:

Selv regner jeg alltid ut hvor gamle folk var da de fikk sitt første barn. Folk jeg møter, foreldre i klassen og folk jeg leser om.

Ikke så sært? Vel... Jeg og samboeren strevde lenge med å få barn, og vårt første barn kom etter jeg fylte 30. Hvis de jeg regner ut alderen til var yngre enn det jeg var, altså under 30, føler jeg et snev av misunnelse. 

Vi har fire barn og yngste er 10! Jeg er på en måte glad for at jeg ikke fikk barn før, og allikevel regner jeg på alderen og føler et stikk av misunnelse. Selv med nok så store barn, og noen år siden jeg passerte 40. Fungerer helt normalt ellers, bortsett fra denne underlige greia som ingen vet om. 

Så hva gjør deg sær? 

Anonymkode: a2355...de7

Jeg gjør det samme, men jeg tenker på hvor gamle de var da de fikk barn. Hvis de var over 40, ser jeg ned på dem.

Anonymkode: 4ce0a...7bc

Skrevet
På 10.10.2018 den 9.25, Anonym bruker skrev:

Håper i grunnen du vil oppleve det samme, og at noen vil grafse i sorgen din for underholdningens skyld.

Skrevet

Om jeg treffer folk jeg er usikker på eller ikke kjenner så godt på gata og slår av en liten prat med, pleier jeg å si det jeg sa til de for meg selv når jeg har gått der i fra. Veier lissom ordene mine og toneleiet bare for å sjekke om det jeg sa hørtes ok ut. Syns jeg det ble feil, tenker jeg ut hva jeg burde ha sagt. Som oftest skjer dette inni hodet mitt, men nå i det siste har jeg tatt meg i å si ting høyt, gjerne etter jeg har satt meg i bilen alene eller lignende...

Om jeg har en fæl drøm, klarer jeg som oftest å tvinge meg selv til å avslutte drømmen og våkne. Men da blir jeg ofte liggende våken og tenke ut hva jeg burde gjort i en slik situasjon som i drømmen...

Anonymkode: 1a256...64d

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken utdannelse tror du at du har for å kunne diagnostisere ut fra en enkel skissert tekst? 😂

Det finnes i alle fall en diagnose for voksne folk som bruker den emoticonen. 

Skrevet
På 9.10.2018 den 0.46, Anonym bruker skrev:

Jeg kaller det yrkesskade andre kaller det for sært, men når jeg hilser på folk så ser "skanner" jeg alltid blodårene. Dette for å se om de er lett og stikke og evt hvor jeg kan stikke 🙈 Prøver å la vær, men det er så innarbeidet at det ikke går.. Ingen som legger merke til det heldigvis (og ja jeg har spurt om det) 😅

Anonymkode: dd0d6...498

Det gjør jeg og 🙊

Anonymkode: 2e58b...297

Skrevet

Forestiller meg at det kommer en solstorm som slår ut all elektrisitet, tlf- nett, etc og at verden blir kaos. Planlegger hva jeg burde ha lagret i huset i tilfelle det skulle skje. Har ennå ikke kjøpt inn det jeg tenker, men føler jeg burde gjøre det snart. 

Anonymkode: 17832...3b0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes i alle fall en diagnose for voksne folk som bruker den emoticonen. 

Emoticonen? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Emoticonen? 

Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...