Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Selv regner jeg alltid ut hvor gamle folk var da de fikk sitt første barn. Folk jeg møter, foreldre i klassen og folk jeg leser om. Ikke så sært? Vel... Jeg og samboeren strevde lenge med å få barn, og vårt første barn kom etter jeg fylte 30. Hvis de jeg regner ut alderen til var yngre enn det jeg var, altså under 30, føler jeg et snev av misunnelse. Vi har fire barn og yngste er 10! Jeg er på en måte glad for at jeg ikke fikk barn før, og allikevel regner jeg på alderen og føler et stikk av misunnelse. Selv med nok så store barn, og noen år siden jeg passerte 40. Fungerer helt normalt ellers, bortsett fra denne underlige greia som ingen vet om. Så hva gjør deg sær? Anonymkode: a2355...de7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Dette gjorde jeg ofte da vi prøvde på nr. 1 Følte jeg var litt sent ute, men jeg var jo egentlig ikke det. Anonymkode: ec1a8...7d6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette gjorde jeg ofte da vi prøvde på nr. 1 Følte jeg var litt sent ute, men jeg var jo egentlig ikke det. Anonymkode: ec1a8...7d6 Det er jo mer forståelig når man prøver på nummer en (om enn litt rart). Blir bare så flau av at jeg fremdeles gjør det. Jeg er over 40, har fire barn, og la ned babyproduksjonsfabrikken frivillig 😅🙈 Anonymkode: a2355...de7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Regner brøk i hodet konstant. Anonymkode: 6b3eb...034
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg var 29 når vi fikk første (godt planlagt), og var de første til å få barn blant våre venner, så tretti pluss er ikke «gammelt» i vår verden Blir ikke missunlig på de som får tidligere, for å si det sånn, glad vi fikk studert, jobbet og reist masse før vi slo oss til ro. ...men til spørsmålet, hva gjør jeg som er sært 🤔hmmm. Innimellom så ser jeg for meg hvordan folk ser ut når de får orgasme/har sex, og ler inni meg. -Det har ingenting med at jeg tenner på tanken, det er mer tanken at alle er vi like små...alle ser jo latterlige ut med orgasmefjes. ...noen ser for seg folk i salen naken før foredrag, jeg gjør dette 😅🙈 Anonymkode: 6325a...48e
Nyttårs barn Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Noen ganger sitter jeg opp sent etter at alle har lagt seg her hjemme og ser på kongelige vielser og begravelser på youtube, Diana sin begravelse, Winston Churchill sin. Han liker jeg også å høre på taler av, de er helt magiske. We shall fight on the beaches and on the hills. We shall never surrender!
Nyttårs barn Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Nyttårs barn skrev: Noen ganger sitter jeg opp sent etter at alle har lagt seg her hjemme og ser på kongelige vielser og begravelser på youtube, Diana sin begravelse, Winston Churchill sin. Han liker jeg også å høre på taler av, de er helt magiske. We shall fight on the beaches and on the hills. We shall never surrender! Og om ikke dette er sært, så vet ikke jeg😂
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg ser for meg at jeg dør i ulykke eller blir dødssyk. Forestiller meg når nyheten deles, tiden rundt og begravelsen. Varierer på historien utifra ting som har påvirket meg i det siste og dagsform. Anonymkode: dd9ae...2ac
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg snakker med meg selv.................mye Anonymkode: 47269...047
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg kaller det yrkesskade andre kaller det for sært, men når jeg hilser på folk så ser "skanner" jeg alltid blodårene. Dette for å se om de er lett og stikke og evt hvor jeg kan stikke 🙈 Prøver å la vær, men det er så innarbeidet at det ikke går.. Ingen som legger merke til det heldigvis (og ja jeg har spurt om det) 😅 Anonymkode: dd0d6...498
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 Tar ut «navlestrengen» i egget. Spiser derfor aldri egg andre plasser enn hjemme🤪. Og legger merke til hvor mye folk spiser. Om vi har 10 stk på middag, så vet jeg hvor mange kjøttkaker alle har spist🙈. Anonymkode: aa008...385
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #12 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg har helt tvangstanker på tid. Timer, minutter, sekunder. Jeg vet nøyaktig tid til diverse steder rundt her vi bor - med bil, til fots. Jeg regner ut hvor jeg kommer til å være med den og den farten på bilen. Yrkesskade fra da jeg kjørte buss. 😅 Anonymkode: f4cb0...bda
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker med meg selv.................mye Anonymkode: 47269...047 Det er da ikke sært. Det er jo normalt . Jeg snakker med meg selv hele tida, eller med potteplanter, printere (de får av en eller annen grunn ofte kjeft), gressklippere og alt mulig annet. Hvis jeg kjører bil aleine og ikke synger så det ljomer, så holder jeg "foredrag" eller snakker med en fiktiv person. Gjerne på et fremmedspråk. Noe jeg gjør, som er sært, er at om jeg leser en bok og kommer til noe som får meg til å grine, så leser jeg det om igjen flere ganger, og griner like mye. Etter tre, fire ganger er jeg "ferdig" og leser videre i boka.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 Når jeg er alene later jeg som at jeg blir intervjuet på et talkshow og prater om merkelige og fiktive ting jeg har blitt fremgangsrik i, eller skikkelige dystre ting som "preget meg og har gjort meg til den jeg er i dag" 🙈 Anonymkode: cb99b...94d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker med meg selv.................mye Anonymkode: 47269...047 Det betyr at du er smart, ikke sær 😊Google it! Anonymkode: 87cdc...a44
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg bruker stikkpiller selv om jeg fint kan ta tabletter. Anonymkode: 1c807...600
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg skrur musikken på full guffe på badet og MIMER foran speilet med hårbørsten som mikrofon. Inni hodet mitt forestiller jeg meg at jeg virkelig kan synge og at jeg har et gigantisk publikum, mens utenpå ser jeg ut som en forvokst 14 åring som fortsatt ikke har kommet over superstjerne-drømmen. Har ingen drøm om å bli kjendis altså, jeg vet ikke hvorfor jeg syns det er så gøy å late som. Anonymkode: 0ca47...306
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg har nok mange sære vaner. Jeg har i mange år skrevet almanakk daglig og da skriver jeg hva jeg har spist til alle måltider, samt hva datteren min har spist. Jeg vet også nøyaktig hvor mange ganger jeg og samboer har hatt sex. Jeg noterer det i almanakken. 😂 Jeg omtalte alderen min til barnet i måneder fram til hun var nesten 2 år. Jeg unngår plast. Har enda ikke sett noen andre enn meg som bruker glassflaske som drikkeflaske på treningssenter. Etter at jeg leste at plast inneholder kjemikalier har jeg unngått plast i det lengste Anonymkode: 23bfe...5b9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker med meg selv.................mye Anonymkode: 47269...047 Hva snakker du om😂😂😂😂😂 Anonymkode: 28e7f...d60
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kaller det yrkesskade andre kaller det for sært, men når jeg hilser på folk så ser "skanner" jeg alltid blodårene. Dette for å se om de er lett og stikke og evt hvor jeg kan stikke 🙈 Prøver å la vær, men det er så innarbeidet at det ikke går.. Ingen som legger merke til det heldigvis (og ja jeg har spurt om det) Anonymkode: dd0d6...498 🤔🤔🤔🤔🤔 Anonymkode: 28e7f...d60
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #21 Skrevet 9. oktober 2018 Når jeg kommer til et nytt sted skaffer jeg meg alltid oversikt over nødutganger og mulige fluktruter med en gang. Sjekker også mulige steder hvor man kan skjule seg eller barrikaderte seg inne, altså rom uten vinduer og glassvegger. Sjekker også ut om det finnes gjenstander som eventuelt kan fungere som våpen. Stedet hvor jeg jobber nå har masse glassvegger. Det er en dødsfelle. Jeg har imidlertid lagt en plan, så jeg bør ha gode muligheter til å overleve om noe galt skulle skje. Anonymkode: 88bc5...95b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #22 Skrevet 9. oktober 2018 Synger karaoke når barna er i seng. Finner karaokesanger på YouTube og synger sanger jeg kan og sanger jeg ikke kan og sanger jeg delvis kan. For det er ikke lov å velge sang, må bare synge den som kommer next. Kjipt med stenge regler. Av og til.... hvis jeg har sett litt for mye av en type program, så kan jeg plutselig bli kriminaletterforsker, arkeolog eller noe annet og alt mystisk skal løses Anonymkode: 36aed...2c9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #23 Skrevet 9. oktober 2018 Noterer hvor og hvordan jeg og samboeren har sex😏🤪 slik att jeg har oversikt. Har gjort dette i snart 3 år😅 jeg er veldig opptatt av sex.. så om jeg ser det fks er en stund siden jeg sugde han så gjør jeg det eller om de er lenge siden vi har hatt analsex så foreslår jeg det. Da blir aldri sexlivet kjedelig heller. Variert og deilig😃😎 sært...ja sikkert🤣 Så ser jeg for meg andre par har sex😛😜 Anonymkode: 14b0a...f46
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #24 Skrevet 9. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har nok mange sære vaner. Jeg har i mange år skrevet almanakk daglig og da skriver jeg hva jeg har spist til alle måltider, samt hva datteren min har spist. Jeg vet også nøyaktig hvor mange ganger jeg og samboer har hatt sex. Jeg noterer det i almanakken. 😂 Jeg omtalte alderen min til barnet i måneder fram til hun var nesten 2 år. Jeg unngår plast. Har enda ikke sett noen andre enn meg som bruker glassflaske som drikkeflaske på treningssenter. Etter at jeg leste at plast inneholder kjemikalier har jeg unngått plast i det lengste Anonymkode: 23bfe...5b9 Oi, det der er neppe bare sært. Garantert en diagnose. Anonymkode: 6060c...d59
Twintipp Skrevet 10. oktober 2018 #25 Skrevet 10. oktober 2018 Sikkert mye sære uvaner, men sjekker også nødutgangen og retrettmulighetene på f.eks hotell. Da går jeg gjennom med mannen som er en fornuftig fyr, hvordan vi kan komme oss ut.. typ ser på oversikten osv. Opplevde brann på et hotell en gang, i øverste etasje, og fikk den gang full panikk! Det sitter nok i. Så nå må jeg vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå