Gå til innhold

Juni 2019 💖


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, unai skrev:

Wow! Gratulerer så mye😁 Hadde du det på følelsen at du ventet tvillinger?

Tusen takk😊 Ja, jeg hadde det på følelsen. Tenkte at enten er jeg lenger på vei eller så er det tvillinger. Magefølelsen sa tvillinger og den stemte 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, schpa84 skrev:

Jeg har vært på innvendig ultralyd i dag og jeg venter visst tvillinger i uke 6. De ligger i h er sin fosterheim og vi fikk se begge hjertene slå💖

 

Mye følelser i sving her nå....

Gratulerer så masse!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😃

Melder meg inn her! 😊 Vi har klart å bli gravide på egen hånd, noe som egentlig ikke går an i vårt tilfelle 😄 Dette blir mitt fjerde barn. Jeg har en sønn på 11 år, samt to skjønne gutter som jeg dessverre kun kan besøke på kirkegården. Jeg har livmorhalssvikt, samt PCOS. Jeg sydde sammen livmorhalsen min tidligere i år med noe som heter transabdominal cerclage, forkortet TAC. Dette er en tråd som sitter helt øverst på livmorhalsen som hindrer at livmorhalsen åpner seg for tidlig. Denne tråden er permanent, og jeg kan ikke føde vaginalt. Vi er sykt redde, men samtidig rolig og veldig glad. En merkelig kombinasjon! 😂 Termin 22. juni 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hei! 😃

Melder meg inn her! 😊 Vi har klart å bli gravide på egen hånd, noe som egentlig ikke går an i vårt tilfelle 😄 Dette blir mitt fjerde barn. Jeg har en sønn på 11 år, samt to skjønne gutter som jeg dessverre kun kan besøke på kirkegården. Jeg har livmorhalssvikt, samt PCOS. Jeg sydde sammen livmorhalsen min tidligere i år med noe som heter transabdominal cerclage, forkortet TAC. Dette er en tråd som sitter helt øverst på livmorhalsen som hindrer at livmorhalsen åpner seg for tidlig. Denne tråden er permanent, og jeg kan ikke føde vaginalt. Vi er sykt redde, men samtidig rolig og veldig glad. En merkelig kombinasjon! 😂 Termin 22. juni 😊

Så gøy!  😄 gratulerer så utrolig mye ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HåperPå2019Baby skrev:

Så gøy!  😄 gratulerer så utrolig mye ! 

 

16 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hei! 😃

Melder meg inn her! 😊 Vi har klart å bli gravide på egen hånd, noe som egentlig ikke går an i vårt tilfelle 😄 Dette blir mitt fjerde barn. Jeg har en sønn på 11 år, samt to skjønne gutter som jeg dessverre kun kan besøke på kirkegården. Jeg har livmorhalssvikt, samt PCOS. Jeg sydde sammen livmorhalsen min tidligere i år med noe som heter transabdominal cerclage, forkortet TAC. Dette er en tråd som sitter helt øverst på livmorhalsen som hindrer at livmorhalsen åpner seg for tidlig. Denne tråden er permanent, og jeg kan ikke føde vaginalt. Vi er sykt redde, men samtidig rolig og veldig glad. En merkelig kombinasjon! 😂 Termin 22. juni 😊

Gratulerer så mye😉 Bare pust rolig, alt ordner seg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos legen Idag, siden ho har ultralydaparat, får jeg TUL der den 15.11😊👏🏻 Så utrolig kjekt når legen har det😁

Anonymkode: 4e2e9...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg vært hos legen Idag, siden ho har ultralydaparat, får jeg TUL der den 15.11😊👏🏻 Så utrolig kjekt når legen har det😁

Anonymkode: 4e2e9...e38

Gikk alt fint så langt? 

Det er jo ikke lenge til, så spennende😄 hvordan er formen ellers da.?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HåperPå2019Baby skrev:

Gikk alt fint så langt? 

Det er jo ikke lenge til, så spennende😄 hvordan er formen ellers da.?😊

Ja var der i forbindelse med noe annet, så fikk jeg nevnt at jeg var gravid. Så sjekket ikke noe utover det, er bare 5+4, så er vel ikke stort å sjekke ennå:) hadde planer om å bestille en TUL snart, så da slapp jeg jo det. Formen ellers er helt annerledes denne gangen enn de to andre gangene. Kvalm, lite matlyst til meg å være, en del murringer og tidvis litt intense smerter. Men tror det Er en blanding av luftsmerter og murringer. 

Alt vel der?

Anonymkode: 4e2e9...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja var der i forbindelse med noe annet, så fikk jeg nevnt at jeg var gravid. Så sjekket ikke noe utover det, er bare 5+4, så er vel ikke stort å sjekke ennå:) hadde planer om å bestille en TUL snart, så da slapp jeg jo det. Formen ellers er helt annerledes denne gangen enn de to andre gangene. Kvalm, lite matlyst til meg å være, en del murringer og tidvis litt intense smerter. Men tror det Er en blanding av luftsmerter og murringer. 

Alt vel der?

Anonymkode: 4e2e9...e38

Så greit da 😊

jo, det går egentlig veldig greit. Hadde 3 dager sist uke hvor jeg kastet opp på kvelden, men det ga seg.. har en del murringer og nesten direkte vondt noen ganger, men innbiller meg at det bare er ett tegn på at ting vokser og går bra🤔😉 ellers har jeg skikkelig vondt i puppene- går liksom under armene og opp på brystet og sånt i tillegg, kjennes nesten ut som melkespreng😂 ellers bare litt trøtt, så er ikke så gale enda 😊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 22.38, unai skrev:

Hehe! Kanskje det er jenta som kommer denne gang?😂 Skal ikke den "stjele"skjønnheten fra mora?

Haha. Det er jo et lite håp fra min side å få ei jente. Hadde vært veldig gøy å oppleve det også. 

Uansett hvem det er inni der, så lenge babyen er frisk ❤️

 

Nå om dagen sliter jeg veldig med korsryggen. Jeg jobber som fotograf med hjemmestudio. Så korsrygg kjennes helt knust ut og jeg klarer nesten ikke gå etter noen få timer med å sitte på gulv i ulike stillinger. Så må bli flink der. Får feste ei pute på rompa. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg her som har ekstrem oksehunger? 

Jeg spiser mye 😅 I dag på jobb spiste jeg suppe med potet og kjøtt, tre hjemmelagde knekkebrød med ost, en gulrot og ett eple. Kanskje noen fatter mistanke 😅😂

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Her har det desverre endt i en MA.. Så dere andre får ha lykke til videre😊

Så trist å høre. 😓 Gode tanker til deg. 💗

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 21.14, Nøtteliten93 skrev:

Her har det desverre endt i en MA.. Så dere andre får ha lykke til videre😊

Så trist å høre😞

mange godt tanker går til deg💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 18.04, Anonym bruker skrev:

Er det flere enn meg her som har ekstrem oksehunger? 

Jeg spiser mye 😅 I dag på jobb spiste jeg suppe med potet og kjøtt, tre hjemmelagde knekkebrød med ost, en gulrot og ett eple. Kanskje noen fatter mistanke 😅😂

Anonymkode: 72f44...0d9

Jeg er sulten konstant, men orker ikke store måltider. Spiser ofte og får mange cravings på frukt, knekkebrød, agurk, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2018 den 21.14, Nøtteliten93 skrev:

Her har det desverre endt i en MA.. Så dere andre får ha lykke til videre😊

Så trist å høre. :(❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, schpa84 skrev:

Jeg er sulten konstant, men orker ikke store måltider. Spiser ofte og får mange cravings på frukt, knekkebrød, agurk, osv

Hehe.. her har det gått masse masse fine knekkebrød med smør😅 merker ikke Så mye lyster enda, men blir fort sulten igjen. Heldigvis for meg så har jeg alltid vært sulten i tider og utider så det er ikke så vanskelig å skjule at jeg er gravid enda😉

hvordan går det ellers med dere damer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, HåperPå2019Baby skrev:

Hehe.. her har det gått masse masse fine knekkebrød med smør😅 merker ikke Så mye lyster enda, men blir fort sulten igjen. Heldigvis for meg så har jeg alltid vært sulten i tider og utider så det er ikke så vanskelig å skjule at jeg er gravid enda😉

hvordan går det ellers med dere damer? 😊

En fordel å kunne skjule graviditeten ja 😊

Jeg har også alltid vært et "matvrak". 10 uker på vei i dag. 

På torsdag skal vi på privat UL for å se om det er noe der, jeg liker å få det bekreftet svart på hvitt 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

En fordel å kunne skjule graviditeten ja 😊

Jeg har også alltid vært et "matvrak". 10 uker på vei i dag. 

På torsdag skal vi på privat UL for å se om det er noe der, jeg liker å få det bekreftet svart på hvitt 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

Ja, synes og det, samtidig som det er litt vanskelig å ikke si noe til de to som har håpet med oss i 1.5 år snart... 

så spennende! Håper alt står bra til med den lille inni der da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HåperPå2019Baby skrev:

Ja, synes og det, samtidig som det er litt vanskelig å ikke si noe til de to som har håpet med oss i 1.5 år snart... 

så spennende! Håper alt står bra til med den lille inni der da😊

Hvem er de to som har håpet med dere i 1,5 år snart?

Faktisk skulle jeg ønske at det var mer aksept for å fortelle tidlig om graviditeten. Hvorfor skal man holde skjult en så hyggelig nyhet? 

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er de to som har håpet med dere i 1,5 år snart?

Faktisk skulle jeg ønske at det var mer aksept for å fortelle tidlig om graviditeten. Hvorfor skal man holde skjult en så hyggelig nyhet? 

Anonymkode: 72f44...0d9

Hun ene er bestevenninna Mi og hun andre er ei skikkelig nydelig god venninne av oss begge to, hun og mannen hennes da 😊 

ja jeg vet! Men så har det vel egentlig ikke helt gått opp for oss enda at vi skal ha barn, også har jeg en veldig kraftig revmatisk sykdom og litt andre greier Så vi vil vel vente til det er gått 3 mnd bare i tilfelle? 

Jeg har virkelig ønsket meg en baby til, spesielt siden mannen er stepappa for M så har jeg hatt ett sånt stort ønske om å la han få oppleve alt fra begynnelsen til de vokser til😉  så tror nok jeg trenger litt tid til å venne meg til tanken også for er nok litt i «sjokk» hvis du skjønner ? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2018 den 23.53, HåperPå2019Baby skrev:

Hun ene er bestevenninna Mi og hun andre er ei skikkelig nydelig god venninne av oss begge to, hun og mannen hennes da 😊 

ja jeg vet! Men så har det vel egentlig ikke helt gått opp for oss enda at vi skal ha barn, også har jeg en veldig kraftig revmatisk sykdom og litt andre greier Så vi vil vel vente til det er gått 3 mnd bare i tilfelle? 

Jeg har virkelig ønsket meg en baby til, spesielt siden mannen er stepappa for M så har jeg hatt ett sånt stort ønske om å la han få oppleve alt fra begynnelsen til de vokser til😉  så tror nok jeg trenger litt tid til å venne meg til tanken også for er nok litt i «sjokk» hvis du skjønner ? 🤔 

Jeg skjønner at dere vil vente til de "magiske 12 uker". Jeg er også litt sånn. Skulle bare ønske det var mindre tabu å fortelle tidlig om graviditeten. 

Det kan ta tid før det går ordentlig opp ja, er jo en stor omveltning. 

 

I dag var vi på privat UL og det var veldig hyggelig. Jeg er 11 uker på vei i morgen, termin 9.juni. nå føles det mer virkelig siden vi har sett ett levende foster. Neste time har vi den 30.november og da håper jeg vi får vite kjønnet 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører også inn her, om jeg har regnet riktig havner vi i slutten av juni. Veldig spennende, siden jeg også har bursdag da 😬 

Er veldig mye sliten, mye «mens»murringer, kvalmen kommer og går, halsbrann og ømme bryster.

Er vår første, så vet ikke hva som er normalt mtp symptomer. Jeg har lest om så mange SA/MA, så nå går jeg å bekymrer meg for det om jeg har lite symptomer.. 

Har vært veldig på at jeg ikke har ønsket meg barn lenge, men når vi nå først bestemte oss at vi ville prøve og det klaffet såpass fort er jeg veldig redd for å miste 😞 

 

Gratulerer til dere alle, dette blir spennende! 💕

Anonymkode: cd63f...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...