Gå til innhold

Juni 2019 💖


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ser ut til midten av juni på meg! :)

Fikk klaff på 2/3 pp og er barn nr 3 :)

Veldig overrasket for trodde ikke det skulle gå denne mnd. Må ha hatt en veldig tidlig eggløsning! så ble heeelt tatt på senga og veldig veldig glad :)

Hvordan er det med dere? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge appen Glow er terminen 10.06. Jeg venter barn nummer 2. Ble klaff i PP 2 så er veldig glad. Jeg har ingen symptomer utenom ømme bryster så det føles veldig uvirkelig . Vi har en jente på 4 år og hun blir nok veldig glad den dagen hun får nyheten. 

Hvordan er formen til dere andre?

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ifølge appen Glow er terminen 10.06. Jeg venter barn nummer 2. Ble klaff i PP 2 så er veldig glad. Jeg har ingen symptomer utenom ømme bryster så det føles veldig uvirkelig . Vi har en jente på 4 år og hun blir nok veldig glad den dagen hun får nyheten. 

Hvordan er formen til dere andre?

Anonymkode: 72f44...0d9

Hehe, skrev feil, mente appen Preglife 😅

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 🙌🏻 8-15 ett sted, men ikke helt sikkert når.

 

Får bare håpe denne spiren klamrer seg fast ❤️ Hadde en MA i desember i uke 8. Dette er da pp 8, så har ventet lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, JentaKarine skrev:

Jeg 🙌🏻 8-15 ett sted, men ikke helt sikkert når.

 

Får bare håpe denne spiren klamrer seg fast ❤️ Hadde en MA i desember i uke 8. Dette er da pp 8, så har ventet lenge!!

Krysser fingrene for deg. Kan ikke forestille meg hvordan det må være med MA og lang PP 

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det baby på meg også i Juni en gang ☺️ Tok en digital test i dag som viste 3+, så jeg må ha hatt eggløsning tidligere enn jeg trodde. Så da er jeg faktisk litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Men i følge Preglife appen og basert på tidligere sykluslengder så er jeg 4+3 nå og har termin 19 juni hvis alt går bra 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor langt jeg er på vei, men ut i fra når vi hadde tid til kos så må det ha skjedd rundt 18 september.. Så cirka midt i juni venter vi nr. 4 om alt går bra. 😍 Dette er mitt 7 svangerskap.. Vi har prøvd på sistemann siden januar 2017❤️

Endret av Emi81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Emi81 skrev:

Usikker på hvor langt jeg er på vei, men ut i fra når vi hadde tid til kos så må det ha skjedd rundt 18 september.. Så cirka midt i juni venter vi nr. 4 om alt går bra. 😍 Dette er mitt 7 svangerskap.. Vi har prøvd på sistemann siden januar 2017❤️

Oi, nr 4 faktisk 😊 Hvor gamle er de andre barna? 

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal dere dele nyheten? 😍 Jeg føler tiden går så sakte mot uke 12 😅 Hva synes dere?

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når skal dere dele nyheten? 😍 Jeg føler tiden går så sakte mot uke 12 😅 Hva synes dere?

Anonymkode: 72f44...0d9

Har allerede fortalt det vi. Jeg har hatt 2 harde HG svangerskap med oppkast 30 ganger i døgnet fra uke 6, og har mistet i uke 8 og 9. Så umulig å vente til uke 12 om det går bra. Mister jeg trenger jeg støtten fra min mor og svigerinne, det er så utrolig vondt at jeg klarer ikke bære på det alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, nr 4 faktisk 😊 Hvor gamle er de andre barna? 

Anonymkode: 72f44...

Storebror er 15, lillestoresøster er 12 og lillebror er 2. 💙❤️💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Emi81 skrev:

Har allerede fortalt det vi. Jeg har hatt 2 harde HG svangerskap med oppkast 30 ganger i døgnet fra uke 6, og har mistet i uke 8 og 9. Så umulig å vente til uke 12 om det går bra. Mister jeg trenger jeg støtten fra min mor og svigerinne, det er så utrolig vondt at jeg klarer ikke bære på det alene. 

Hva betyr HG? Hyperemesis? 

Kan ikke forestille meg hvordan det er å ha ett hardt svangerskap samt SA.  

Tror det blir bare mer og mer vanlig å fortelle tidlig om graviditeten. 

Håper du får mest gode dager dette svangerskapet 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva betyr HG? Hyperemesis? 

Kan ikke forestille meg hvordan det er å ha ett hardt svangerskap samt SA.  

Tror det blir bare mer og mer vanlig å fortelle tidlig om graviditeten. 

Håper du får mest gode dager dette svangerskapet 😊

Anonymkode: 72f44...0d9

Hyperemesis ja.. 😣

 

Og takk! Hadde mitt siste svangerskap vært enklere enn de 3 første ville jeg vært evig takknemlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ❤️ Dette blir nr 3 ❤️

Har 2 gutter, april 2015 og mars 2017

 

Begge kom lenge før termin, så blir spennede å se. 

 

Hvilke symptomer har dere? 

Jeg har gått med hetetokter en gang daglig som kan vare få minutter til ett par timer. Dette er nytt for meg. Andre? 😛

Ellers merker jeg knapt at jeg er gravid, og slik var det med de to første og. Magen vokser fort denne gangen og litt murringer siden 5 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Utålmidig.no skrev:

Ja ❤️ Dette blir nr 3 ❤️

Har 2 gutter, april 2015 og mars 2017

 

Begge kom lenge før termin, så blir spennede å se. 

 

Hvilke symptomer har dere? 

Jeg har gått med hetetokter en gang daglig som kan vare få minutter til ett par timer. Dette er nytt for meg. Andre? 😛

Ellers merker jeg knapt at jeg er gravid, og slik var det med de to første og. Magen vokser fort denne gangen og litt murringer siden 5 dpo. 

Oi, 3 tette barn på dere da 😊

Jeg har så ømme bryster at det er ekkelt å tørke seg etter jeg har vært i dusjen, ellers ingen symptomer. 

Anonymkode: 72f44...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det går seint..! 😛 

har fortalt det til tre venninner da, og ei på jobb :) klarte ikke la være 😃😃 

jeg ble så overrasket og har enda ikke landet helt :) 

gleder meg så innmari til ultralyd, tenkte bestille i uke 13 ❤️ 

Har veldig lite symptomer, stikker en del i magen, som mens smerter av og til. Ellers plutselig kjempe sulten og fort mett, og ellers litt trøtt. 

Var ute i går da, og streva fælt med å skjule jeg ikke drakk 😑😑

blir ikke lett utover høsten med julebord osv, jeg har ikke lappen heller så kan ikke skylde på det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, 3 tette barn på dere da 😊

Jeg har så ømme bryster at det er ekkelt å tørke seg etter jeg har vært i dusjen, ellers ingen symptomer. 

Anonymkode: 72f44...0d9

Ja ❤️ gleder oss :)

Guttene har mye glede av hverandre og allerede er de veldig selvstendige. Minste lærer av storebror og har allerede begynt å gå potte på eget initiativ og kler seg selv(bruker bleie, men vil ofte på potta). 

Uff. Det husker jeg med amming. Ømme nipler er helt forferdelig. Man kan ikke se på dr uten at det er ubehag. Håper det går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, KmammaK skrev:

Jeg syns også det går seint..! 😛 

har fortalt det til tre venninner da, og ei på jobb :) klarte ikke la være 😃😃 

jeg ble så overrasket og har enda ikke landet helt :) 

gleder meg så innmari til ultralyd, tenkte bestille i uke 13 ❤️ 

Har veldig lite symptomer, stikker en del i magen, som mens smerter av og til. Ellers plutselig kjempe sulten og fort mett, og ellers litt trøtt. 

Var ute i går da, og streva fælt med å skjule jeg ikke drakk 😑😑

blir ikke lett utover høsten med julebord osv, jeg har ikke lappen heller så kan ikke skylde på det 🤔

Ja, fryktelig seint! Vi har og sagt det til mange nære, men ikke noe offisielt på facebook eller noe. Kun nærmeste. Syntes det er lettere om noe skulle skje. Så er de med hele veien. Har opplevd spontan abort, riktignok i uke 6, men likevel var det godt å ha noen rundt. Var jo litt trist. Men spiren satt mnd etter :)

 

Ultralyd er koselig og veldig spesielt. Godt å få bekrefta at alt er ok. ❤️ Vi har i 12 uke. 

Ja, ikke lett å skjule. Hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge terminkalkulator har jeg termin 23/6, men Clearblue graviditetstest viste 3+, som vil si at jeg er minst 5 uker på vei. Mulig jeg hadde tidligere eggløsning. Får vel vite mer hos legen, men at termin er i juni er hvertfall sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 8 juni😍går snart inn i uke7! Absolutt ingen symptomer, skal på tidlig ultralyd for å faktisk sjekke at det er noe der inne😅dette er mitt første❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...