Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #26 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg reagerer på at hunden var løs når TS ikke fikk med seg hva som skjedde, det viser at hun ikke har kontroll over hunden når den er løs. Løsning nr en er å ha hunden i bånd, hele tiden. Løsning nr to når det gjelder at den bjeffer og hever seg mot andre hunder er en time med atferdsspesialist slik at dere begge kan lære hvordan man skal håndtere en slik hund. Jeg møter ofte løse hunder og ser ikke problemet med de, med mindre de kommer bort til meg og min hund og eier er ikke å se. For da har de ikke kontroll over hunden sin, om hunden svinser for seg selv og ignorer oss er det helt ok at de er løse. Anonymkode: a1b32...6d1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #27 Skrevet 9. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på at hunden var løs når TS ikke fikk med seg hva som skjedde, det viser at hun ikke har kontroll over hunden når den er løs. Løsning nr en er å ha hunden i bånd, hele tiden. Løsning nr to når det gjelder at den bjeffer og hever seg mot andre hunder er en time med atferdsspesialist slik at dere begge kan lære hvordan man skal håndtere en slik hund. Jeg møter ofte løse hunder og ser ikke problemet med de, med mindre de kommer bort til meg og min hund og eier er ikke å se. For da har de ikke kontroll over hunden sin, om hunden svinser for seg selv og ignorer oss er det helt ok at de er løse. Anonymkode: a1b32...6d1 Det er en jakthund som skal gå løs på høsten med eier i nærheten..har gps.. vi hadde aldri trodd at den ville bitt noen. Han virker litt agressiv mot andre hunder helt til han får hilst..da bllir den mer underdanig. Anonymkode: 9dab5...e5e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2018 #28 Skrevet 9. oktober 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: TYPISK at andre hundeeiere kun reagerer på at hunden var løs. Hjelpes. Jeg løper i marka og mange hunder er løse der. Hunden bør selvsagt avlives!! Folk må slutte og menneskeliggjøre dyr, og da spesielt hunder. Den har bitt og slikt er ikke trygt verken rundt barn eller andre! Anonymkode: b223b...610 Helt enig ! Et barn i min nære omfanakrets ble neste drept av en psykobikkje. Til og med da var eieren for sta til å avlive med det samme. Den ble avlivet 14 dager etter hendelsen, heldigvis. Barnet har synlige arr i ansiktet, for livet. Anonymkode: af06f...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå