Gå til innhold

Han jeg dater sin ex har hatt celleforandringer

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Pobie skrev:

Tror du blander HPV med herpes. HPV har ikke "utbrudd" og forårsaker ikke kjønnsvorter. HPV er hovedårsaken til livmorhalskreft, og hvis man har viruset overfører man det til alle man har sex med.

Dette er imidlertid ikke noen grunn til å slå opp med folk, med mindre man er spesielt engstelig. Hvis man tar celleprøve annethvert år er det svært lite sannsynlig at man får livmorhalskreft. Celleforandringer fører heller ikke alltid til kreft.

Nå er det du som blander. 

Høyrisio hpv forårsaker livmorhalskreft og gir ikke utbrudd. Men lavrisiko hpv som hpv 6 og 11 gir kjønnsvorter og derfor kan det bli sett på som utbrudd. Men denne er smittsom utbrudd eller ei.. 

Anonymkode: 54b7b...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg synes er fasinerende er at hun via facebook og via andre mennesker har funnet ut at eksen hans har dette. Det er vel grense på hvor dybt man skal grave i nye kjæresters bakgrunn. Hvis jeg hadde fått vite dette om noen, så hadde jeg heller følt omsorg i stedet for å kasta kjæresten på døra. Hun vet da ingenting om sexlivet dems, kanskje de brukte kondom.

Hvis hun skal fortsette å sjekke ut slike ting i fremtiden, så kommer hun jo å fremstå som hakka gal..

Anonymkode: 26559...a13

Jeg fant han på Facebook, da så jeg jo hvem hans ex er. Jeg så at jeg hadde en felles venn med hun på Facebook som er en god bekjent av meg. Jeg spurte hun bare om hun og da fortalte hun om alt styret hun holder på med. 

Anonymkode: bc587...d67

Skrevet

Er det bare jeg som grøsser over venninner som utleverer venninner på denne måten. Æsj. Dette er vel neppe noe vedkommende ville at gud og hvermann skulle grafse i. Og nå legges det jammen ut her, som et problem for hi. Det er vel denne andre damen og evt exen hennes, dersom de har felles barn som kan berøres av en evt sykdom, dette er et problem for.

Anonymkode: b52f7...5f5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det du som blander. 

Høyrisio hpv forårsaker livmorhalskreft og gir ikke utbrudd. Men lavrisiko hpv som hpv 6 og 11 gir kjønnsvorter og derfor kan det bli sett på som utbrudd. Men denne er smittsom utbrudd eller ei.. 

Anonymkode: 54b7b...8c7

Ja stemmer. Googlet det etter jeg skrev det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...