Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Dette fant jeg ut fordi jeg fant han på Facebook og fant da ut hvem exen er og fant da ut via andre at hun har hatt grove celleforandringer. Jeg er utrolig glad for at jeg aldri har hatt sex med han. Han blir nå dumpet. Jeg orker ikke det styret der og risikere å få kreft, når han tydeligvis har HPV viruset. Takk Gud for FBI skilsene mine Anonymkode: bc587...d67
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Jaha, fint for deg. Men hvorfor trenger jeg å vite det? Evt hvorfor trenger vi her inne å vite det? Anonymkode: 9e0a6...aec
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Hvor er det jeg har glippet? Er virkelig eneste grunn til celleforandringer HPV viruset? Hvis så er tilfelle, hvorfor skal han ha fått det? Det kan no være at hun har fått dette før hans tid. Og slik jeg har skjønt det, så smitter det kun ved utbrudd. Selv er jeg 42 år. Hadde kjønnsvorter når jeg var 18 år og har ikke hatt utbrudd siden. Ex’en min som jeg bodde sammen med i 17 år har ikke blitt smittet og jeg har heller aldri hatt celleforandringer, noe jeg sjekker annenhvert år av helt andre grunner. Men, enig med deg. Dump han. Dette er deffinitivt til hans beste. For noe mer hysterisk og kontrollerende enn det du gir utrykk for å være her skal man lete lenge etter... Søke seg gjennom fb, stalke ex’en til typen og danne seg noen merkelige konklusjoner...? Seriøst??? Anonymkode: 03eef...8ef
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette fant jeg ut fordi jeg fant han på Facebook og fant da ut hvem exen er og fant da ut via andre at hun har hatt grove celleforandringer. Jeg er utrolig glad for at jeg aldri har hatt sex med han. Han blir nå dumpet. Jeg orker ikke det styret der og risikere å få kreft, når han tydeligvis har HPV viruset. Takk Gud for FBI skilsene mine Anonymkode: bc587...d67 Du er en crazy dum stalker, og det er eksen din som skal takke gud for at han er kvitt deg Anonymkode: c0071...117
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette fant jeg ut fordi jeg fant han på Facebook og fant da ut hvem exen er og fant da ut via andre at hun har hatt grove celleforandringer. Jeg er utrolig glad for at jeg aldri har hatt sex med han. Han blir nå dumpet. Jeg orker ikke det styret der og risikere å få kreft, når han tydeligvis har HPV viruset. Takk Gud for FBI skilsene mine Anonymkode: bc587...d67 Takk gud for at jeg ikke kjenner deg, du virker jo skvær gærn! Han du dater er heldig som slipper unna deg! Anonymkode: 26559...a13
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Hvis hun har HPV viruset må jo det bety at han også har det. Og da ville jeg og ha fått det. Jeg vil jo unngå det om jeg kan Anonymkode: bc587...d67
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis hun har HPV viruset må jo det bety at han også har det. Og da ville jeg og ha fått det. Jeg vil jo unngå det om jeg kan Anonymkode: bc587...d67 Hvor har du dette fra? Anbefaler at du bruker litt mindre tid på å stalke og heller litt mer tid på å lese deg opp på dette temaet. Men, først så må du for Guds skyld dumpe denne stakkars daten din, samt fortelle årsaken så han skjønner at han på ingen måte bør prøve å overbevise deg om å bli... Anonymkode: 03eef...8ef
Blondzilla Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Du vet at 70% av befolkningen har hpv? Men dump han for all del. Du er jo hakke gal og burde ikke være sammen med noen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #9 Skrevet 4. oktober 2018 ELDENDIG TROLLEFORSØK. Kjenner jeg får lyst til å gi troll som deg grisebank. Anonymkode: 27d98...9a9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Skrevet 4. oktober 2018 Min venninne har hatt grove celleforandringer, hun har aldri hatt sex med noen. Anonymkode: a1626...785
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis hun har HPV viruset må jo det bety at han også har det. Og da ville jeg og ha fått det. Jeg vil jo unngå det om jeg kan Anonymkode: bc587...d67 Dette er helt riktig. HPV 16 vil ingen ha. Det som gir raske og grove celleforandringer og Norge prøver jo å kvitte seg med hele dritten. Jeg ville ikke hatt sex med en som visste han hadde HPV 16 og kunne gi meg kreft eller risikere å operer bort livmora. Det er ingen sex eller mann verdt. Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #12 Skrevet 4. oktober 2018 HPV er mange og hundre ulike virus. HPV 16 og 18 gir rask og aggressiv kreft, som først viser seg som kjappe celleforandringer. Andre HPV typer kan gi milde celleforandringer som går vekk av seg selv. Kjønnsvorter er HPV 6 og gir ikke kreft. HPV som gir kreft smitter ikke bare ved utbrudd, det gjelder bare kjønnsvorter. De fleste har HPV men de færreste har HPV 16 og 18. Som hi ville jeg også unngått det. Å stralke noen på gave er imidlertid en annen sak, enda rarere er det vel å legge ut om celleforandringene sine på Facebook. Menn kan ikke ta noen test som viser om de har HPV eller ikke. Det med hov 16/18 viser seg bare i at de smitter kvinner som da får grove celleforandringer veldig kjapt 😳 Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #13 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min venninne har hatt grove celleforandringer, hun har aldri hatt sex med noen. Anonymkode: a1626...785 Livmorhalskreft er i 99% av tilfellene forårsaket av HPV. Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #14 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg blir matt av mange som svarer i denne tråden. 70% av befolkningen har IKKE HPV. Det sies at 70% av seksuelt aktive mennesker vil bli smittet en eller annen gang i løpet av sitt seksuelt aktive liv! Det er noe helt annet! Hpv kvitter man seg som regel med etter noen mnd. Det er de som får en persisterende infeksjon, immunforsvaret greier ikke kvitte seg med viruset, som får celleforandringer. Kroppen kvitter seg like fint med hpv16 og 18 som andre hpv typer. Forskjellen er at de som får en persisterende infeksjon så er det disse to typene som er hyppigst i kreft. Selv om HI drar den litt langt i FBI scenarioet sitt så skjønner jeg betenkeligheten med å ha sex med en som mest sannsynlig har en aktiv Hpv infeksjon (hvis eksen er en nylig eks da og ikke mange år tilbake). Anonymkode: 54b7b...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #15 Skrevet 4. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir matt av mange som svarer i denne tråden. 70% av befolkningen har IKKE HPV. Det sies at 70% av seksuelt aktive mennesker vil bli smittet en eller annen gang i løpet av sitt seksuelt aktive liv! Det er noe helt annet! Hpv kvitter man seg som regel med etter noen mnd. Det er de som får en persisterende infeksjon, immunforsvaret greier ikke kvitte seg med viruset, som får celleforandringer. Kroppen kvitter seg like fint med hpv16 og 18 som andre hpv typer. Forskjellen er at de som får en persisterende infeksjon så er det disse to typene som er hyppigst i kreft. Selv om HI drar den litt langt i FBI scenarioet sitt så skjønner jeg betenkeligheten med å ha sex med en som mest sannsynlig har en aktiv Hpv infeksjon (hvis eksen er en nylig eks da og ikke mange år tilbake). Anonymkode: 54b7b...8c7 Jeg har blitt opplyst om at HPV sitter i noen år. Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #16 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg er konisert og min mann fikk opplyst at det ikke var lurt å bytte partner på en stund grunnet egen infeksjon. Tydelig ulike skoler her. Samme for oss, vi har tenkt å være sammen lell. Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #17 Skrevet 4. oktober 2018 Ikke kom her og si at dere aldri har stalket noen før? Jeg gjør det ikke hele tiden, men må jo sjekke fyren ut. Det med HPV mener jeg. Anonymkode: bc587...d67
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #18 Skrevet 4. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har blitt opplyst om at HPV sitter i noen år. Anonymkode: a75df...59c Javel.. det endrer ikke faktum at majoriteten kvitter seg med viruset innen 12-18 mnd. Anonymkode: 54b7b...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #19 Skrevet 4. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Livmorhalskreft er i 99% av tilfellene forårsaket av HPV. Anonymkode: a75df...59c 100% er det besluttet om nå. Anonymkode: 54b7b...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #20 Skrevet 4. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Min venninne har hatt grove celleforandringer, hun har aldri hatt sex med noen. Anonymkode: a1626...785 Tullball! Man kan ha lette celleforandringer uten hpv men det er kun hpv som utvikler det videre til livmorhalskreft. Var de grove og kunne utvikle seg så har hun hatt en eller annen form for seksuell kontakt med noen. Anonymkode: 54b7b...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #21 Skrevet 4. oktober 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tullball! Man kan ha lette celleforandringer uten hpv men det er kun hpv som utvikler det videre til livmorhalskreft. Var de grove og kunne utvikle seg så har hun hatt en eller annen form for seksuell kontakt med noen. Anonymkode: 54b7b...8c7 Det er du som snakker tullball. Anonymkode: a1bcd...6ba
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #22 Skrevet 4. oktober 2018 Tydelig mye tullball om HPV kunnskapene våre generelt;-) Man bør vel forhøre seg med sin gynekolog for å få kunnskap om man er i en situasjon hvor det trengs. Anonymkode: a75df...59c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #23 Skrevet 4. oktober 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er du som snakker tullball. Anonymkode: a1bcd...6ba Nei. Har jobbet med hpv i 12 år så man kan si jeg kjenner dette viruset godt Anonymkode: 54b7b...8c7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2018 #24 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tullball! Man kan ha lette celleforandringer uten hpv men det er kun hpv som utvikler det videre til livmorhalskreft. Var de grove og kunne utvikle seg så har hun hatt en eller annen form for seksuell kontakt med noen. Anonymkode: 54b7b...8c7 Det jeg synes er fasinerende er at hun via facebook og via andre mennesker har funnet ut at eksen hans har dette. Det er vel grense på hvor dybt man skal grave i nye kjæresters bakgrunn. Hvis jeg hadde fått vite dette om noen, så hadde jeg heller følt omsorg i stedet for å kasta kjæresten på døra. Hun vet da ingenting om sexlivet dems, kanskje de brukte kondom. Hvis hun skal fortsette å sjekke ut slike ting i fremtiden, så kommer hun jo å fremstå som hakka gal.. Anonymkode: 26559...a13
Pobie Skrevet 5. oktober 2018 #25 Skrevet 5. oktober 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor er det jeg har glippet? Er virkelig eneste grunn til celleforandringer HPV viruset? Hvis så er tilfelle, hvorfor skal han ha fått det? Det kan no være at hun har fått dette før hans tid. Og slik jeg har skjønt det, så smitter det kun ved utbrudd. Selv er jeg 42 år. Hadde kjønnsvorter når jeg var 18 år og har ikke hatt utbrudd siden. Ex’en min som jeg bodde sammen med i 17 år har ikke blitt smittet og jeg har heller aldri hatt celleforandringer, noe jeg sjekker annenhvert år av helt andre grunner. Men, enig med deg. Dump han. Dette er deffinitivt til hans beste. For noe mer hysterisk og kontrollerende enn det du gir utrykk for å være her skal man lete lenge etter... Søke seg gjennom fb, stalke ex’en til typen og danne seg noen merkelige konklusjoner...? Seriøst??? Anonymkode: 03eef...8ef Tror du blander HPV med herpes. HPV har ikke "utbrudd" og forårsaker ikke kjønnsvorter. HPV er hovedårsaken til livmorhalskreft, og hvis man har viruset overfører man det til alle man har sex med. Dette er imidlertid ikke noen grunn til å slå opp med folk, med mindre man er spesielt engstelig. Hvis man tar celleprøve annethvert år er det svært lite sannsynlig at man får livmorhalskreft. Celleforandringer fører heller ikke alltid til kreft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå